Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.713 visninger
80 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

<3

Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv

*ggggrrrrr* jeg kan blive ved!!

Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt!

Hvad hader I andre at lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Dinna88

Det forstår jeg godt! 

Jeg hader at vaske op. Støvsuge, støve af, vaske gulv osv gør jeg gerne! Men at vaske op? Det hænger mig langt ud af halsen. En lille opvaskemaskine bliver der købt når jeg flytter hjemmefra  

Anmeld

23. januar 2011

DK

Jeg HADER at gå over tid.

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Jeg hader når jeg ikke kan sove! Og jeg hader at terpe til eksamen. Småting I know - men gik ud fra vi snakkede ud over world peace osv.

Anmeld

23. januar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv

*ggggrrrrr* jeg kan blive ved!!

Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt!

Hvad hader I andre at lave?

Arhj, hvor kan jeg følge dig...! Vi skulle for nogle år siden tapetsere (sort/hvidt stribet tapet) i soveværelset, det var SÅ besværligt og den sorte stribe smittede af på den hvide, så vi endte med at male striberne på væggen i stedet

Vi tapetserer ALDRIG igen...!

Anmeld

23. januar 2011

JulieE

Griner... Ja det hører heller ikke til på toppen af hitlisten herhjemme, men bliver dog overfået af at sætte gipsplader op og slibe gulv føj for et støvet helvede

Anmeld

23. januar 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg godt! 

Jeg hader at vaske op. Støvsuge, støve af, vaske gulv osv gør jeg gerne! Men at vaske op? Det hænger mig langt ud af halsen. En lille opvaskemaskine bliver der købt når jeg flytter hjemmefra  

kunne ikke sige det bedre, jeg har også en aftale med kæreste, jeg laver mad, han tager opvasken.

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

Jeg hader at slibe med sandpapir, det må være noget nær det værste man kan komme til. Fy for den- tørre hænder, som bliver helt ridset i finderspidserne fy for pyffer

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

Jeg HADER vækkeure!

Især dem der ringer før 7!

Anmeld

23. januar 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

kunne ikke sige det bedre, jeg har også en aftale med kæreste, jeg laver mad, han tager opvasken.

Jeg er hjemmeboende, så den aftale har jeg med min mor! 

Jeg vil langt hellere stå og kokkere i et par timer end tage en opvask der ingen tid tager. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.