Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Carina1977 skriver:

Vi dropper ferie i år. Jeg bliver nødt til at gemme så mange penge, som overhovedet muligt, da jeg står alene med alle udgifterne til når den lille melder sin ankomst i starten af september. Så der skal spares op til det, og så er det relevant at droppe ferien.

Så det bliver kun til nogle småture f.eks. til Jyllands minizoo, stranden, nogle cykelture med madkurv osv. hvis man er kreativ, kan man jo sagtens få en god ferie uden det koster alverden

Det kan da være ligeså hyggeligt

Sidste sommer måtte vi også droppe at tage ud at rejse da jeg var højgravid in sommer månederne, og samtidig måtte vi give afkald på en rejse til Thailand da vi skulle have købt alverdens ting til den kommende lillesøster... så jeg forstår dig godt, men igen - de små ture rundt i DK kan være mindst ligeså hyggelige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Znuzke skriver:

Vi skal ingen steder. Vi skal holde konfirmation i juni, og det tager hele feriebudgettet - som iøvrigt er ikke eksisterende da jeg er på dagpenge lige nu.....øøøøvvvvvvvvvvvvvvvvvv.....

Ej det kan jeg godt se.... Men rigtig god konfirmation - det er da mindst ligeså stort!!!

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Vi har endnu ikke besluttet, hvor vi skal hen, men et godt bud vil være Mallorca eller Bulgarien som sidste år

Anmeld

30. januar 2011

Maria. skriver:

Vi skal den obligatoriske uge til Vesterhavet med svigerfamilien..

Og så tror jeg vi tager en afbestillingsrejse i sidste sekund en uge eller 2.. Det har vi kun haft gode oplevelser med indtil videre..

Årh vesterhavet er altså også bare et hit.... elsker at gå en tur langs strandkanten om sommeren!!!

Vi snakkede også om at tage en afbestillingsrejse, men droppede det igen, da vi skal have 2 børn med.... så sandsynligheden for at der kommer lige præcis den rejse vi vil på, er nok ikke så stor.

Anmeld

30. januar 2011

Oliver&Troia <3 skriver:

vi holder ferie herhjemme for manden er begyndt på su. og troia er stadig et lille myr der skrænter lidt så tør ikke rigtig tage afsted... vi skulle have været afsted med svigermor og svigerfar, men de skal til kroatien i 2uger med deres x-svigerdatter og de to store

Øvøv, men så kan I da glæde jer over at hun kun bliver større.... Vi ville også have været til Thailand allerede her i år - til december, men der er vores mindste datter kun 1 år og 5 mdr, og det er altså for tidligt synes vi.

Anmeld

30. januar 2011

linselouise skriver:

jeg tror og håber på at vi kommer en tur til Sverige i år. Vi plejer hvert år at leje et sommerhus et sted og så bruge en uges tid på at fiske i de flotte søer og grille pølser over bål. Vi kom desværre ikke afsted sidste år, så håber vi kan arrangere det i år

Det lyder fandme fedt! Det gad jeg også godt.....

Anmeld

30. januar 2011

Chalala85

Vi regner med 1-2 uger til Tyrkiet på et luksus hotel hehe... men bliver nok kun 1 uge vi kan blive væk fra firmaet..nu får vi se

Anmeld

30. januar 2011

rikke2299

kreta er et fantastisk dejligt land har været der 2 gange:_) i analipsi kan varmt anbefales:=)

Anmeld

30. januar 2011

KajaHH

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det er sjovt du nævner det....Min mors mand var afsted for 3 år siden, og hvert år har han ikke været til at skyde igennem! Han siger også at det er en HELT fantastisk festival! God tur

1000 tak.

Det er også bare så fedt, ikke kun for musikken om at gøre, men at der er så meget for børnene, vores piger (sønnen var jo ikke så gammel sidste år) elskede børneland, og fik masser af tid til at gå derinde, så manden og jeg har søgt frivilligt arbejde derinde iår,når vi nu alligevel tilbringer så meget tid der.

Men helt klart det er fedt at komme der, vores piger har også sagt at det skal vi hvert år og når de bliver store så skal vi mødes der på ferie  de er 5 og snart 4 år, så lidt sjovt de tænker sådan.

Anmeld

30. januar 2011

Jacob&Kusuma skriver:

Wow! Hvor lyder det lækkert! Kreta OG Thailand

Mon I har plads til at jeg kan gemme mig i jeres kuffert når I skal til Thailand

Det lyder rigtig dejligt, og kan kun anbefale Thailand, dog er Bangkok nok ikke så spændende for en børnefamilie, men Ø'erne, regnskoven, strandene og vandfaldene.

I sær ved vandfaldene skal I passe på hvis der er højvandet. Pas også på de røde myrer der tit kravler rundt ved vandfaldene.

Hvis I skal besøge en strand i Thailand prøv at sætte jer HEEELT hen til den våde strand kant og grav dybt ned i vandet, der vil I finde små levende muslinger Det kunne måske være en sjov oplevelse for jeres børn. Der er sikkert nogle damer der går rundt ved stranden og gør det samme som en levevej, hvis I finder mange kan I jo passende give muslingerne til hende

Jeg misunder jer rigtig meget og kunne godt tænkt mig at have min kæreste og vores barn med til Thailand, også når vi begge er færdig uddannet

Men vores sommer i år bliver ca. 2 uger ved Fjellerup strand camping, der regner vi med at tage hen i starten af juni, men hvis vejret ikke bliver så godt så bliver vi nok bare hjemme.

Jeg har nemlig termin 5. juli så vi skal holde hos tæt til Randers

Vores plan er at også at vi skal til Phuket, da vi skal have vores børn med. Hvis det kun havde været min mand og jeg, ville vi bare have rejst rundt i Thailand, men det synes vi ikke er en god ide med børn. Tak for dine tips.... Er du fra Thailand, siden du kender en del til landet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.