første spæd puf <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Sof

Ej hvor dejligt  Jeg mærkede også min datter tidligt og mærkede hende hver dag fra uge 16 og hun kunne mærkes udenpå af andre fra uge 18, så det er meget forskelligt hvor tidligt det kan mærkes, men jeg var ikke i tvivl og min jordemoder måtte, trods megen skepsis, give mig ret

Jeg glæder mig utrolig meget til at mærke spunken og være helt sikker på at den virkelig er der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

morethanperfect

den-lykkeligste skriver:

fed! mærededet første bløde puf idag! gud hvor fantastisk! 12+6

Heh .. Ville gerne sige tillykke , men det kan ikke lade sig gøre at mærke din baby endnu .. Den er ca 6 cm ..

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

morethanperfect skriver:

Heh .. Ville gerne sige tillykke , men det kan ikke lade sig gøre at mærke din baby endnu .. Den er ca 6 cm ..

min baby er ikke 6 cm??? den var 8 for en uge siden ..

Anmeld

26. januar 2011

morethanperfect

den-lykkeligste skriver:

min baby er ikke 6 cm??? den var 8 for en uge siden ..

Heh .. Ja .. Men de er ca 6 i uge 12 , så ikke lige der stod 12+6 .. 

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

morethanperfect skriver:

Heh .. Ja .. Men de er ca 6 i uge 12 , så ikke lige der stod 12+6 .. 

bare iorden! men når jeg nu skriver herinde jeg mærkede et puf så forstår jeg ikke hvordan du kan rette på det jeg skriver?! du er jo ikke mig?

Anmeld

26. januar 2011

Kamelia

den-lykkeligste skriver:

bare iorden! men når jeg nu skriver herinde jeg mærkede et puf så forstår jeg ikke hvordan du kan rette på det jeg skriver?! du er jo ikke mig?

Hmmm der kommer altid uenighed frem når det at mærke liv tidligt bliver beskrevet!

Jeg har mærket alle mine meget tidligt. Med nr 2 prøvede jordemoderen ved nakkefoldskanning at dreje skærmen så jeg ikke kunne se og så skulle jeg sige når jeg mærkede baby.

Hun sagde at der ingen tvivl var, baby lavede tydelige spark/bevægelser hver gang jeg sagde til. Hun sagde også at der er STOR forskel, men ofte bliver det sagt at det først er senere det kan lade sig gøre for ikke at gøre de mødre der først mærker liv sent, alt for nervøse!!!!!

Tillykke med den lille, du går en fantastisk tid i møde og den bliver kun bedre og endnu mere fantastisk!!

Kamelia

Anmeld

26. januar 2011

Bondepigen

Jeg mærkede osse liv tidligt første gang, og hvor er det irriterende, når folk ikke tror på det. Denne gang har jeg mærket liv i uge 13+3 tror jeg det var, men har så ikke mærket noget andet end en gang siden, og det kan godt være ret angstprovokerende, for når man først har mærket det, så vil man gerne mærke det hele tiden.

Det har jo osse noget at gøre med hvor kropsbevidst man er, og hvor moderkagen og baby ligger....

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Kamelia skriver:

Hmmm der kommer altid uenighed frem når det at mærke liv tidligt bliver beskrevet!

Jeg har mærket alle mine meget tidligt. Med nr 2 prøvede jordemoderen ved nakkefoldskanning at dreje skærmen så jeg ikke kunne se og så skulle jeg sige når jeg mærkede baby.

Hun sagde at der ingen tvivl var, baby lavede tydelige spark/bevægelser hver gang jeg sagde til. Hun sagde også at der er STOR forskel, men ofte bliver det sagt at det først er senere det kan lade sig gøre for ikke at gøre de mødre der først mærker liv sent, alt for nervøse!!!!!

Tillykke med den lille, du går en fantastisk tid i møde og den bliver kun bedre og endnu mere fantastisk!!

Kamelia

jeg var indstillet på at nogle skulle have andre meninger. men hensyn til dig må jeg sige at det er da mega vildt. Hvem ville ikke have været i dine sko! men jeg VED at jeg mærkede ham/hende igår! beskrivelsen er unik og svær.. men det mærkede som et hurtigt puf. meget blidt, men det var et puf! min mave hverken rumlede eller sagde lyde på det tidspunkt bare sådan et enkelt blødt puf hvilket jeg ALDRIG havde mærket før og vidste derfor at det var ham/hende.. det kan nemlig lade sig gøre.. vil også sige jeg er meget spinkel og enormt stor allerede

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

bondepigen skriver:

Jeg mærkede osse liv tidligt første gang, og hvor er det irriterende, når folk ikke tror på det. Denne gang har jeg mærket liv i uge 13+3 tror jeg det var, men har så ikke mærket noget andet end en gang siden, og det kan godt være ret angstprovokerende, for når man først har mærket det, så vil man gerne mærke det hele tiden.

Det har jo osse noget at gøre med hvor kropsbevidst man er, og hvor moderkagen og baby ligger....

Lige præcis!!!! jeg er meget besvist omkring min krop ovs. og derfor ved jeg også hvad det var. Maven hverken rumlede eller boblede .. men et puf kom pludselig  har heller ikke mærket det siden igår, og savner det! men ja.. det er skide træls man skal sidde og diskotere sådan nogle ting

' så vi bare nogle som er ret heldige

Anmeld

26. januar 2011

morethanperfect

den-lykkeligste skriver:

Okay .. Forstår det bare ik lige helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.