Hvor går turen hen til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

FamilienSørensen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vores plan er at også at vi skal til Phuket, da vi skal have vores børn med. Hvis det kun havde været min mand og jeg, ville vi bare have rejst rundt i Thailand, men det synes vi ikke er en god ide med børn. Tak for dine tips.... Er du fra Thailand, siden du kender en del til landet?

Ja jeg er selv fra Thailand og har selv været dernede på besøg. Og det var mine helt egne råd.

For jeg jeg var nemlig ppå besøg ved et vandfald for vandet var meget klart og flot og jeg mente sagtens jeg kunne svømme i det, men lige pludselig blev jeg meget usikker for vandet steg meget hurtigt og jeg havde problemer med at komme op af vandet. På min vej op stødte jeg lige præcis også på de røde bitte bitte små myrer, de stikker og bider rigtig hurtigt og det gør så ondt.

Og det med stranden viste min thailandske kusine mig og det var rigtig spændende at se de flotte trekantede mangefarvede små muslinger dukker op og man kan nemlig finde rigtig mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Pige2009

Jeg har kun hørt godt om Mallorca...

Men er Bulgarien ikke kun et sted for festglade unge mennesker??

Nej, ikke hvis man dropper Sunni Beach Vi boede i en lille by en times kørsel fra SB og der var stort set kun resorts for familier Det kan varmt anbefales. Min veninde og jeg havde vores døtre med på hhv. 10 mdr. og 22 mdr. - et kæmpe hit

Anmeld

30. januar 2011

LotteGabriella

hmm...ja vi skal ikke noget vildt i år, en lille tur til Kbh. måske

Man nu skal vi også udbygge vores hus, med start i april, så der er masser at ta' sig til

Anmeld

30. januar 2011

Loa

Det var da godt nok YDERST billigt!

Hvem skal I rejse med, og hvilket hotel skal i bo på?

Rejsen er bestilt gennem FDM.... Vi flyver med continental og skal bo på Hilton Garden Inn i SeaWorld mens vi er i Orlando og på noget der hedder Howard Johnson Dezerland mens vi er i Miami

Anmeld

30. januar 2011

Musen5

Den går ikke rigtig nogle steder hen.... Måske til et sommerhus i nærheden da jeg har termin d 24/7-11

/Livsmor 15+0

Anmeld

30. januar 2011

HelleBelle

Carina1977 skriver:

Vi dropper ferie i år. Jeg bliver nødt til at gemme så mange penge, som overhovedet muligt, da jeg står alene med alle udgifterne til når den lille melder sin ankomst i starten af september. Så der skal spares op til det, og så er det relevant at droppe ferien.

Så det bliver kun til nogle småture f.eks. til Jyllands minizoo, stranden, nogle cykelture med madkurv osv. hvis man er kreativ, kan man jo sagtens få en god ferie uden det koster alverden

Venter du en dreng eller pige?

Anmeld

30. januar 2011

HelleBelle

Eva. skriver:

Nej nej...det er det så langt fra..det er den smukkeste by..smukke bygninger, god mad, fantastiske mennesker..stemningen om aftenen, at gå lige fra hovedgaden og så ned til middelhavet...det er så fantastisk en by, der skal du tage ned engang...og så er jeg meget mere til den spanske mentalitet end til den franske og det præger selvfølgelig også mit billede af landet..

enig- skøn skøn by Barcelina!!

Anmeld

30. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi tager til Mallorca i maj sammen med svigermor, svigerinde, svoger, kusine på 8 år og fætter på 8 mdr. Det bliver super hyggeligt

I juli tager vi 1 uge til Bornholm, hvor vi er inviteret i sommerhus af en kollega til min mand. Mange år siden, at jeg har været på Bornholm, så det glæder jeg mig til.

Så har vi lige en stor fest til august, hvor min mand fylder 40 år

Anmeld

30. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

MoarHvidovre skriver:

Vi tager til Mallorca i maj sammen med svigermor, svigerinde, svoger, kusine på 8 år og fætter på 8 mdr. Det bliver super hyggeligt

I juli tager vi 1 uge til Bornholm, hvor vi er inviteret i sommerhus af en kollega til min mand. Mange år siden, at jeg har været på Bornholm, så det glæder jeg mig til.

Så har vi lige en stor fest til august, hvor min mand fylder 40 år

Det lyder bare super hyggeligt!!!

Bornholm synes jeg i øvrigt også er helt fantastisk - total idylisk!!!

Anmeld

30. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare super hyggeligt!!!

Bornholm synes jeg i øvrigt også er helt fantastisk - total idylisk!!!

Vi har før rejst med min mands familie og det plejer, at være rigtig hyggeligt

Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til, at se Bornholm igen. Hammershus, Brændegårdshaven, Ekkodalen og de andre ting der er  Så ikke forglemme, nyrøget sild

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.