Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

<3

helora skriver:

At afise/afrime fryseren. Jeg HADER simpelthen den lyd det giver når is og skuffer skraber mod hinanden. Jeg får gåsehud over hele kroppen (ikke på den gode måde) og en lille smule kvalme.

Gæt lige, hvordan vores fryser ser ud!!!

Åh jeg sætter en gryde med kogende vand ind på øverste hylde også får det lov til at stå mens jeg laver mad eller noget andet

Og jo den lyd kan også drive mig til vanvid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

<3

MoarJ skriver:

Jeg hader at skrælle kartofler! Mine hænder begynder at klø enormt. 

Hader at skælde ud... 

Har verdens dårligeste skræller så jeg forsøger så vidt muligt at undgå alt der skal skrælles

Anmeld

24. januar 2011

<3

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hader hader hader...

• At lave mad
  • At vande blomster på min mands måde
  • At gøre rent hvis jeg ikke kan se forskel på beskidt/rent
  • At stå op før 8 (nærmere 10) men ssh er trods alt B-menneske!
  • Vækkeure
  • Eksamener
  • Tandlægebesøg
  • ... bl. m. andet.

En organiseret hader

Ja så "slem" er jeg ikke. Der er mange ting jeg ikke gider, finder ubehageligt, irriterende osv men jeg hader heldigvis kun relativt få ting såsom graviditetskvalme, allergiske reaktioner, tapetsering(!), lægge tøj/stille rent opvaske på plads og folk der provokerer.

Så fik du min liste!

Anmeld

24. januar 2011

<3

Ciinea skriver:

Hihi vi har allerede for en uges tid siden købt både opvaskemaskine og vaskemaskine til vores nye lejlighed. Flytter på fredag

Jep tilslutter mig nemhedsklubben en tørretumbler er jeg også den stolte ejer af

Anmeld

24. januar 2011

twinny

Kirle skriver:

Ja med mindre der ringer fordi man skal ud og flyve

Jaaah, det er rigtigt....

Anmeld

24. januar 2011

helora

DK skriver:

Vi tømmer bare vores fryser (altså alle ting i en kasse) og så spuler den med varmt vand. tømmer den for vand, tørrer den indeni og vupti: fin afrimet og ren fryser og det tager IKKE lang tid og man skal ikke skrabe eller lign!

Så smart!!

TAK for tippet. Der er sgu ikke meget husmor over mig

Anmeld

26. januar 2011

<3

MariaJ skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg også ville hade at tapetsere. Jeg kan ikke fordrage den slags praktiske/håndværkeragtige aktiviteter. Det værste jeg nogensinde har været med til af den slags opgaver var at slibe trægulve i vores gamle lejlighed. Du godeste det var SINDSSYGT hårdt. Jeg bliver næsten træt bare ved at tænke på det.

Jeg er heller ikke for vild med rengøring - i hvert fald ikke hjemme hos os selv. Jeg har haft rengøringsjobs i mange år, da jeg var yngre og kunne faktisk bedre lide det end det meste andet ufaglærte arbejde jeg har prøvet, men vores egne nullermænd. Nej tak.

Hvis du ikke er glad for at lave praktiske ting iforvejen så hold dig laaangt væk fra tapetsering! Det er helvedes forgård at stå med!

Og jeg overdriver SLET ikke

Anmeld

26. januar 2011

<3

MariaJ skriver:

Jeg er imponeret over at din mand ligefrem har en måde at vande blomster på.

Jeg tror min mands måde er, at se hvor længe de kan leve uden vand .

Også her Tror faktisk også at det er min metode

Anmeld

26. januar 2011

<3

Zafir skriver:

For lige at svare i tråd med ts ting hun HADER hehe... Så HADER JEG FUCKING SANDSPARTEL PÅ SKRÅVÆGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg HADER at det skal på og jeg HADER endnu mere at det skal slibes af igen. Jeg HADER det så meget at jeg troede jeg DØDE de 2 uger, vi gjorde det... Det føles USANSYNLIGT meget som at gå 3 skridt frem og 2 tilbage - 3 gange i træk!!!!!!!!!!!!!!!

(men jeg overlevede jo heldigvis!!!)

Jeg hader alt med skråvægge. Ja de er hyggelige og fine når de bare er men tapetsering, male eller spartle... For hulan da noget lårt!

Skal dog siges at jeg ikke har prøvet at sandspartle så ved ikke om det i sig selv er et irritationsmoment. Jeg kan lidt fornemme at det er det

Anmeld

26. januar 2011

<3

Kay skriver:

jeg harindet i mod at gøre hverken fryser/køleskab rent.... male eller tapesere... støvsuge eller vaske gulv...

men helt ærligt... Græsslåning er da det VÆRESTE i verden!!! jeg hader at slå græs... og ja jeg ved det giver motion... men helt ærligt...

hvis jeg nogensinde får en have (hvilket jeg ønsker mig så jeg kan få en hund)

så skal den være såååå lille og der skal være fliser på det meste... og så en masse krukker med blomster... for jeg skal dæler mig ikke slå græs hele tiden

HAHAHA godt der er en løsning på det så

Ved faktisk ikke om jeg hader at slå græs... Kan ikke huske at jeg nogensinde har gjort det.... hmmm

Men jeg elsker duften af nyslået græs om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.