For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Nalle

Hvor kan jeg blive indebrændt over at nogle mennesker kan leve sådan.

Kan du ikke selv se det ikke hænger sammen " Vores datter kan ikke få bleer fordi jeg lader min kæreste bruge pengene på hash? "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

jannebjerre

What the fuck????!!!
Jeg bliver rasende over dit indlæg - vil du straks få styr på tingene så dit barn igen kommer i første række!!!
Smid den stofmisbruger og egoist ud med det vuns!!

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

ÅRRRRHH HVAAAAD?

Det er ikke rigtigt vel?

Er I gift? Har I arbejde begge to - eller lever af sociale ydelser? Jeg tænker, at hvis du allerede er i det sociale system, så må det være meget nemt at meddele kommunen, at du nu er enlig forsørger, og at de må finde en bolig til dig og børnene, og så kan du prioritere dine børn fremfor den uansvarlige opførsel, der er i hjemmet lige nu.

(Jer der kender til sociale ydelser/det kommunale system må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl, for jeg har aldrig haft noget med det at gøre).

Anmeld

21. januar 2011

lisesp83

Nalle skriver:

Hvor kan jeg blive indebrændt over at nogle mennesker kan leve sådan.

Kan du ikke selv se det ikke hænger sammen " Vores datter kan ikke få bleer fordi jeg lader min kæreste bruge pengene på hash? "

Så enig..

Dette her chokerer mig virkelig.

Hash VS. Bleer. Hmm.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. TAG PENGENE OG BRUG PÅ BLEER. I har sat jeres baby til verdenen, og så skal der bare være penge til bleer osv. Basta..

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

ÅRRRRHH HVAAAAD?

Det er ikke rigtigt vel?

Er I gift? Har I arbejde begge to - eller lever af sociale ydelser? Jeg tænker, at hvis du allerede er i det sociale system, så må det være meget nemt at meddele kommunen, at du nu er enlig forsørger, og at de må finde en bolig til dig og børnene, og så kan du prioritere dine børn fremfor den uansvarlige opførsel, der er i hjemmet lige nu.

(Jer der kender til sociale ydelser/det kommunale system må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl, for jeg har aldrig haft noget med det at gøre).

Nej er vi ikke.
Jeg er på su han på pansion.

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Vil ogs bruge på bleer det vigtigst.

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Nej er vi ikke.
Jeg er på su han på pansion.

Har hash altid været en del af jeres hverdag?

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har hash altid været en del af jeres hverdag?

Han har fra lang tid før vi mødte hinanden.

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

ÅHH MY GOOD!!!

Hvad sker der lige for at der skal købes HASH og ikke BLEER! Jeg er da DYBT chokeret..

Hvis din SÅKALDTE kæreste ikke kan se at han må undvære HASH`EN, da I mangler bleer.. er der SATME noget galt i hans hovede.. Og hvis du lader ham købe HASH, så er der SATME osse noget alt med dig!!

Jah, undskyld jeg skriver sådan.. Men er godt nok chokeret!! Forstår det slet slet ikke!!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

hør nu lige her jeg ved godt hvem der bliver snakke om og er sq ikke noget forkedt i at ryge en j om aften når børn er kommet i seng er sq det samme som folk der får fyraften øl ....

og nej **** han bure jo ikke alle jers penge på det er noget fis og sige når det ikke passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.