Har nu læst mange indlæg fra debatten her, dog ikke alle 
At man er i økonomisk krise, er ikke altid noget man selv kan gøre for. Og det nytter jo ikke noget at leje en lejlighed som ikke er godt placeret i forhold til børnenes skole. Nogen gange passer tingene bare ikke sammen selv om man inderligt ønsker det..!!
Er meget imod "bare" at aflive hunde og andre dyr, fordi man liiige finder ud af man faktisk vil noget andet, eller bo at andet sted, og kun tænker på sig selv og ikke dyret og den forpligtigelse man har givet sig selv og sin familie. Men det er jo heller ikke tilfældet her. Der er desværre ikke andre muligheder for TS i denne situation end at aflive hunden, som jeg ser det i hvert fald.
Hun må ikke sælge den på grund af den nye hundelov, eller give den væk, da man ikke MÅ.. Og det en LOV. Og love skal overholdes. Og bliver det opdaget at hunden har fået ny ejer, kan det resultere i bøde til begge parter, og så at hunden alligevel bliver aflivet.
Jeg ville personligt ikke have noget dyr stående på mit navn i deres registre, hvis det teoretisk ikke var mig der ejede hunden mere. Har man ikke dyret mere, skal man heller ikke stå som ansvarlig for den.
Syntes det godt TS har tænkt på beliggenhed for sine børns skole, da de trods alt skal pririoteres højere end sine kæledyr
Det en svær situation. Ville være synd for en af de hunde som er blevet ulovlige i damnark, at bo i en lejlighed uanset om man må have den med eller ej. Hvornår skal den nogensinde få lov at gå frit, og løbe frit, andet end i lejligheden. Da de altid skal holdes i snor, ikke må løbe frit og skal have mundkurv på når de er ude for matriklen. Det er ikke et liv værdigt.. Hvis man har hus og have måske.. 
Anmeld