Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Pige2009

bøgelund1 skriver:

der har jeg været.. i 08 og 09. 2 somre i træk.. fantastisk sted. min barndomsvenindes far har nemlig en af lejlighederne..  

Ja, det er virkelig super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

sarahb skriver:

Vi smutter til New york i 10-14 dage tror jeg det bliver.
Og måske en indenrigs tur til LA mens vi er der.
Efter jeg var i NY sidste år så SKAL jeg bare afsted.. Kunne bo der hvis mulighederne var der
Lige nu kigger vi på en hurtig tur mens vi begge er på barsel til midt marts. Men det er ikke sikkert vi tager afsted for turen til NY bliver mega dyr med alt vores shopping

Øjjjjj! DER vil jeg også gerne hen på et tidspunkt!

Kunne udemærket godt forestille mig, at man kunne gå SHOPAMOOOOOK i NY

Anmeld

3. februar 2011

K.Rehder

Vi nøjes med et par uger i luxus-sommerhus ved Vesterhavet (manden, vores to hunde, vores lille nye datter og jeg). Synes ikke vi skal ud og rejse med såden en lille ny en...Det må vente til næste år.

Men man tager jo og sjældent fejl af den danske sommer

Anmeld

3. februar 2011

Maja88

twinboys skriver:

3 uger til Italien

hvornår og hvorhenne i Italy?

Anmeld

3. februar 2011

Maja88

vi skal afsted til Bibione i Italien i 14 dage....

der er bebsern lige omkring de 4 måneder.... og vi glæder os!!!!

har været i den by siden jeg var 1½ kun med enkelte somres afbræk hvor vi ikke har været afsted..

vi skal afsted sammen med: min mor, far, storebror, svigerinden, mine 2 niecer og til sidst manden og jeg.

Anmeld

3. februar 2011

TinaPina

Vi tager en tur på fødegangen regner vi med

Det er så underligt ikke at skulle syd på i år.

Regner med at vi tager nogle dage til lalandia i slutningen af april.

Eller så har svigerne jo pool, så vi skal nok få badeferie alligevel

Anmeld

3. februar 2011

JulieE

Vi nupper 16 dage på slskinsøen Bornholm. Jeg glæder mig allerede til skønne dage i paradisbakkerne, spise is på havnene i Gudhjem og lave dæmninger i Kobbeåens udløb på stranden og spise morgenmad med udsigt over Østersøen

Og så regner jeg med vi ogsp skal enten nogle date til Waissenhäuser stand eller legoland

Anmeld

3. februar 2011

Ryberg

vi skal ingen steder... Der er ikke lige penge til det... og har aldrig været god til at overskue sådan noget rejse noget, selvom jeg helt vildt gerne vil!!!

Derfor jeg i min alder af 26 år aldrig har været ude og flyve eller været i et varmt land...

Anmeld

3. februar 2011

Lone Jakobsen

vi har lige bestilt en uge på Ebeltoft strand camping

vi rejser aldrig udenlands, da jeg er panisk ved tanken om at sætte mig op i en flyver

Anmeld

3. februar 2011

wamse

Vi har aldrig været udenlands sammen, men det siger mig heller ikke rigtig noget. Men jeg ville rigtig gerne 1 dag til Kbh og i tivoli med mine børn, men måske jeg kan få råd til det næste år Ellers står den på ture til Børsmose strand, som ligger 30 km fra os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.