Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Jeg er hjemmeboende, så den aftale har jeg med min mor! Jeg vil langt hellere stå og kokkere i et par timer end tage en opvask der ingen tid tager.
Jeg er hjemmeboende, så den aftale har jeg med min mor!
Jeg vil langt hellere stå og kokkere i et par timer end tage en opvask der ingen tid tager.
ja og det giver bare ingen mening, vi har endda opvasker, men vores gryder og pander må ikke komme der i, så hvad tager det at vaske? 3-5 minutter. Heller ½ times kokkerere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle skriver: Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv*ggggrrrrr* jeg kan blive ved!! Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt! Hvad hader I andre at lave?
Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv*ggggrrrrr* jeg kan blive ved!! Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt! Hvad hader I andre at lave?
Er HELT med! Tapet er noget fanden har skabt. Har en rulle liggende som skal sættes op på to mdf-plader og kan bare ikke tage mig sammen. Det er noget godt og grundigt juks at arbejde med. Uf!
Ellers så hader jeg at køre bil - altså når jeg selv kører. Det er så spild af tid. Tænkt hvor meget jeg dog kunne nå hvis jeg ikke skulle sidde der.
Kofoed33 skriver: ja og det giver bare ingen mening, vi har endda opvasker, men vores gryder og pander må ikke komme der i, så hvad tager det at vaske? 3-5 minutter. Heller ½ times kokkerere.
Hehe. Sådan er det med den dumme opvask! Vi skal så bare vaske alt op herhjemme - men vi skyller altid af efter os, så det er ikke fordi det er besværligt. Og alt undtagen glas smider jeg på et stativ når jeg en sjælden gang vasker op, så det er faktisk super nemt.... men jeg hader det!!
jeg hader HADER
at veje de 30 kg for meget, jeg har taget på siden 2007.
- og så hader jeg at min mand kan være så snusfornuftig, at han kan melde ud, at vi IKKE skal have barn nr. 3, trods vi begge har lyst.
Aaaaargh !!
Dinna88 skriver: Hehe. Sådan er det med den dumme opvask! Vi skal så bare vaske alt op herhjemme - men vi skyller altid af efter os, så det er ikke fordi det er besværligt. Og alt undtagen glas smider jeg på et stativ når jeg en sjælden gang vasker op, så det er faktisk super nemt.... men jeg hader det!!
Jamen jeg kender det alt for godt. GIDER det bare IKKE, småt væk opvask ARGG.. hehe
Kofoed33 skriver: Jamen jeg kender det alt for godt. GIDER det bare IKKE, småt væk opvask ARGG.. hehe
jaaa nemlig
TbCp skriver: Jeg HADER vækkeure! Især dem der ringer før 7!
Jeg HADER vækkeure!
Især dem der ringer før 7!
Den er jeg helt sikkert med på...
At afise/afrime fryseren. Jeg HADER simpelthen den lyd det giver når is og skuffer skraber mod hinanden. Jeg får gåsehud over hele kroppen (ikke på den gode måde) og en lille smule kvalme.
Gæt lige, hvordan vores fryser ser ud!!!
Jeg hader at skrælle kartofler! Mine hænder begynder at klø enormt.
Hader at skælde ud...
Hader hader hader...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128