KittyGirl skriver:
De ting jeg gerne ville lave om, er praktisk talt umulige, jeg skylder en del væk fordi jeg havde et hus med en voldelig ex, som så er gået helt galt..
flyttede ind hos min mand som havde det her hus i forvejen, og ærligt, så ville jeg ønske vi kunne flytte væk... det er så stressende at bo her, alle de drømme og værdier jeg/vi har i vores liv, passer bare ikke til her hvor vi bor nu...
men vi kan ikke sælge huset, pga. min gæld, så huset fungerer som en slags livline...
mht. mand og barn, elsker jeg mit liv, jeg er studerende, og glæder mig så meget til at tjene mine egne penge og leve "normalt"..
og så ville jeg ønske at min mand kunne få en uddannelse indenfor et erhverv han brændte for, men vi har ikke råd til at han går på lærlinge løn..
Så faktum er, at vi intet kan ændre... 
Det er da surt for jer. Men lige præcis med økonomi, så tager det jo nogle år at komme på benene igen. Håber det kan gå hurtigt for jer. Så du forresten luksusfælden i sidste uge. Jeg så genudsendelsen søndag, og de kunne spare en del penge og komme af med gælden forholdsvis hurtig. Nu ved jeg jo ikke om i har samme muligheder, men nogle gange bruger man nogle dumme penge, uden at vide det.