Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.723 visninger
124 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hos os går turen i år til Kreta.... Min mand og jeg, samt vores dejlige piger og mormor som er inviteret med!

Det bliver bare super dejligt, og vi glæder os allesammen. Vi har ikke været afsted siden 08' så der bliver rigtig rart at komme ud og få lidt luft under vingerne igen!

- Ikke nok med det, så planlægger vi også allerede nu en rejse, tre uger til Thailand når jeg er færdiguddannet pædagog, sammen med vores piger! Vi sparer lige nu op til den helt store guldmedalja

Hvad med jer - hvor skal I tilbringe sommerferien henne??

Kh Corinna - som efterhånden længtes efter noget forår/sommer, sol og varme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

eirene

Rigtig god ferie til jer. Det lyder superdejligt. Jeg var så heldig at min mand havde bestilt 2 uger i Kroatien som jeg fik i fødselsdagsgave. Og ja det bliver skønt med sol og varme...  Det er tiltrængt.

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Tja...en uge alene uden børn, det står højt på listen...Paris eller Barcelona.. Og så en uge med ungerne, Spanien er planen..

Anmeld

29. januar 2011

birthee

Vi skal være herhjemme i Danmark... Der er temmelig mange fester i familien i år, deriblandt 2*30 år (min mand og jeg), samt en barnedåb... Men jeg tror ret sikkert at vi skal en tur i Legoland med vores søn, det var en kæmpe succes sidste år...

Anmeld

29. januar 2011

frk Jensen

Vi skal til Tyrkiet med hele min fantastiske familie..

Og så skal sønnike og jeg afsted sammen med min veninde og hendes unger i sommerhus eller noget hytte værk i skagen..

Glææææder mig så meget at man bare lige kan hoppe i slippers og ud af døren...

Glæder mig til strandture og et glas rødvin en sen aften på terassen

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

3 uger til Italien

Anmeld

29. januar 2011