Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Empiri er altid godt Jeg hader virkelig at slå græs. Men det er nok fordi jeg er allergisk overfor pollen

Ja det giver næsten sig selv så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

<3

kitty skriver:

Jeg HADER når der ikke er mere smør til min havregrød! Jeg har endelig mandet mig op og lavet det, efter ikke at have spist i 5 dage (pga. sygdom) og så er der ikke noget smør!

Jeg HADER også at være syg, når der kun er to dage til eksamen.. Er ret nervøs for at jeg ikke når det, og det er virkelig noget møg!!

Og så er hader måske et stærkt ord, men jeg er lidt træt (og ked) af, at bjørnen ikke længere siger "hvor ser du godt ud", når det er nu jeg har allermest brug for at høre det. Stor som en bøje...

Ja jeg kan godt forstå at Bjørnen skal sige du ser sød ud med stor mave Du må lægge en seddel i hans lomme eller sende en sms og så enormt overrasket når han så pludselig husker det

Og jo er heller ikek selv god til eksamener så det kan jeg godt forstå!

Anmeld

26. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Griner... Godt det kunne hjælpe lidt på humøret Tapet er noget fanden har skabt i torden vejr Jeg ender altid smurt helt ind i klister og gal på de der tapet stykker

Gipsplader er en helt anden historie.. hader det der hvide støv der kommer ud af det... grrr

Men hvordan skrider badeværelset frem?

Ja jo det skrider da

Der er nu tapet på væggene - med luftlommer, folder og hjørner der stikker i alle retninger, men det er der! Så har jeg ordnet membramen igår og i dag skal jeg male... Venter på VVS her i snestormen - heldigvis indenfor! Så han kan kigge på afløbet. Hvis jeg får tid så skal jeg ud og kigge på en brusekabine, selvfølgelig afhængig af hvad VVS siger

OG jo det hjalp

Anmeld

26. januar 2011

<3

Dinna88 skriver:

Jeg kan fint lægge tøj sammen, jeg er bare ikke en mester til det endnu fordi jeg ikke har øvet mig nok - jeg vælger så at "betale" til at få klaret opvasken, ligesom at du vil betale nogle for at tapetsere en anden gang

Haha. Det er sgu da synd for dig at du skal døje med det!

Tja sådan er det at have et nedslidt badeværelse og en jeg-har-endnu-ikke-fast-indtægt-fordi-jeg-er-nyuddannet-økonomi

Anmeld

26. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Ja! Så kan jeg faktisk sagtens stå op midt om natten

Nemlig!

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

Kirle skriver:

Jeg hader alt med skråvægge. Ja de er hyggelige og fine når de bare er men tapetsering, male eller spartle... For hulan da noget lårt!

Skal dog siges at jeg ikke har prøvet at sandspartle så ved ikke om det i sig selv er et irritationsmoment. Jeg kan lidt fornemme at det er det

TRO mig. Alt andet var en DRØM og dans på roser - på de der skråvægge...

Så det er ... Ja - ubeskrivelig træls!!!(og heldigvis OVERSTÅET og skal ALDRIG ske igen )

Anmeld

26. januar 2011

<3

Zafir skriver:

TRO mig. Alt andet var en DRØM og dans på roser - på de der skråvægge...

Så det er ... Ja - ubeskrivelig træls!!!(og heldigvis OVERSTÅET og skal ALDRIG ske igen )

Ja hvis bare jeg kunne sige det samme om det badeværelse.. Det her er jo bare en midlertidig løsning. Ej men næste gang betaler jeg så meget mig fra det !

Anmeld

26. januar 2011

o0sus0o

hader at sidde i en bus og være uden for når der er koldt..

Anmeld

26. januar 2011

Kay

Kirle skriver:

HAHAHA godt der er en løsning på det så

Ved faktisk ikke om jeg hader at slå græs... Kan ikke huske at jeg nogensinde har gjort det.... hmmm

Men jeg elsker duften af nyslået græs om sommeren

den duft er ogå fantastisk.... men måden at få den duft frem... er uhyggeligt lang og irriterende kedelig... medmindre man da har en kæmpe have og sådan en gras slånings have traktor at høre rundt på....

Anmeld

26. januar 2011

<3

Kay skriver:

den duft er ogå fantastisk.... men måden at få den duft frem... er uhyggeligt lang og irriterende kedelig... medmindre man da har en kæmpe have og sådan en gras slånings have traktor at høre rundt på....

Aiiij jeg er vis på at sådan en havetraktor også sagtens kan klare sådan et firmærke af en græsplæne. Bare køre lidt frem og tilbage så er den klaret! LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.