at gå af med hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

nemlig!.. det er jo ik bare et stykke legetøj.....

er ret træt af folk der åbenbart er kommet nemt til alting her i livet! Det er for detførste ikke en udvej jeg synes er særlig fed, for det andet var mit indlæg omkring andre der havde stået i en lign situation, for det tredje er jeg og familien da hammer kede af at vores situation er sådan. Men når det så er sagt (og jeg gentager mig selv) ja så er mulighederme nu altså sådan at pga at hussalg med stort tab (på nærmest påtvunget hussalg) dårlig økonomi og børn at vi er nødtsaget til at finde en bllig lejl. for ikke at trække ungerne ud fra alt hvad de kender til ja så er lejlighederne i området dyre fri! Hvad fanden kan jeg ellers gøre??? I får det til at lyde som om der er utal af muligheder, men jeg kan ærlig talt ikke komme i tanker om andre end at skille os af med hunden!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

nemlig...

prøv at læs de andre svar jeg har skrevet! Det er ikke muligt at ómregisterer hunden!

Anmeld

23. januar 2011

lisesp83

Anonym skriver:

er ret træt af folk der åbenbart er kommet nemt til alting her i livet! Det er for detførste ikke en udvej jeg synes er særlig fed, for det andet var mit indlæg omkring andre der havde stået i en lign situation, for det tredje er jeg og familien da hammer kede af at vores situation er sådan. Men når det så er sagt (og jeg gentager mig selv) ja så er mulighederme nu altså sådan at pga at hussalg med stort tab (på nærmest påtvunget hussalg) dårlig økonomi og børn at vi er nødtsaget til at finde en bllig lejl. for ikke at trække ungerne ud fra alt hvad de kender til ja så er lejlighederne i området dyre fri! Hvad fanden kan jeg ellers gøre??? I får det til at lyde som om der er utal af muligheder, men jeg kan ærlig talt ikke komme i tanker om andre end at skille os af med hunden!!!!

Ja der er nok ikke andre muligheder.. Og slet ikke pga den lov.

Og så er der det med, om hvordan den vil få det et andet sted osv osv. Så jeg forstår dig godt.

Med de problemer i står i, så har i nok ikke andet valg. Og gu er det hårdt for jer. Jeg ville også til hver en tid, vælge som i vælger. Netop pga børnene, og for at få styr på økonomien igen.

herfra

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Ja der er nok ikke andre muligheder.. Og slet ikke pga den lov.

Og så er der det med, om hvordan den vil få det et andet sted osv osv. Så jeg forstår dig godt.

Med de problemer i står i, så har i nok ikke andet valg. Og gu er det hårdt for jer. Jeg ville også til hver en tid, vælge som i vælger. Netop pga børnene, og for at få styr på økonomien igen.

herfra

jeg kan sige så meget at jeg de næste 8 år skal afdrage 1/3 del af hvad jeg har udbetalt for at slippe af med den gæld. det siger ikke så lidt.

Anmeld

23. januar 2011

lisesp83

Anonym skriver:

jeg kan sige så meget at jeg de næste 8 år skal afdrage 1/3 del af hvad jeg har udbetalt for at slippe af med den gæld. det siger ikke så lidt.

Ja det siger da en hel del.. Øv

Håber i får lidt medvind fra nu..

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Ja det siger da en hel del.. Øv

Håber i får lidt medvind fra nu..

tusind tak. Tak fordi du forstår.

Anmeld

23. januar 2011

lisesp83

Anonym skriver:

tusind tak. Tak fordi du forstår.

Det er helt okay. Jeg kan virkelig godt forstå det, når du fortæller tingene som de er. Puha det er strengt for jer.

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

Du har tydeligvis ikke læst hele tråden? Vi har IKKE andre muligheder. Jov at flytte langt væk fra alle ungerne legekammerater og hele vores familie for at finde et en lejl man kan betale og hvor man må have hund. Der er ingen her i nærheden og når ens økonomi den g'r at huset skal sælges ja så har jeg svært ved at se mulighederne!!!!!!!

Hold da helt op.. Følte du dig trådt på der????

Nej, det er rigtigt at det er en lortesituation med huset, men jeg synes virkelig det lyder underligt, hvis ikke der findes lejligheder hvor i må have dyr Men sådan er vi jo så forskellige. Og uden tvivl, så er det da jer og børnene der kommer i første række.

Anmeld

23. januar 2011

Kloster

Hej.

Har ikke læst hele den lange tråd, men for mig at forstå, vil/kan I ikke finde en lejlighed, hvor hunden kan være med og I kan ikke få den omregistreret. Jamen så er der jo kun et valg tilbage - det er aflivning.

Nej vi har ikke selv fået en hund aflivet, men vi er kommet af med 2 gravhunde, da vi var unge, impulse og uerfarene.

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hold da helt op.. Følte du dig trådt på der????

Nej, det er rigtigt at det er en lortesituation med huset, men jeg synes virkelig det lyder underligt, hvis ikke der findes lejligheder hvor i må have dyr Men sådan er vi jo så forskellige. Og uden tvivl, så er det da jer og børnene der kommer i første række.

nej jeg er bare træt af at folk kommentere uden at læse helt tråden

Der er lejligheder at få - nybygget til 9700 kr uden forbrug. de lejligheder vi har råd til må man ikke have hund i. Og skal vi have en lejlighed vi har råd til så skal vi 25 km syd på. væk fra legekammerater, skole og familie og uden råd til bil, ja så bliver det lidt ensomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.