første spæd puf <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Mullebergen

Det ér fysisk umuligt at mærke liv så tidligt.

Jeg er ikke gravid og mærker også af og til fantomspark som de hedder 

Den lille skal nok gøre sig bemærket men det er den altså alt alt for lille til at gøre nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

morethanperfect skriver:

Okay .. Forstår det bare ik lige helt

det er ikke alt der kan forståes. når min mave var helt stille og hverken gav lyde fra sig eller boblede - men som det eneste og pludselig kom et puf og det var det. så tror jeg som gravid man ikke er i tvivl.. men det gider vi ikke diskotere.. jeg er så bare en af de heldige og stolt

Anmeld

26. januar 2011

morethanperfect

den-lykkeligste skriver:

det er ikke alt der kan forståes. når min mave var helt stille og hverken gav lyde fra sig eller boblede - men som det eneste og pludselig kom et puf og det var det. så tror jeg som gravid man ikke er i tvivl.. men det gider vi ikke diskotere.. jeg er så bare en af de heldige og stolt

Forstår skam godt du er stolt ! Du er en af de få og heldige ! Ville fandme gerne ha mærket liv så tidligt   Tillykke

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MatildeS skriver:

Det ér fysisk umuligt at mærke liv så tidligt.

Jeg er ikke gravid og mærker også af og til fantomspark som de hedder 

Den lille skal nok gøre sig bemærket men det er den altså alt alt for lille til at gøre nu.

altså skal du absolute ødelægge mit gode humør??? inden jeg blev gravid fik jeg også afvide at maven først ville runde i 18 - 20 uge. min mave er på størrelse med en der er 21+ ? kan du se? der er ingen regler for hvordan ens graviditet er?! kender flere der har mærket liv ligeså tidligt som jeg..

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

morethanperfect skriver:

Forstår skam godt du er stolt ! Du er en af de få og heldige ! Ville fandme gerne ha mærket liv så tidligt   Tillykke

tusind tak  det er også stadig uvirkeligt!!! tro mig men det skete altså

Anmeld

26. januar 2011

Mullebergen

den-lykkeligste skriver:

altså skal du absolute ødelægge mit gode humør??? inden jeg blev gravid fik jeg også afvide at maven først ville runde i 18 - 20 uge. min mave er på størrelse med en der er 21+ ? kan du se? der er ingen regler for hvordan ens graviditet er?! kender flere der har mærket liv ligeså tidligt som jeg..

Jeg ødelægger ikke nogens humør, siger blot at det er fantomspark du har mærket, vedmindre du er meget længere henne 

Udfra almen viden burde det være fysisk umuligt at mærke et så lille bitte foster som du har i maven.

Mavens størrelse har intet at sige, jeg fødte 34+1, havde en mave på størrelse med én i uge 20 og fødte et barn over gennemsnittet 

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MatildeS skriver:

Jeg ødelægger ikke nogens humør, siger blot at det er fantomspark du har mærket, vedmindre du er meget længere henne 

Udfra almen viden burde det være fysisk umuligt at mærke et så lille bitte foster som du har i maven.

Mavens størrelse har intet at sige, jeg fødte 34+1, havde en mave på størrelse med én i uge 20 og fødte et barn over gennemsnittet 

okey .. men gider ikke diskotere herinde eller snakke om hvorvidt det er umuligt eller ej. Jeg mærkede et puf igår og det holder jeg fast i .. min mave var fuldstændig stille på det tidspunkt og så kom det er hurtigt puf !  samtalen slutter nu for det kommer der ik noget godt ud af.

Anmeld

26. januar 2011

Sabina92

MatildeS skriver:

Tror faktisk slet ikke fosteret er i stand til at sparke endnu, så det kan mærkes.

- Det er sikkert din tarme, din krop skal jo til at vende sig til at den nu skal vokse og pladsen derinde bliver mindre og mindre

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Sabina92 skriver:

Tror faktisk slet ikke fosteret er i stand til at sparke endnu, så det kan mærkes.

- Det er sikkert din tarme, din krop skal jo til at vende sig til at den nu skal vokse og pladsen derinde bliver mindre og mindre

holder stadig fast i at jeg mærkede ham/hende.

Anmeld

26. januar 2011

Mullebergen

den-lykkeligste skriver:

okey .. men gider ikke diskotere herinde eller snakke om hvorvidt det er umuligt eller ej. Jeg mærkede et puf igår og det holder jeg fast i .. min mave var fuldstændig stille på det tidspunkt og så kom det er hurtigt puf !  samtalen slutter nu for det kommer der ik noget godt ud af.

Det er faktisk slet ikke så svært at forstå.

Din livmoder går til skambenet og fosteret kan på ingen måde "puffe" da det er så lille lille bitte! -Man kan allerhøjest mærke bobler i uge 12 og det er hovedsageligt anden gangs gravide der kan det.

Dine tarme kan sagtens puffe selvom din mave er helt stille.

Mon ikke du blot er ekstra opmærksom og gerne VIL mærke det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.