første spæd puf <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Sof

DStreet skriver:

Under normale omstændigheder ville jeg nok kunne. Men nu er forholdet mellem mig, og moren til det barn, meget kompliceret, og vi ser ikke noget til hinanden.  Så jeg venter pænt til min nuværende kæreste, når langt nok hen i sin graviditet, til at jeg også kan mærke noget.

Så håber vi bare at det er en Silje 2, så du kan mærke det fra uge 18 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Sof

kan vi ikke holde nu .. og så må i andre snakke videre om det under et andet emne.

Skal også nok stoppe nu, synes bare ikke du skulle hagles sådan ned, det er der ingen der fortjener efter sådan en dejlig oplevelse 

Anmeld

27. januar 2011

Mullebergen

Sof skriver:

Det står så også i den bog jeg fik fra lægen, inde på Libero og i et graviditetsblad jeg har liggende.

Puf, bobbel... Kan det ikke være lige meget hvad man kalder det? Du kan jo ikke mærke hvad hun har mærket og bare fordi du ikke selv har kunnet mærke det så tidligt, så er det jo ikke ensbetydene med at andre ikke kan.

Jeg kunne med min datter og fik det bekræftet af min jordemoder at jeg havde ret, sorry, men stoler mere på mig selv og hende end på dig

End off diskussion!

...Elsker den der børnehavedebatstil du ligger for dagen... Eller...

Anmeld

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Sof skriver:

Skal også nok stoppe nu, synes bare ikke du skulle hagles sådan ned, det er der ingen der fortjener efter sådan en dejlig oplevelse 

det helt okey. men der er åbenbart faste uger for nogle.. så må alle graviditeter såvel også være fuldstædig ens.. ! orker bare ikke mere nu.. det dejligt du forstår og tror på mig.. men så kommer der jo senere 10 andre og har helt andre meninger.. og det kan fortsætte til jeg har termin..

Anmeld

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MatildeS skriver:

End off diskussion!

...Elsker den der børnehavedebatstil du ligger for dagen... Eller...

det netop derfor vi holder nu ærgeligt det skal være sådan. men jeg synes ikke det er hyggeligt mere.

Anmeld

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Sof skriver:

Ej hvor dejligt  Jeg mærkede også min datter tidligt og mærkede hende hver dag fra uge 16 og hun kunne mærkes udenpå af andre fra uge 18, så det er meget forskelligt hvor tidligt det kan mærkes, men jeg var ikke i tvivl og min jordemoder måtte, trods megen skepsis, give mig ret

Jeg glæder mig utrolig meget til at mærke spunken og være helt sikker på at den virkelig er der 

ej hvor dejligt for dig.. stort stort tillykke .. en skøn tid vi går i møde 16 uge.. hold da op hvor fantastisk var

Anmeld

27. januar 2011

Sof

den-lykkeligste skriver:

ej hvor dejligt for dig.. stort stort tillykke .. en skøn tid vi går i møde 16 uge.. hold da op hvor fantastisk var

Det var rigtig fantastisk og dejligt at blive forsikret om det voksende liv hver evig eneste dag allerede så tidligt, så det nød jeg uden tvivl 

Anmeld

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Sof skriver:

Det var rigtig fantastisk og dejligt at blive forsikret om det voksende liv hver evig eneste dag allerede så tidligt, så det nød jeg uden tvivl 

tror jeg gerne på min kæreste så hvordan jeg var ved at fælde en tårer. Han siger også jeg skal lukke af for det her. Han var også meget imod mit indlæg trods for dette skulle opstå og smadre min lykke.. havde nu regnet med varme hilsner. men fantastisk med så tidlig liv. Jeg kan kun sige at det ærgeligt alle ikke  har den fornøjelse, men kun meget få. For den følelse er ingen i tvivl om. jeg var ikke

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

tror jeg gerne på min kæreste så hvordan jeg var ved at fælde en tårer. Han siger også jeg skal lukke af for det her. Han var også meget imod mit indlæg trods for dette skulle opstå og smadre min lykke.. havde nu regnet med varme hilsner. men fantastisk med så tidlig liv. Jeg kan kun sige at det ærgeligt alle ikke  har den fornøjelse, men kun meget få. For den følelse er ingen i tvivl om. jeg var ikke

Tør du bare tårerne min pige..du har uden tvivl mærket din baby.
Jeg mærkede min den første i uge 12 hvor hun gav mig et kæmpe spark lige oven i blæren, så jeg lettede en halv m i sofaen hvor jeg sad
Og så begyndte det ellers at komme mere og mere dag for dag efter det.
Også med nr 2 var det deromkring
Og med Nickolai kunne jeg mærke ham vrikke, som havde jeg en reje i maven omkring uge 9.
Så som der tidligere er sagt..alt er relativt, det hænger sammen med mange faktorer hvornår man kan mærke dem, så enkelt er det.
Jeg blev scannet engang om ugen med dem alle 3 (risikogruppe) Og med dem alle 3 tjekkede de med, når jeg sagde nu og når de bevægede sig.
De erkendte også, at de var nogle ordenlige "moslere" jeg havde derinde, der kravlede rundt og slog ud med arme og ben...hehe.
Da jeg skulle have taget fostervandsprøve med Nickolai, kunne hun ikke få ham til at flytte sig og lægge sig rigtigt til rette, fordi han sparkede igen, når hun skulle skubbe til ham for at kunne få indført nålen, så det tog over 4 timer inden de endelig fik lov af ham...
Så jo...selvfølgelig har du helt sikkert mærket din bebse, det føles nemlig så specielt og fremmeartet, at man ikke er spor i tvivl, hvis man ellers er i god kontakt med kroppen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. januar 2011

MetteDN

Rigtig mange gange tillykke <3 Det er bare så specielt.. Jeg mærkede også min baby meget tidligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.