første spæd puf <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.453 visninger
69 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

fed! mærededet første bløde puf idag! gud hvor fantastisk! 12+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

mærkede*

Anmeld

25. januar 2011

Carina1977

den-lykkeligste skriver:

fed! mærededet første bløde puf idag! gud hvor fantastisk! 12+6

Det var godt nok tidligt  men tillykke med det....første gang er altid noget specielt

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Carina1977 skriver:

Det var godt nok tidligt  men tillykke med det....første gang er altid noget specielt

ja det kom også bag på mig !! men jo det var den lille ! <3 ja helt vildt... det er virkelig unikt!! <3

Anmeld

25. januar 2011

Dimse

Det har ikke været bebs, kan ikke lade sig gøre så tidligt.. Men det har nok været noget der gav sig pga. bebs  

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Dimse skriver:

Det har ikke været bebs, kan ikke lade sig gøre så tidligt.. Men det har nok været noget der gav sig pga. bebs  

nix det var den lille !

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

ligemeget hva!? så var det min unge jeg mærkede ville bloy dele nyheden

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

folk oplever liv forskelligt ingen er ens

Anmeld

25. januar 2011

Zibi_84

Hvor dejligt!!!!!!

Jeg mærkede liv for 2 dage side, i slutningen af uge 18. Jeg lå med hånden på maven(under navlen) og der kom nogle mikro puf. Nærmest som en nerve der sidder i klemme(bobbel der eksploderer). men det kom 2 gange. Dagen efter kom det forskellige steder i venstre side, med 10 min i mellem. Det føles nemlig fantastisk) Tillykke med det.

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Zibi_84 skriver:

Hvor dejligt!!!!!!

Jeg mærkede liv for 2 dage side, i slutningen af uge 18. Jeg lå med hånden på maven(under navlen) og der kom nogle mikro puf. Nærmest som en nerve der sidder i klemme(bobbel der eksploderer). men det kom 2 gange. Dagen efter kom det forskellige steder i venstre side, med 10 min i mellem. Det føles nemlig fantastisk) Tillykke med det.

ej hvor vildt var ? det er nemlig bare SÅ fantastisk! tillykke!! !!! & mage tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.