Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

TbCp

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg minder om din mand - elsker planter men gider vitterligt ikke bruge megen krudt på dem når man kan købe nye eller bare kigge ud i haven!

Min mand bærer hver enkelt plante i huset ud i vasken i køkkenet og bade dem i koldt vand, for derefter at lade den ene l a n g s o m t  dryppe af uden for sin potte før han sætter den roligt på plads i potten igen og tager den ind og stiller den på sin plads før han begynder på den næste... og det er hver søndag og er vi ikke hjemme om søndagen, så gør han det tidligere

Fred være med det, for han kan lide det!

MEN for mit vedkommende kunne en lille vandkande fungerer absolut lige så fint. Men nej, den går ikke granberg så det overlader jeg til ham! Når jeg kan slippe for det, f.eks. en af de sjældne gange han ikke er hjemme. SUUUK!

Fniiiiis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv

*ggggrrrrr* jeg kan blive ved!!

Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt!

Hvad hader I andre at lave?

Empiri er altid godt Jeg hader virkelig at slå græs. Men det er nok fordi jeg er allergisk overfor pollen

Anmeld

24. januar 2011

DK

At afise/afrime fryseren. Jeg HADER simpelthen den lyd det giver når is og skuffer skraber mod hinanden. Jeg får gåsehud over hele kroppen (ikke på den gode måde) og en lille smule kvalme.

Gæt lige, hvordan vores fryser ser ud!!!

Vi tømmer bare vores fryser (altså alle ting i en kasse) og så spuler den med varmt vand. tømmer den for vand, tørrer den indeni og vupti: fin afrimet og ren fryser og det tager IKKE lang tid og man skal ikke skrabe eller lign!

Så smart!!

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg minder om din mand - elsker planter men gider vitterligt ikke bruge megen krudt på dem når man kan købe nye eller bare kigge ud i haven!

Min mand bærer hver enkelt plante i huset ud i vasken i køkkenet og bade dem i koldt vand, for derefter at lade den ene l a n g s o m t  dryppe af uden for sin potte før han sætter den roligt på plads i potten igen og tager den ind og stiller den på sin plads før han begynder på den næste... og det er hver søndag og er vi ikke hjemme om søndagen, så gør han det tidligere

Fred være med det, for han kan lide det!

MEN for mit vedkommende kunne en lille vandkande fungerer absolut lige så fint. Men nej, den går ikke granberg så det overlader jeg til ham! Når jeg kan slippe for det, f.eks. en af de sjældne gange han ikke er hjemme. SUUUK!

Er din mand min mor? Ej, det er gas! Men jeg husker tydeligt lørdagene som barn, hvor jeg ikke kunne komme i karbad, for da skulle potteplanterne altså have en tur...Så blev alle planter i huset -også den store cowboykaktus - med møje og besvær slæææbt ud i badekarret for at blive vasket.

Herhjemme har vi med vilje gået efter planter der ikke skal vandes særlig tit. Min far passede lejlighed, da vi var på ferie. Han havde overvandet hele møget, så de var gule, da vi kom hjem Jeg grinede bare. Han havde rigtig gjort sig umage - den stakkel!

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Jeg HADER når der ikke er mere smør til min havregrød! Jeg har endelig mandet mig op og lavet det, efter ikke at have spist i 5 dage (pga. sygdom) og så er der ikke noget smør!

Jeg HADER også at være syg, når der kun er to dage til eksamen.. Er ret nervøs for at jeg ikke når det, og det er virkelig noget møg!!

Og så er hader måske et stærkt ord, men jeg er lidt træt (og ked) af, at bjørnen ikke længere siger "hvor ser du godt ud", når det er nu jeg har allermest brug for at høre det. Stor som en bøje...

Anmeld

24. januar 2011

<3

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg godt! 

Jeg hader at vaske op. Støvsuge, støve af, vaske gulv osv gør jeg gerne! Men at vaske op? Det hænger mig langt ud af halsen. En lille opvaskemaskine bliver der købt når jeg flytter hjemmefra  

Jeg er enig i mange af dine hade-punkter. Opvask og vasketøj fx. jeg er ok med at vaske det og stille/hænge det til tørre men at lægge/stille det på plads? Det kan jeg ikke se ideen med så der står jeg altid og skumler lidt men det her var bare så meget mere!

På et tidspunkt sagde kæresten i går til mig at naboerne altså godt kunne høre mig og man nok lige skulle vide at jeg er barnebarn af en havnearbejder for ikke at ringe efter politiet Behøver jeg at sige at den bemærkning ikke lige hjalp på banderiet?! Nu synes jeg den er meget sjov men altså.

Så fremover betales der i den grad fra tapetseringen!!! Grrrr

Anmeld

24. januar 2011

<3

DK skriver:

Jeg HADER at gå over tid.

Har jeg ikke selv prøvet fødte +38 sidst men har faktisk tænkt i forbindelse med dig, fordi jeg skulle lige lure hvornår du ville føde nr 2, at hvis jeg skulle gå over tid så tror jeg jeg ville blive helt bims fordi jeg føler at +38 er termin nu

Så føler med dig Stadig intet?

Anmeld

24. januar 2011

<3

Sofia skriver:

Jeg hader når jeg ikke kan sove! Og jeg hader at terpe til eksamen. Småting I know - men gik ud fra vi snakkede ud over world peace osv.

Haha world peace var der så IKKE plads til i mit raseri igår!!

Anmeld

24. januar 2011

<3

K&S skriver:

Arhj, hvor kan jeg følge dig...! Vi skulle for nogle år siden tapetsere (sort/hvidt stribet tapet) i soveværelset, det var SÅ besværligt og den sorte stribe smittede af på den hvide, så vi endte med at male striberne på væggen i stedet

Vi tapetserer ALDRIG igen...!

TAK!!! Står og skal tapetsere færdigt i dag - forhåbentligt!!! *skumle skumle skumle* Se jeg er allerede sur på forhånd!? Utroligt!

Det er nemlig det arveligste LÅRT!

Efter denne omgang - NEJ gør det ALDRIG igen!

Anmeld

24. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Griner... Ja det hører heller ikke til på toppen af hitlisten herhjemme, men bliver dog overfået af at sætte gipsplader op og slibe gulv føj for et støvet helvede

Hold da op - hvis power-do-it-urself altså dig og så har problmer så har jeg det bedre med det

HAr ikke prøvet at slibe gulv men nej det forekommer mig også at skulle være noget der skal laves af professionelle. Gipsplader stod jeg faktisk og tænke i går at det ville jeg gøre en anden gang men det synes du så ikke? hahahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.