Vil du gerne leve anderledes end du gør nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Jeg har googlet det, men der er ikke ret meget på dansk om emnet. Tror man bliver nødt til at opfinde sin egen version af det

Marianne

www.stjerneleg.dk

hehe det må jeg arbejde på så, men lyder ihvertfald rigtig spændende, lyder egentlig lidt som noget af det jeg arbejde med nu, før elskede jeg jo at arbejde og da jeg blev syg, blev ejg jo nød til at indse at livet var mere end arbejde, så det krævede jo omprioritering i stor stil, ikke at jeg ikke ønsker at arbejde længere, for det gør jeg, men det hele skal bare gå op i en større enhed men spændende er det ihvertfald

Er det noget du selv arbejder med, eller har du også gået til noget feks coach

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mi

Maja84 skriver:

hehe det må jeg arbejde på så, men lyder ihvertfald rigtig spændende, lyder egentlig lidt som noget af det jeg arbejde med nu, før elskede jeg jo at arbejde og da jeg blev syg, blev ejg jo nød til at indse at livet var mere end arbejde, så det krævede jo omprioritering i stor stil, ikke at jeg ikke ønsker at arbejde længere, for det gør jeg, men det hele skal bare gå op i en større enhed men spændende er det ihvertfald

Er det noget du selv arbejder med, eller har du også gået til noget feks coach

Jeg er selv igang, føler ikke jeg har brug for coaching, mere at jeg kunne læne mig op af en gruppe af andre, som kan give råd og inspiration og som gennemgår det samme. Lidt ligesom baby.dk, bare med simple living. Men simple living er jo ikke nær så udbredt som det at få børn

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Jeg er selv igang, føler ikke jeg har brug for coaching, mere at jeg kunne læne mig op af en gruppe af andre, som kan give råd og inspiration og som gennemgår det samme. Lidt ligesom baby.dk, bare med simple living. Men simple living er jo ikke nær så udbredt som det at få børn

hehe nej det kan der måske være noget om, uanset om det er simple living eller ej, tror jeg det er sundt engang imellem at kigge indaf

Anmeld

18. januar 2011

Mi

Maja84 skriver:

hehe nej det kan der måske være noget om, uanset om det er simple living eller ej, tror jeg det er sundt engang imellem at kigge indaf

Det tror jeg nemlig også

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Det tror jeg nemlig også

Anmeld

18. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
ja jeg er i bund og grund tilfreds. Selvfølgelig er der nogle småting, som et barn mere og så ville det da være sjovere med lidt flere penge :-) Men jeg har et dejligt givende job og en dejlig familie. Hvad mere kan man ønske sig? Jeg er vist så tæt på lykkelig jeg kan blive på dette stadie af mit liv

Anmeld

18. januar 2011

Lou87

MarianneSonne skriver:

ØV, men ja livet valg har jo konsekvenser. Men nogle gange kan man også bare lave nogle små justeringer som giver lidt ekstra i hverdagen, og lidt har jo også ret.

Ja men det er svært i dette tilfælde...

Med mindre vi flytter i noget billigere og det er endnu en udgift

Anmeld

18. januar 2011

Mi

Jeanne skriver:

ja jeg er i bund og grund tilfreds. Selvfølgelig er der nogle småting, som et barn mere og så ville det da være sjovere med lidt flere penge :-) Men jeg har et dejligt givende job og en dejlig familie. Hvad mere kan man ønske sig? Jeg er vist så tæt på lykkelig jeg kan blive på dette stadie af mit liv

Det er da dejligt for dig

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. januar 2011

Mi

Lou87 skriver:

Ja men det er svært i dette tilfælde...

Med mindre vi flytter i noget billigere og det er endnu en udgift

øv

Anmeld

18. januar 2011

K.Rehder

Jeg er MEGET tilfreds med mit liv og min tilværelse i øjeblikket, men har alligevel svaret ja, da vi får en datter om små 2 måneder, så tingene bliver jo nu nok en smule anderledes

Vi har herhjemme selvfølgelig allerede nu prøvet at aftale hvordan og hvorledes livet skal være når hun kommer, men man ved jo alligevel aldrig hvordan det bliver før man "står i det".

Vil så vidt muligt prøve at leve som vi gerne vil, Og har gjort indtil videre, med vores træning, kærestetid, sommerhus-ture osv... Har lært fra mange skønne mennesker omkring mig, at det at få børn ikke behøver at være en begrænsning...og slet ikke når man er så heldig at have et godt bagland.

Lige nu sidder man bare med en STOR mave og bliver nød til at "trille" hvis man skal nogle steder...træningen er droppet, sommerhusturene udsat (pga mulig for tidlig fødsel), så ja...dette vil jeg gerne lave om på, men det sker jo snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.