Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Leonora

Maalene skriver:

Tusind mange tak - varmer mere end du aner

Har ikke blødt i nat - så begynder at tro en lille smule på det igen

Ej, hvor fantastisk - stort tillykke med den lille spire - krydser aaalt hvad jeg kan for, at vi begge får 2 raske og sunde bebser ud af det

Jeg kan mærke at vi skal følges ad...

Og hvis det sku ske at du fortsat bløder så er det fordi den lille spire ikke er rask og så må du tænke at der er en mening med det....og så ved du at du kan blive gravid.

Min læge sagde til mig da jeg havde en SA i Start dec at man bliver hurtigere gravid efter en SA...og man må sige han havde ret...

Vi var 1.5 år om at blive gravid med min datter så det er vildt det KUN har taget 6 måneder...hvis den altså bliver herinde

Jeg krydser ALT for at din og min spire bliver til noget og at vi kan få et par oktober børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Maalene

den-lykkeligste skriver:

Taaaaak

Anmeld

30. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Maalene skriver:

Åhh, hvor er du altså bare sød

Det varmer virkelig ubeskriveligt højt, betyder rigtig meget før mug...

Ihh, hvor jeg håber det er det samme for mig

Har slet ikke blødt i nat, der er ingenting nu, så håber virkelig det har været uden betydning

Endnu engang tusind mange tak for din omsorg, varme tanker og fantastiske besked - det varmer VIRKELIGT

hvis du ikke har blødt i nat og ingen smertet har, så tror jeg bare "det var en bagatel"

de 4 gange jeg har mistet har det gjort så ondt at jeg måtte krybe mig sammen....

Anmeld

30. januar 2011

MetteDN

Maalene skriver:

Rart at høre, at det KAN ende godt...

Ja, har overvejet det, men de siger nok bare, jeg skal sørge for at slappe af, de kan alligevel ikke rigtig gøre noget... Har en tid til tryghedsscanning på onsdag, så der får jeg nok en endelig afklaring, selvom der er laaang tid til...

Tusind tak for svar

Da jeg ringede til lægen bad de mig komme med det samme Men jah du skal jo alligevel have en scanning efter, så kan du lige så godt tage det hele onsdag

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg kan mærke at vi skal følges ad...

Og hvis det sku ske at du fortsat bløder så er det fordi den lille spire ikke er rask og så må du tænke at der er en mening med det....og så ved du at du kan blive gravid.

Min læge sagde til mig da jeg havde en SA i Start dec at man bliver hurtigere gravid efter en SA...og man må sige han havde ret...

Vi var 1.5 år om at blive gravid med min datter så det er vildt det KUN har taget 6 måneder...hvis den altså bliver herinde

Jeg krydser ALT for at din og min spire bliver til noget og at vi kan få et par oktober børn

Håber inderligt du har ret

Havde en MA i oktober efter at være blevet gravid i første hug - denne gang tog det 3 måneder, så det passer ikke helt... Men det er gået rimelig stærkt her begge gange

Tusind mange tak, der har slet ikke været noget i dag, så håber virkelig vi får godt nyt på onsdag

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

Maalene skriver:

Håber inderligt du har ret

Havde en MA i oktober efter at være blevet gravid i første hug - denne gang tog det 3 måneder, så det passer ikke helt... Men det er gået rimelig stærkt her begge gange

Tusind mange tak, der har slet ikke været noget i dag, så håber virkelig vi får godt nyt på onsdag

Ja undskyld jeg ik fik læst din historie før jeg skrev....det er en barsk oplevelse i har været igennem og jeg håber virkelig meget at den lille spire bliver siddende nu....

Hvis du ik har blødt mere end det så tror jeg absolut ik du skal være bekymret...Jeg kan mærke at vi skal følges ad

Anmeld

30. januar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Jeg have også en sa for ca 4 år siden, jeg blødte kun lidt og INGEN smerter overhovedet .. Så det kan godt ske uden smerterne Desværre .. Håber på det bedste og STORT kram her fra ..

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

xxx&Troia <3 skriver:

hvis du ikke har blødt i nat og ingen smertet har, så tror jeg bare "det var en bagatel"

de 4 gange jeg har mistet har det gjort så ondt at jeg måtte krybe mig sammen....

Hold da op...

Er virkelig ked af at høre, at du har mistet så mange gange... Må virkelig have været hårdt

Håber virkelig også det bare var en bagatel, der har intet været i dag

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

MetteDN skriver:

Da jeg ringede til lægen bad de mig komme med det samme Men jah du skal jo alligevel have en scanning efter, så kan du lige så godt tage det hele onsdag

Jaaa, det tror jeg, at jeg gør

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

Leonora skriver:

Ja undskyld jeg ik fik læst din historie før jeg skrev....det er en barsk oplevelse i har været igennem og jeg håber virkelig meget at den lille spire bliver siddende nu....

Hvis du ik har blødt mere end det så tror jeg absolut ik du skal være bekymret...Jeg kan mærke at vi skal følges ad

Det er helt i orden

Håber jeg kan underbygge din fornemmelse på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.