Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Loa skriver:

Vi skal 16 dage til Florida til september... Ned til delfiner, Disney land, Harry Potter land og så regner vi med at skulle se en raket opsendelsen fra kennedy space center i starten af september

Fedt fedt fedt!!! Der ville jeg også rigtig gerne hen

Hvor meget kommer rejsen til at koste for 16 dage i Florida inkl. fly/hotel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Vi venter ikke til sommerferien  Jeg skal til Malta i uge 19 med de unge fra mit praktiksted, jeg begynder på her på tirsdag med alt betalt  Manden tager til Irland med sine brugere i samme uge. Lille Elias skal passes hos farmor i det sønderjyske fra mandag til fredag i den selvsamme uge. Bryllups/navnefestsrejsen går til Tenerife i uge 23 - os alle tre og når sommerferien så kommer, skal vi nok i Legoland, Lalandia og Skærup Zoo  Vi glæder os rigtig meget til det hele

Arhmen hvor lækkert er det lige - alt betalt, skønt!

Hvad er det du er i praktik som?

Lyder også super hyggeligt med legeoland og lalandia

Anmeld

30. januar 2011

KaLee skriver:

Det bliver til ZOO, Tivoli, Bakken og muligvis stranden og capella play.. 

med andre ord - tiden bliver brugt herhjemme, da jeg har ingen penge at rejse for, eller nogen andre at rejse med... 

desuden er jeg udlært i midten af Juni, uden job på hånden pt.. så kan måske se frem til en tid som arbejdsløs... 

hvis jeg da ikke vælger at søge ind på en uddannelse.. 

Det kan altså efter min mening være ligeså hyggeligt med småture herhjemme i DK, hvis vejret vel at mærke er fint Børnene er jo ligeglade så længe de kan få lov at hygge sig og være sammen med far/mor.

Anmeld

30. januar 2011

Noneother skriver:

Her går turen bare til Lalandia.

Lillemanden er stadig for ung til de store udlandsrejser, så det må lige vente en 2-3år, til han rigtig kan få en oplevelse ud af det.

Lalandia er altså også alletiders når man har små børn!

Anmeld

30. januar 2011

Eva. skriver:

Ja, det gør jeg også...kan ikek få nok og den bliver man aldrig træt af..men Barcelona er også helt fantastisk og beliggenheden tæt på havet er jo også noget der trækker, men nu må vi se...vi er jo to om at bestemme...

Lige præcis! Jeg har faktisk aldrig været i Barcelona..... Jeg forbinder Barcelona med fodbold og fest

Anmeld

30. januar 2011

Baagøe skriver:

Vi har endnu ikke besluttet, hvor vi skal hen, men et godt bud vil være Mallorca eller Bulgarien som sidste år

Jeg har kun hørt godt om Mallorca...

Men er Bulgarien ikke kun et sted for festglade unge mennesker??

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Lige præcis! Jeg har faktisk aldrig været i Barcelona..... Jeg forbinder Barcelona med fodbold og fest

Nej nej...det er det så langt fra..det er den smukkeste by..smukke bygninger, god mad, fantastiske mennesker..stemningen om aftenen, at gå lige fra hovedgaden og så ned til middelhavet...det er så fantastisk en by, der skal du tage ned engang...og så er jeg meget mere til den spanske mentalitet end til den franske og det præger selvfølgelig også mit billede af landet..

Anmeld

30. januar 2011

Chalala85 skriver:

Vi regner med 1-2 uger til Tyrkiet på et luksus hotel hehe... men bliver nok kun 1 uge vi kan blive væk fra firmaet..nu får vi se

Lækkert!  Jeg synes personligt at 14 dage på et luksus hotel med swimmingpool er for længe.... Hvis man skal afsted 14 dage på charterrejse skal man næsten ud at se noget, ellers bliver det for meget, synes jeg

Anmeld

30. januar 2011

Loa

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Fedt fedt fedt!!! Der ville jeg også rigtig gerne hen

Hvor meget kommer rejsen til at koste for 16 dage i Florida inkl. fly/hotel?

Lige knap 24.000 for to voksne og en på 14 måneder. Og så er der billeje hele ferien med også.... (det er næsten den dyreste post, hehe)

Anmeld

30. januar 2011

Loa skriver:

Lige knap 24.000 for to voksne og en på 14 måneder. Og så er der billeje hele ferien med også.... (det er næsten den dyreste post, hehe)

Det var da godt nok YDERST billigt!

Hvem skal I rejse med, og hvilket hotel skal i bo på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.