den-lykkeligste skriver:
tror jeg gerne på
min kæreste så hvordan jeg var ved at fælde en tårer. Han siger også jeg skal lukke af for det her. Han var også meget imod mit indlæg trods for dette skulle opstå og smadre min lykke.. havde nu regnet med varme hilsner. men fantastisk med så tidlig liv. Jeg kan kun sige at det ærgeligt alle ikke har den fornøjelse, men kun meget få. For den følelse er ingen i tvivl om. jeg var ikke
Tør du bare tårerne min pige..du har uden tvivl mærket din baby.
Jeg mærkede min den første i uge 12 hvor hun gav mig et kæmpe spark lige oven i blæren, så jeg lettede en halv m i sofaen hvor jeg sad 
Og så begyndte det ellers at komme mere og mere dag for dag efter det.
Også med nr 2 var det deromkring
Og med Nickolai kunne jeg mærke ham vrikke, som havde jeg en reje i maven omkring uge 9.
Så som der tidligere er sagt..alt er relativt, det hænger sammen med mange faktorer hvornår man kan mærke dem, så enkelt er det.
Jeg blev scannet engang om ugen med dem alle 3 (risikogruppe) Og med dem alle 3 tjekkede de med, når jeg sagde nu og når de bevægede sig.
De erkendte også, at de var nogle ordenlige "moslere" jeg havde derinde, der kravlede rundt og slog ud med arme og ben...hehe.
Da jeg skulle have taget fostervandsprøve med Nickolai, kunne hun ikke få ham til at flytte sig og lægge sig rigtigt til rette, fordi han sparkede igen, når hun skulle skubbe til ham for at kunne få indført nålen, så det tog over 4 timer inden de endelig fik lov af ham... 
Så jo...selvfølgelig har du helt sikkert mærket din bebse, det føles nemlig så specielt og fremmeartet, at man ikke er spor i tvivl, hvis man ellers er i god kontakt med kroppen.

Kærligst
Sussie
Anmeld