Anonym skriver:
er ret træt af folk der åbenbart er kommet nemt til alting her i livet! Det er for detførste ikke en udvej jeg synes er særlig fed, for det andet var mit indlæg omkring andre der havde stået i en lign situation, for det tredje er jeg og familien da hammer kede af at vores situation er sådan. Men når det så er sagt (og jeg gentager mig selv) ja så er mulighederme nu altså sådan at pga at hussalg med stort tab (på nærmest påtvunget hussalg) dårlig økonomi og børn at vi er nødtsaget til at finde en bllig lejl. for ikke at trække ungerne ud fra alt hvad de kender til ja så er lejlighederne i området dyre fri! Hvad fanden kan jeg ellers gøre??? I får det til at lyde som om der er utal af muligheder, men jeg kan ærlig talt ikke komme i tanker om andre end at skille os af med hunden!!!!
Ja der er nok ikke andre muligheder.. Og slet ikke pga den lov.
Og så er der det med, om hvordan den vil få det et andet sted osv osv. Så jeg forstår dig godt.
Med de problemer i står i, så har i nok ikke andet valg. Og gu er det hårdt for jer. Jeg ville også til hver en tid, vælge som i vælger. Netop pga børnene, og for at få styr på økonomien igen.
herfra
Anmeld