Jacob&Kusuma skriver:
Wow! Hvor lyder det lækkert! Kreta OG Thailand 
Mon I har plads til at jeg kan gemme mig i jeres kuffert når I skal til Thailand 
Det lyder rigtig dejligt, og kan kun anbefale Thailand, dog er Bangkok nok ikke så spændende for en børnefamilie, men Ø'erne, regnskoven, strandene og vandfaldene.
I sær ved vandfaldene skal I passe på hvis der er højvandet. Pas også på de røde myrer der tit kravler rundt ved vandfaldene.
Hvis I skal besøge en strand i Thailand prøv at sætte jer HEEELT hen til den våde strand kant og grav dybt ned i vandet, der vil I finde små levende muslinger
Det kunne måske være en sjov oplevelse for jeres børn. Der er sikkert nogle damer der går rundt ved stranden og gør det samme som en levevej, hvis I finder mange kan I jo passende give muslingerne til hende 
Jeg misunder jer rigtig meget og kunne godt tænkt mig at have min kæreste og vores barn med til Thailand, også når vi begge er færdig uddannet 
Men vores sommer i år bliver ca. 2 uger ved Fjellerup strand camping, der regner vi med at tage hen i starten af juni, men hvis vejret ikke bliver så godt så bliver vi nok bare hjemme.
Jeg har nemlig termin 5. juli så vi skal holde hos tæt til Randers 

Vores plan er at også at vi skal til Phuket, da vi skal have vores børn med. Hvis det kun havde været min mand og jeg, ville vi bare have rejst rundt i Thailand, men det synes vi ikke er en god ide med børn. Tak for dine tips.... Er du fra Thailand, siden du kender en del til landet?