Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Jeg  alt for, at det bare en en "almindelig" blødning, og at alt ser godt ud på onsdag!!!

Tusind mange tak - håber virkelig også på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Najsen86

du får lige en

Anmeld

29. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha, håber for alt i verden, at det "bare" er en pletblødning..

Dem havde jeg i begge mine graviditeter... lige fra starten af og hele vejen indtil jeg fødte.. jeg fødte desværre bare for tidlig begge gange, men jeg fik  dejlige drenge og de har begge det godt.. mine blødninger lyder som din.. uden smerter og lidt blod i trusseindlægget og når jeg tørte mig.. det kunne vare i 2 dage og så forsvinde og så dukkede det op igen, men jeg lærte at acceptere det med tiden, at sådan var min graviditet..

Jeg vil følge dig og håber du ser noget vidunderligt på onsdag.. jeg vil holde mig opdateret og håber sammen med dig...

Mette

Anmeld

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

åhhh kan altså ikke få tankerne væk fra dig...

håber så inderligt det er bare en "bagatal" at du bløder, jeg blødte selv meget i min graviditet, min pige tog heldigvis ikke skade, håber sqi du er ligeså heldig....

glæder mig til at høre alt er ok...

ville bare sige du er i mine tanker søde

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

du får lige en

Tusind mange tak - det varmer

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

Mathias Villads skriver:

Puha, håber for alt i verden, at det "bare" er en pletblødning..

Dem havde jeg i begge mine graviditeter... lige fra starten af og hele vejen indtil jeg fødte.. jeg fødte desværre bare for tidlig begge gange, men jeg fik  dejlige drenge og de har begge det godt.. mine blødninger lyder som din.. uden smerter og lidt blod i trusseindlægget og når jeg tørte mig.. det kunne vare i 2 dage og så forsvinde og så dukkede det op igen, men jeg lærte at acceptere det med tiden, at sådan var min graviditet..

Jeg vil følge dig og håber du ser noget vidunderligt på onsdag.. jeg vil holde mig opdateret og håber sammen med dig...

Mette

Tusind mange tak - det er virkelig sødt af dig

Og utrolig beroligende, at høre det er gået dig godt...

Var sikker på eventyret sluttede i går, men har slet ikke blødt hele natten og der er ingenting når jeg tørrer mig, så håber virkelig vi får lov til at beholde denne gang

Tusind mange tak - håber virkelig, at jeg kan komme med en positiv update onsdag

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

Maalene skriver:

Tusind mange tak - det er virkelig sødt af dig

Og utrolig beroligende, at høre det er gået dig godt...

Var sikker på eventyret sluttede i går, men har slet ikke blødt hele natten og der er ingenting når jeg tørrer mig, så håber virkelig vi får lov til at beholde denne gang

Tusind mange tak - håber virkelig, at jeg kan komme med en positiv update onsdag

Nøj hvor har jeg tænkt meget på dig.....Og jeg håber virkelig meget at din spire ligger lunt og dejligt...

Så kan vi følges ad for jeg testede positivt kl 6 i morges...hvis altså også min bliver derinde..

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

xxx&Troia <3 skriver:

åhhh kan altså ikke få tankerne væk fra dig...

håber så inderligt det er bare en "bagatal" at du bløder, jeg blødte selv meget i min graviditet, min pige tog heldigvis ikke skade, håber sqi du er ligeså heldig....

glæder mig til at høre alt er ok...

ville bare sige du er i mine tanker søde

Åhh, hvor er du altså bare sød

Det varmer virkelig ubeskriveligt højt, betyder rigtig meget før mug...

Ihh, hvor jeg håber det er det samme for mig

Har slet ikke blødt i nat, der er ingenting nu, så håber virkelig det har været uden betydning

Endnu engang tusind mange tak for din omsorg, varme tanker og fantastiske besked - det varmer VIRKELIGT

Anmeld

30. januar 2011

Maalene

Leonora skriver:

Nøj hvor har jeg tænkt meget på dig.....Og jeg håber virkelig meget at din spire ligger lunt og dejligt...

Så kan vi følges ad for jeg testede positivt kl 6 i morges...hvis altså også min bliver derinde..

Tusind mange tak - varmer mere end du aner

Har ikke blødt i nat - så begynder at tro en lille smule på det igen

Ej, hvor fantastisk - stort tillykke med den lille spire - krydser aaalt hvad jeg kan for, at vi begge får 2 raske og sunde bebser ud af det

Anmeld

30. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.