at gå af med hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

SD21

sanne O skriver:

Jeg håber du finder en løsning du kan have det godt med, dejligt at du sætter dine børns trivsel over et dyrs..

Jeg synes det er skræmmende at der her på siden opfordres til at omgås love, som er vedtaget for at beskytte mennesker og dyr mod kamphunde - problemet kan ikke bare ses bort fra selvom man har en af de omtalte hunde man er glad for!

Bare min mening..

Enig, man risikerer bare at det skaber flere problemer end de har i forvejen, hvis man forsøger at omgås loven. Den er der jo, fordi folk ikke har kunnet finde ud af at styre deres dyr og fordi hundene tit har været kastebolde og potensforlængere!

- Det skal lige siges at jeg selv har en listehund, så det er ikke noget jeg siger fordi jeg ikke bryder mig om hundene eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

nej jeg er bare træt af at folk kommentere uden at læse helt tråden

Der er lejligheder at få - nybygget til 9700 kr uden forbrug. de lejligheder vi har råd til må man ikke have hund i. Og skal vi have en lejlighed vi har råd til så skal vi 25 km syd på. væk fra legekammerater, skole og familie og uden råd til bil, ja så bliver det lidt ensomt.

9700??????

SHIT !

Hov, der er forresten også nogle frivillige "internater" der tager dyr ind, jeg er ikke sikker på de tager imod listehunde, men det er da værd at forsøge ! Jeg kan lige se om jeg kan finde hjemmesiden.

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

9700??????

SHIT !

Hov, der er forresten også nogle frivillige "internater" der tager dyr ind, jeg er ikke sikker på de tager imod listehunde, men det er da værd at forsøge ! Jeg kan lige se om jeg kan finde hjemmesiden.

tusind tak, det ville jeg sætte pris på., Han er kastareret så det er måske en mulighed

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

tusind tak, det ville jeg sætte pris på., Han er kastareret så det er måske en mulighed

Hmm. Hun formidler ikke muskelhunde, men det kan være hun har en anden idé til hvad i kan gøre. Prøv evt. at skrive til hende: http://www.yndigeamanda.dk/21968249

Anmeld

23. januar 2011

christinak

Er der stamtavle på hunden?

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

christinak skriver:

Er der stamtavle på hunden?

nej

Anmeld

23. januar 2011

christinak

Jeg tænkte bare at hvis det var en blandning, så kunne det være man gerne måtte finde en anden familie til den

Anmeld

23. januar 2011

LRJ

jeg har måtte aflive min rottweiler for nogle år siden men ikk pga flytning men pga han var blevet konstateret psykisk syg, han bed alt og alle, undtaget mig, jeg tog til hundepsykolog med ham, men kunne ikk betale de penge for terapi til ham så aflivede ham , han var 13 mdr   

men ved ikk hva i kan gøre  

håber i finder ud af noget, måske med et internal, ved der er et internal her i jylland der kun tager imod de hunde der er på listen  

Anmeld

23. januar 2011

eElak

Uden at have nogen som helst forstand på hunde og den nye hundelov, så tillader jeg mig at spørge.. 

er det ulovligt at afgive sin hund til en i et andet land? f.eks. Sverige eller Tyskland?

Synes at have hørt at det er lovligt - kan det være en mulighed?

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Uden at have nogen som helst forstand på hunde og den nye hundelov, så tillader jeg mig at spørge.. 

er det ulovligt at afgive sin hund til en i et andet land? f.eks. Sverige eller Tyskland?

Synes at have hørt at det er lovligt - kan det være en mulighed?

det er klart en mulighed jeg vil undersøge. tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.