Vil du gerne leve anderledes end du gør nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

eElak

MarianneSonne skriver:

Ja det kan gå stærkt. Da jeg begyndte som pædagog hang jobbene på træerne. Da jeg var færdig sagde fagforeningen til os at vi bare skulle vente 4-6 år, så ville der være jobs at få igen. TAK det gør vi da bare så!

WTF.. sikke en udmelding at få.... 

Håber sq ikke der går så længe med mig... dagpengeretten er jo kun på 2 år... selvom jeg ikke har råd til at være på det i 1 måned.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Lone Jakobsen

MarianneSonne skriver:

Det var da helt vild dejlig for dig. Jeg vil da prøve at søge på de facebook grupper og se hvad det er for noget. Det var jeg aldrig overvejet, så tak for det

Marianne

www.stjerneleg.dk

selv tak håber det lykkedes for dig, og glæder mig til at høre mere

Anmeld

18. januar 2011

TbCp

Jeg gad godt at vi begge arbejdede færre timer....

Jeg er ikke helt tilfreds men er ved at ændre det jeg nu engang kan, så bliver forhåbentlig tilfreds inden længe

Anmeld

18. januar 2011

ChatH

Jeg ville gerne have mere ro og orden i vores liv og så udleve nogen af mine drømme. jeg synes jeg prøver hvad jeg kan men det er svært

Anmeld

18. januar 2011

<3

Ja nu må I ikke tage det her negativt men min kæreste og jeg har da også snakket om at fuldtidsjobs tager alt for meget tid men undrer mig så over at I som vælger at sige jobbet op ikke i stedet for går ned i tid begge to? Måske til 25-30timer?

Jeg ved godt at det ikke altid er en mulighed på alle steder men det undrer mig bare at det virker som om det ikke er en mulighed

For det ville da klart være min drøm - at vi begge har tid og råd til det liv vi ønsker at leve

Anmeld

18. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Jeg er ikke helt tilfreds men er ved at ændre det jeg nu engang kan, så bliver forhåbentlig tilfreds inden længe

Lige præcis min tanke Færre timer på job og flere til livet og kærligheden

Anmeld

18. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Lige præcis min tanke Færre timer på job og flere til livet og kærligheden

Lige præcis

Anmeld

18. januar 2011

Mi

TbCp skriver:

Fornuftigt at gøre noget ved situationen, når du ikke er tilfreds. Når vi engang dør står vores børn ikke ved graven og roser os for hvor meget vi arbejdede

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

For snart et år siden blev jeg inspireret til at kigge vores liv efter i sømmene og begyndte at stille spørgsmål ved om den måde vi havde tilrettelagt vores liv på, nu også var det bedste for os. Min mand og jeg var enige om, at vi gerne ville leve anderledes, vi var for stressede og arbejdet fyldte for meget i forhold til familien. Jeg sagde mit arbejde op, og går nu hjemme og passer hus og børn  Samtidig havde jeg en drøm om at starte en lille internet butik, og min mand mente da bare at jeg skulle kaste mig ud i det, så den drøm bliver også prøvet af

Vi elsker det, og selvom der også er omkostninger ved sådan en beslutning, så er det alle pengene værd!!!!

Hvis du mærker ind ad, lever du så i overensstemmelse med dine værdier og ønsker for livet? Hvilke ændringer så du gerne der skete i dit liv, og hvorfor ikke leve drømmen ud? Lad mig høre alle jeres drømme for det perfekte liv, og lad os inpirere hinanden til at leve MAX og få drømmene opfyldt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Personligt synes jeg selvudvikling er meget spændende, og har derfor gået en del til coach, har i en kort periode gået til psykolog også, for netop at kickstarte ændringerne af de ting jeg gerne ville gøre bedre og anderledes i mit liv. Grundlæggende er jeg tilfreds med mit liv og meget lykkelig, men der er jo altid ting man kan gøre bedre, og skabe nye muligheder og glæder for en selv, bla er jeg meget igang med at arbejde, med selv, i forhold til det, at være et godt menneske, men samtidig respektere mig selv, det har været enormt svært, da det jo har krævet at jeg skulle lære at sige meget fra, for ikke at blive trådt på, og er da nået et stykke hen af vejen, det har så også kostet venskaber hen af vejen, men set i bakspejlet, har det været noget af det bedste jeg har gjort, og burde ha sagt fra noget før, men det er jo altid nem at være bagklog

Anmeld

18. januar 2011

Mi

Maja84 skriver:

Personligt synes jeg selvudvikling er meget spændende, og har derfor gået en del til coach, har i en kort periode gået til psykolog også, for netop at kickstarte ændringerne af de ting jeg gerne ville gøre bedre og anderledes i mit liv. Grundlæggende er jeg tilfreds med mit liv og meget lykkelig, men der er jo altid ting man kan gøre bedre, og skabe nye muligheder og glæder for en selv, bla er jeg meget igang med at arbejde, med selv, i forhold til det, at være et godt menneske, men samtidig respektere mig selv, det har været enormt svært, da det jo har krævet at jeg skulle lære at sige meget fra, for ikke at blive trådt på, og er da nået et stykke hen af vejen, det har så også kostet venskaber hen af vejen, men set i bakspejlet, har det været noget af det bedste jeg har gjort, og burde ha sagt fra noget før, men det er jo altid nem at være bagklog

I bagklogskabens lys er alt meget klart  Men det lyder da spændende. Man skal netop prioritere i sit liv, også sine venskaber og bekendtskaber. Jeg har en drøm om at kunne leve mere efter simpelt living filisofien, men puha det er svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.