Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: Aiiij jeg er vis på at sådan en havetraktor også sagtens kan klare sådan et firmærke af en græsplæne. Bare køre lidt frem og tilbage så er den klaret! LOL
Aiiij jeg er vis på at sådan en havetraktor også sagtens kan klare sådan et firmærke af en græsplæne. Bare køre lidt frem og tilbage så er den klaret! LOL
det ville godt nok se sjovt ud... men så vil jeg også havde stråhat på!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: det ville godt nok se sjovt ud... men så vil jeg også havde stråhat på!!!
Og overalls og pibe!
Kirle skriver: Og overalls og pibe!
overalls ja... men piben tror jeg sku jeg bytter ud med et græs strå
hvis det da ikke lige var en lakridspibe... eller en sæbebolbl pibe
Kay skriver: overalls ja... men piben tror jeg sku jeg bytter ud med et græs strå hvis det da ikke lige var en lakridspibe... eller en sæbebolbl pibe
Klart lakrids med pink krymmel!
DK skriver: Jeg HADER at gå over tid.
Jeg HADER at gå over tid.
Haha Hvor er du sød
Kofoed33 skriver: kunne ikke sige det bedre, jeg har også en aftale med kæreste, jeg laver mad, han tager opvasken.
kunne ikke sige det bedre, jeg har også en aftale med kæreste, jeg laver mad, han tager opvasken.
Også her... Jeg laver mad... min mand ordner køkken
Anjamichell skriver: Også her... Jeg laver mad... min mand ordner køkken
det er en lækker aftale.
Kirle skriver: Ja det giver næsten sig selv så
Ja det giver næsten sig selv så
Og så hader jeg at støvsuge
Baagøe skriver: Og så hader jeg at støvsuge
Neeej støvsuge er ikke af det sjove... Ej jeg HADER altså virkelig H-A-D-E-R at vente på andre... Ejer ikke tålmodighed undtagen overfor Tjalfe.
Kirle skriver: Neeej støvsuge er ikke af det sjove... Ej jeg HADER altså virkelig H-A-D-E-R at vente på andre... Ejer ikke tålmodighed undtagen overfor Tjalfe.
Vi er helt ens på det punkt! Jeg kan blive virkelig sur på folk der kommer for sent også. Mit liv er for kort til ventetid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128