første spæd puf <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Tør du bare tårerne min pige..du har uden tvivl mærket din baby.
Jeg mærkede min den første i uge 12 hvor hun gav mig et kæmpe spark lige oven i blæren, så jeg lettede en halv m i sofaen hvor jeg sad
Og så begyndte det ellers at komme mere og mere dag for dag efter det.
Også med nr 2 var det deromkring
Og med Nickolai kunne jeg mærke ham vrikke, som havde jeg en reje i maven omkring uge 9.
Så som der tidligere er sagt..alt er relativt, det hænger sammen med mange faktorer hvornår man kan mærke dem, så enkelt er det.
Jeg blev scannet engang om ugen med dem alle 3 (risikogruppe) Og med dem alle 3 tjekkede de med, når jeg sagde nu og når de bevægede sig.
De erkendte også, at de var nogle ordenlige "moslere" jeg havde derinde, der kravlede rundt og slog ud med arme og ben...hehe.
Da jeg skulle have taget fostervandsprøve med Nickolai, kunne hun ikke få ham til at flytte sig og lægge sig rigtigt til rette, fordi han sparkede igen, når hun skulle skubbe til ham for at kunne få indført nålen, så det tog over 4 timer inden de endelig fik lov af ham...
Så jo...selvfølgelig har du helt sikkert mærket din bebse, det føles nemlig så specielt og fremmeartet, at man ikke er spor i tvivl, hvis man ellers er i god kontakt med kroppen.

Kærligst
Sussie

Hej sussie. Hold da op! det var noget af en historie. Hvor lød det bare fantastisk. Blev fuldstædnig slugt af det og måtte bare læse højt for kæresten som blev overrasket. Gid det var mig! for jeg har kun mærket det ene puf! så du har været rigtig heldig! jeg er heldigvis kommet ovenpå igen, og fået en masse varme hilsner fra så mange andre .. jeg ved hvad jeg mærkede og det sætter jeg pris på! det der mest bare irritere mig er at nogle folk simpelthen tror de kan gå ind og svare for mig. Og så komme med helt andre svar. oh god! og det er der det går hen og blir så skide træls! meninger må man altid ha .. men at man så går ind og retter mig fuldstændig ! men jeg ved hvad jeg mærkede og det kan ingen ændre .. men tillykke til dig som  er mor eller venter sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MetteDN skriver:

Rigtig mange gange tillykke <3 Det er bare så specielt.. Jeg mærkede også min baby meget tidligt..

mange tak og i ligemåde  Ja det er virkelig skønt .. det bedste

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

Hej sussie. Hold da op! det var noget af en historie. Hvor lød det bare fantastisk. Blev fuldstædnig slugt af det og måtte bare læse højt for kæresten som blev overrasket. Gid det var mig! for jeg har kun mærket det ene puf! så du har været rigtig heldig! jeg er heldigvis kommet ovenpå igen, og fået en masse varme hilsner fra så mange andre .. jeg ved hvad jeg mærkede og det sætter jeg pris på! det der mest bare irritere mig er at nogle folk simpelthen tror de kan gå ind og svare for mig. Og så komme med helt andre svar. oh god! og det er der det går hen og blir så skide træls! meninger må man altid ha .. men at man så går ind og retter mig fuldstændig ! men jeg ved hvad jeg mærkede og det kan ingen ændre .. men tillykke til dig som  er mor eller venter sig

Nååh hvor er du bare sød
LOL..og tak..jo jeg har mine 3..men er nok lidt for gammel til at få flere..jeg er jo bedstemor herinde  (Kig min profil)
Så...jeg nøjes nok med børneungerne, som jeg har 3 af, og forhåbentlig får flere af med tiden 

Knus lige tilbage til dig

Anmeld

27. januar 2011

Sof

Og så blev det så min tur til at mærke den lille.

Fik lige for 10 minutter siden den første serie små bobler og ej hvor var det fantastisk  

Så må den gerne fortsætte med det, så moren virkelig begynder at tro på at spunken er der og har det godt

Anmeld

27. januar 2011

DStreet

Sof skriver:

Og så blev det så min tur til at mærke den lille.

Fik lige for 10 minutter siden den første serie små bobler og ej hvor var det fantastisk

Så må den gerne fortsætte med det, så moren virkelig begynder at tro på at spunken er der og har det godt

Jeg vil også mærke den! 

Anmeld

27. januar 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Tør du bare tårerne min pige..du har uden tvivl mærket din baby.
Jeg mærkede min den første i uge 12 hvor hun gav mig et kæmpe spark lige oven i blæren, så jeg lettede en halv m i sofaen hvor jeg sad
Og så begyndte det ellers at komme mere og mere dag for dag efter det.
Også med nr 2 var det deromkring
Og med Nickolai kunne jeg mærke ham vrikke, som havde jeg en reje i maven omkring uge 9.
Så som der tidligere er sagt..alt er relativt, det hænger sammen med mange faktorer hvornår man kan mærke dem, så enkelt er det.
Jeg blev scannet engang om ugen med dem alle 3 (risikogruppe) Og med dem alle 3 tjekkede de med, når jeg sagde nu og når de bevægede sig.
De erkendte også, at de var nogle ordenlige "moslere" jeg havde derinde, der kravlede rundt og slog ud med arme og ben...hehe.
Da jeg skulle have taget fostervandsprøve med Nickolai, kunne hun ikke få ham til at flytte sig og lægge sig rigtigt til rette, fordi han sparkede igen, når hun skulle skubbe til ham for at kunne få indført nålen, så det tog over 4 timer inden de endelig fik lov af ham...
Så jo...selvfølgelig har du helt sikkert mærket din bebse, det føles nemlig så specielt og fremmeartet, at man ikke er spor i tvivl, hvis man ellers er i god kontakt med kroppen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

twinny

hvor skal folk bare være så Og pille glæden af TS 

Hva har i så i r*ven over???? undskyld mig...

Hvis hun har mærket sin baby har hun da mærket sit baby... I kan da ikk tillade jer og fortælle hende hvad hun har og ikk har, når det er hendes mave...

TS: tillykke med det første puf....  det må være en fantastisk følelse....

og undskyld mit vredes udbrud....

Anmeld

28. januar 2011

Lone Jakobsen

som en af de mere erfarne mødre herinde... ville jeg også først ha nægtet at det ku passe. men jeg må bøje mig for jeres indlæg. i har overbevist mig.... og jeg ville ønske at jeg havde mærket nogle af mine så tidligt.

jeg har selv (under graviditet nr. 2, 3 og 4) først mærket liv efter uge 18-19. så det må være fantastisk at mærke liv så tidligt.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

DStreet skriver:

Jeg vil også mærke den! 

Det skal nok komme skat 

Anmeld

28. januar 2011

Sof

nutche skriver:

som en af de mere erfarne mødre herinde... ville jeg også først ha nægtet at det ku passe. men jeg må bøje mig for jeres indlæg. i har overbevist mig.... og jeg ville ønske at jeg havde mærket nogle af mine så tidligt.

jeg har selv (under graviditet nr. 2, 3 og 4) først mærket liv efter uge 18-19. så det må være fantastisk at mærke liv så tidligt.

Jeg er godt nok overrasket denne gang, men jeg var slet slet ikke i tvivl, ligesom jeg ikke var sidst.

Har intet mærket siden i går aftes, men den er jo heller ikke så stor endnu, men det kommer nok  

Jeg ville også ønske for andre at de fik lov at mærke så tidligt, for det bedste ved hele graviditeten er jo at mærke det lille væsen der vokser inde i en  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.