Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

eElak

Det bliver til ZOO, Tivoli, Bakken og muligvis stranden og capella play.. 

med andre ord - tiden bliver brugt herhjemme, da jeg har ingen penge at rejse for, eller nogen andre at rejse med... 

desuden er jeg udlært i midten af Juni, uden job på hånden pt.. så kan måske se frem til en tid som arbejdsløs... 

hvis jeg da ikke vælger at søge ind på en uddannelse.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Noneother

Her går turen bare til Lalandia.

Lillemanden er stadig for ung til de store udlandsrejser, så det må lige vente en 2-3år, til han rigtig kan få en oplevelse ud af det.

Anmeld

29. januar 2011

Fenja09

Vi bliver hjemme i DK i år - jeg går forhåbentlig rundt med stor mave til sommer, da jeg har termin i August  Så det bliver ikke de vilde udskejelser i år, men elsker nu også at holde ferie herhjemme. Vi har de sidste to år været på Bornholm med hele familien - super hyggeligt

Anmeld

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

eirene skriver:

Rigtig god ferie til jer. Det lyder superdejligt. Jeg var så heldig at min mand havde bestilt 2 uger i Kroatien som jeg fik i fødselsdagsgave. Og ja det bliver skønt med sol og varme...  Det er tiltrængt.

Tak - og i lige måde! 2 uger til Kroatien lyder godt nok heller ikke værst!!!

Anmeld

30. januar 2011

Eva. skriver:

Tja...en uge alene uden børn, det står højt på listen...Paris eller Barcelona.. Og så en uge med ungerne, Spanien er planen..

Det lyder da som en rigtig god plan.... Kan bestemt kun ánbefale Paris - eeeeeeelsker den by!!!

Anmeld

30. januar 2011

birthee skriver:

Vi skal være herhjemme i Danmark... Der er temmelig mange fester i familien i år, deriblandt 2*30 år (min mand og jeg), samt en barnedåb... Men jeg tror ret sikkert at vi skal en tur i Legoland med vores søn, det var en kæmpe succes sidste år...

God tur til legoland..... Vores den ældste har også altid synes at det var et hit

Anmeld

30. januar 2011

frk Jensen skriver:

Vi skal til Tyrkiet med hele min fantastiske familie..

Og så skal sønnike og jeg afsted sammen med min veninde og hendes unger i sommerhus eller noget hytte værk i skagen..

Glææææder mig så meget at man bare lige kan hoppe i slippers og ud af døren...

Glæder mig til strandture og et glas rødvin en sen aften på terassen

Ej hvor skønt!

Det skal da nok blive super hyggeligt at du og din veninde skal i sommerhus med ungerne.... Har de så ca. samme alder?

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det lyder da som en rigtig god plan.... Kan bestemt kun ánbefale Paris - eeeeeeelsker den by!!!

Ja, det gør jeg også...kan ikek få nok og den bliver man aldrig træt af..men Barcelona er også helt fantastisk og beliggenheden tæt på havet er jo også noget der trækker, men nu må vi se...vi er jo to om at bestemme...

Anmeld

30. januar 2011

twinboys skriver:

3 uger til Italien

SKØØØØØØNT! 

Anmeld

30. januar 2011

KajaHH skriver:

Her står den på Danmark, vi tager for 2 gang til Langelandsfestival med børnene, det er bare sådan en fed oplevelse.

En gang langeland altid langeland, (Sådan har jeg det )

Det er sjovt du nævner det....Min mors mand var afsted for 3 år siden, og hvert år har han ikke været til at skyde igennem! Han siger også at det er en HELT fantastisk festival! God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.