Vil du gerne leve anderledes end du gør nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du gerne leve anderledes end du gør nu?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.241 visninger
61 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Mi

For snart et år siden blev jeg inspireret til at kigge vores liv efter i sømmene og begyndte at stille spørgsmål ved om den måde vi havde tilrettelagt vores liv på, nu også var det bedste for os. Min mand og jeg var enige om, at vi gerne ville leve anderledes, vi var for stressede og arbejdet fyldte for meget i forhold til familien. Jeg sagde mit arbejde op, og går nu hjemme og passer hus og børn  Samtidig havde jeg en drøm om at starte en lille internet butik, og min mand mente da bare at jeg skulle kaste mig ud i det, så den drøm bliver også prøvet af

Vi elsker det, og selvom der også er omkostninger ved sådan en beslutning, så er det alle pengene værd!!!!

Hvis du mærker ind ad, lever du så i overensstemmelse med dine værdier og ønsker for livet? Hvilke ændringer så du gerne der skete i dit liv, og hvorfor ikke leve drømmen ud? Lad mig høre alle jeres drømme for det perfekte liv, og lad os inpirere hinanden til at leve MAX og få drømmene opfyldt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Plysbjørnen

Hejsa Marianne.

Jeg har som dig sagt mit arbejde op, og går hjemme på fuld tid, da vores tilværelse med 2 fuldtidsarbejder var alt for stresset.

Vi har dog valgt at børnene er i inst. noget af dagen, både for at de kan komme ud og opleve lidt uden mor, men også for at jeg kan få noget at det huslige fra hånden uden børn.

Det eneste jeg gerne ville lave om hvis jeg kunne, det var alt mandens gæld, men det må vi tage som det kommer.

Anmeld

18. januar 2011

Mi

BBK skriver:

Hejsa Marianne.

Jeg har som dig sagt mit arbejde op, og går hjemme på fuld tid, da vores tilværelse med 2 fuldtidsarbejder var alt for stresset.

Vi har dog valgt at børnene er i inst. noget af dagen, både for at de kan komme ud og opleve lidt uden mor, men også for at jeg kan få noget at det huslige fra hånden uden børn.

Det eneste jeg gerne ville lave om hvis jeg kunne, det var alt mandens gæld, men det må vi tage som det kommer.

Ja desværre forsvinder gæld jo ikke fra den ene dag til den anden

Mine store piger er i skole, og den yngste er i legestue tre formiddage om ugen. Det er også dejligt at have lidt ro fra børnene en gang i mellem. Hvor lang tid har du gået hjemme?

Anmeld

18. januar 2011

Plysbjørnen

MarianneSonne skriver:

Ja desværre forsvinder gæld jo ikke fra den ene dag til den anden

Mine store piger er i skole, og den yngste er i legestue tre formiddage om ugen. Det er også dejligt at have lidt ro fra børnene en gang i mellem. Hvor lang tid har du gået hjemme?

Ind til videre kun i 14. dage. men jeg nyder det.

Anmeld

18. januar 2011

Mi

BBK skriver:

Ind til videre kun i 14. dage. men jeg nyder det.

Det er også bare så dejligt og roligt  Jeg ved bare at jeg aldrig kommer til at fortryde denne beslutning. Der går bare alt for meget tid med baby.dk

Anmeld

18. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg tog i oktober sidste år, en beslutning om at sige mit job op. jeg var meget ked af det, og det påvirkede mit liv negativt, også når jeg havde fri.

jeg ønskede at bruge mindre tid på transport, og ville gerne arbejde med børn. igår startede jeg så som privat dagplejemor. så nej, jeg ville ikke leve anderledes end jeg gør. for jeg har fået præcis hvad jeg ønskede.

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

MarianneSonne skriver:

For snart et år siden blev jeg inspireret til at kigge vores liv efter i sømmene og begyndte at stille spørgsmål ved om den måde vi havde tilrettelagt vores liv på, nu også var det bedste for os. Min mand og jeg var enige om, at vi gerne ville leve anderledes, vi var for stressede og arbejdet fyldte for meget i forhold til familien. Jeg sagde mit arbejde op, og går nu hjemme og passer hus og børn  Samtidig havde jeg en drøm om at starte en lille internet butik, og min mand mente da bare at jeg skulle kaste mig ud i det, så den drøm bliver også prøvet af

Vi elsker det, og selvom der også er omkostninger ved sådan en beslutning, så er det alle pengene værd!!!!

Hvis du mærker ind ad, lever du så i overensstemmelse med dine værdier og ønsker for livet? Hvilke ændringer så du gerne der skete i dit liv, og hvorfor ikke leve drømmen ud? Lad mig høre alle jeres drømme for det perfekte liv, og lad os inpirere hinanden til at leve MAX og få drømmene opfyldt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Spændende ind- og oplæg.
Jeg har valgt, at jeg gerne vil lave noget om i mit liv, og det er vi også igang med her i huset.
Det handler om vores arbejdssituation...eller rettere...mangel på samme.
Men det er jo svært, når der er så stor ledighed...men som sagt..vi arbejder på sagen

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Den her var måske en smule for nem for mig, for jeg slutter som elev til juni, og vil da selvfølgelig gerne videre derfra.. 

Så jeg søger jobs allerede nu, og venter spændt på evt indkaldelser til jobsamtaler.. 

Anmeld

18. januar 2011

Mi

nutche skriver:

jeg tog i oktober sidste år, en beslutning om at sige mit job op. jeg var meget ked af det, og det påvirkede mit liv negativt, også når jeg havde fri.

jeg ønskede at bruge mindre tid på transport, og ville gerne arbejde med børn. igår startede jeg så som privat dagplejemor. så nej, jeg ville ikke leve anderledes end jeg gør. for jeg har fået præcis hvad jeg ønskede.

Jeg har også undersøgt muligheden for at starte op som privat dp, for jeg mener virkelig at jeg kan gøre en forskel der, og ved at det vil passe godt til mig og til os. Børnegrundlaget er bare lidt småt i området. Har du haft nemt ved at skaffe børn?

Anmeld

18. januar 2011

Mi

SussieThyssen skriver:

Spændende ind- og oplæg.
Jeg har valgt, at jeg gerne vil lave noget om i mit liv, og det er vi også igang med her i huset.
Det handler om vores arbejdssituation...eller rettere...mangel på samme.
Men det er jo svært, når der er så stor ledighed...men som sagt..vi arbejder på sagen

Kærligst
Sussie

Ja, jobbene hænger jo desværre ikke på træerne længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.