Vil du gerne leve anderledes end du gør nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Mi

Kloks Kone skriver:

Jeg er MEGET tilfreds med mit liv og min tilværelse i øjeblikket, men har alligevel svaret ja, da vi får en datter om små 2 måneder, så tingene bliver jo nu nok en smule anderledes

Vi har herhjemme selvfølgelig allerede nu prøvet at aftale hvordan og hvorledes livet skal være når hun kommer, men man ved jo alligevel aldrig hvordan det bliver før man "står i det".

Vil så vidt muligt prøve at leve som vi gerne vil, Og har gjort indtil videre, med vores træning, kærestetid, sommerhus-ture osv... Har lært fra mange skønne mennesker omkring mig, at det at få børn ikke behøver at være en begrænsning...og slet ikke når man er så heldig at have et godt bagland.

Lige nu sidder man bare med en STOR mave og bliver nød til at "trille" hvis man skal nogle steder...træningen er droppet, sommerhusturene udsat (pga mulig for tidlig fødsel), så ja...dette vil jeg gerne lave om på, men det sker jo snart

Det lyder som om du har gjort dig nogle tanker om hvordan du gerne vil leve med børn. Det er jo første skridt til at nå sine mål

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Frøken J.

Jeg kan ikke være anonym, så jeg vælger ikke at sige noget men kun stemme! HEhe! (Ved godt man ikke kan sætte den til at man kan svare anonymt uden plusprofil)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.