Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

<3

Kofoed33 skriver:

kunne ikke sige det bedre, jeg har også en aftale med kæreste, jeg laver mad, han tager opvasken.

Hey selvom jeg har opvaskemaskine er det stadig en irriterende ting i vores dagligdag, for man SKAL jo vaske op og det er bare SÅ kedeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

<3

Mussen2 skriver:

Jeg hader at slibe med sandpapir, det må være noget nær det værste man kan komme til. Fy for den- tørre hænder, som bliver helt ridset i finderspidserne fy for pyffer

jeps

Anmeld

24. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Jeg HADER vækkeure!

Især dem der ringer før 7!

Jaeh medmindre det er fordi man skal nå et fly!

Anmeld

24. januar 2011

JulieE

Kirle skriver:

Hold da op - hvis power-do-it-urself altså dig og så har problmer så har jeg det bedre med det

HAr ikke prøvet at slibe gulv men nej det forekommer mig også at skulle være noget der skal laves af professionelle. Gipsplader stod jeg faktisk og tænke i går at det ville jeg gøre en anden gang men det synes du så ikke? hahahahahaha

Griner... Godt det kunne hjælpe lidt på humøret Tapet er noget fanden har skabt i torden vejr Jeg ender altid smurt helt ind i klister og gal på de der tapet stykker

Gipsplader er en helt anden historie.. hader det der hvide støv der kommer ud af det... grrr

Men hvordan skrider badeværelset frem?

Anmeld

24. januar 2011

Dinna88

Kirle skriver:

Jeg er enig i mange af dine hade-punkter. Opvask og vasketøj fx. jeg er ok med at vaske det og stille/hænge det til tørre men at lægge/stille det på plads? Det kan jeg ikke se ideen med så der står jeg altid og skumler lidt men det her var bare så meget mere!

På et tidspunkt sagde kæresten i går til mig at naboerne altså godt kunne høre mig og man nok lige skulle vide at jeg er barnebarn af en havnearbejder for ikke at ringe efter politiet Behøver jeg at sige at den bemærkning ikke lige hjalp på banderiet?! Nu synes jeg den er meget sjov men altså.

Så fremover betales der i den grad fra tapetseringen!!! Grrrr

Jeg kan fint lægge tøj sammen, jeg er bare ikke en mester til det endnu fordi jeg ikke har øvet mig nok - jeg vælger så at "betale" til at få klaret opvasken, ligesom at du vil betale nogle for at tapetsere en anden gang

Haha. Det er sgu da synd for dig at du skal døje med det!

Anmeld

24. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Jaeh medmindre det er fordi man skal nå et fly!

Ja! Så kan jeg faktisk sagtens stå op midt om natten

Anmeld

24. januar 2011

<3

Kofoed33 skriver:

ja og det giver bare ingen mening, vi har endda opvasker, men vores gryder og pander må ikke komme der i, så hvad tager det at vaske? 3-5 minutter. Heller ½ times kokkerere.

Ja forskellen for mig er at maden er der et formål med, man spiser den, at vaske op giver også mening men at stille det på plads er "bare" et kosmetisk spørgsmål = uden mening

Anmeld

24. januar 2011

<3

Lolli skriver:

Er HELT med! Tapet er noget fanden har skabt. Har en rulle liggende som skal sættes op på to mdf-plader og kan bare ikke tage mig sammen. Det er noget godt og grundigt juks at arbejde med. Uf!  

Ellers så hader jeg at køre bil - altså når jeg selv kører. Det er så spild af tid. Tænkt hvor meget jeg dog kunne nå hvis jeg ikke skulle sidde der.

Der er ALTID plads til flere medlemmer i tapethaderklubben

Og kan godt forstå at du trækker den! For fy da pokker noget juks!

Ved ikke mht bil, har ikke kørekort endnu

Anmeld

24. januar 2011

<3

mamalicious skriver:

jeg hader HADER

at veje de 30 kg for meget, jeg har taget på siden 2007.

- og så hader jeg at min mand kan være så snusfornuftig, at han kan melde ud, at vi  IKKE skal have barn nr. 3, trods vi begge har lyst.

Aaaaargh !!

Ork been there done that! Tog +25kilo på i forbindelse med min graviditet og de er endelig væk!!!

Og ja min kæreste er også ALT for fornuftig økonomisk mht. et barn til

Anmeld

24. januar 2011

<3

Baby-støv skriver:

Den er jeg helt sikkert med på...

Ja med mindre der ringer fordi man skal ud og flyve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.