SussieThyssen skriver:
Vil da lige tilføje at hvis der sker noget, så er det TS der hænger på ansvaret, og det kan give en meget dyr bøde, hvis hunden opholder sig andet sted end på den adresse, den et tilknyttet i følge sin chip.
Der er jo en grund til at loven er lavet.
Og det er, at man ikke har avlet væk fra det upålidelige og agressive i muskelhundene, og det rammer så også de godmodige af dem.
Desværre.
Men man har jo så også oplevet alt for mange angreb fra disse hunde, og fordi de er så store, kan skaderne blive langt større end hvis det er en lille skødehund der bider.
De har også en anden muskulatur, og denne gør, at bider de sig først fast, så er det "Bull-hundenes" spærremekanisme i kæberne, der gør dem så farlige.
Havde de ikke den, så tror jeg ikke man ville have indført forbudet.
Hvorom alting er, så er det rigtig synd at en ung hund skal aflives, men man kan blive nødt til at tage den slags valg, hvis livet vælger en anden vej for en.
Så mit råd er, at I må få aflivet hunden eller prøve at finde et andet sted at bo, hvor man gerne må have hund.
Men et stort trøsteknus får du med på vejen. Det er altid sørgeligt når man må slippe et elsket kæledyr.

Kærligst
Sussie
kan da godt se det du siger er igtigt, meeen hvorfro skal det gå udover en hund der aldrig har gjort nogen noget ?
Ikke TS skyld men de der S****E politiker
Jeg synes det er så lavt at fordi der er nogen hunde der har angrebet dyr og mennesker (hvilket er ejerens skyld) så skal det går udover alle de hunde der ikke har gjort noget...
Det kan pisse mig noget så voldsomt af at fordi der er nogen hunde ejer der ikke kan styre eller har kunne opdrage dem ordenligt, at sås kal det går udover dem som har styr på deres hund
Aaaarg....
Det med de låser kæben er en forsvar mekanisme (staves) og den stammer fra da man "lavede" disse hunde til hundekamp. Bull-hunde er menneskeskabt, det er mennesker der har avlet forskellige hunde sammen indtil de fande den kompi som nogen så flot (ironisk) kalder kamphunde.
Som sagt er min lill chihuahua mere agrasiv end mange af de store dejlige muskelhunde vi omgåes. Hun er den mindste, men det er hende der bestemmer når de er sammen, det er hende der "tæver" de andre 
Min holdning er stadig at man afliver ikke en hund bare fordi den er på den sorte liste, og det er ingen kritik af TS, men bare min holdning