Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

Eva. skriver:

Så havde jeg ringet direkte til den øverste chef og måske lige inden sat mig helt ind i hvad sådanne skift gør ved små børn...det er ikke ok og du skal da aldrig gå med til det...det er da simpelthen et svigt iver for dit barn...og jeg mener det er kommunen der svigter...ring til chefen for området direkte og nu.

Og jo, man har altid et valg...bare om at finde alle muligheder..

Jeg tror jeg får vores legestue leder til det.
De lytter bedre efter, når det er en som hende der ringer ind, end når det "bare" er en 22årig enlig mor uden noget valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Noneother

MaleneF skriver:

Synes da det lyder meget mærkeligt at hun intet kan gøre.. :-s Noget må de da kunne gøre?  hvilken kommune bor du i?

Slagelse... -og der render du bare altid panden mod en mur, når du prøver at komme i kontakt med dem. Det er helt sindsygt!

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Brams skriver:

Men kan du ikke risikere at det heller ikke i midten af marts er muligt at få i den del af byen hvor du gerne vil, og så kunne du ligeså godt have kørt ham ind i en anden fra starten?

Tror jeg ville ringe hver dag til kommunen, indtil de giver sig. Håber du finder en løsning I kan være tilfredse med

I den her kommune, kan man risikere alt! men Jeg håber virkelig på det bedste.

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

Noneother skriver:

Nej. Køretimerne ligger inden 16. -og jeg skal igennem på en måned så det kræver lidt af mig.
Derudover har jeg heller ikke nogen der kunne tage ham om aftenen hvis det endelig skulle lade sig gøre med køretimerne.

Enlig mor + ingen forældre + Alle ansvarlige venner har arbejde...

Har lige ringet derhen, og de kan intet gøre. -De har endda slettet min ventelisteplads til VS, fordi jeg har taget imod dagplejetilbud. -og jeg kan ikke komme tilbage på listen så længe jeg reelt har dagtilbud grundet noget vores l****politikere har vedtaget.

Det må da vist være din kommune så...de sidste 3 kommuner jeg har boet i, har man godt kunne være skrevet op, selvom man har en anden plads.

Jeg havde nok insisteret meget mere, for det er ikke en holdbar løsning.

Sisse

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

ladydan1 skriver:

Det må da vist være din kommune så...de sidste 3 kommuner jeg har boet i, har man godt kunne være skrevet op, selvom man har en anden plads.

Jeg havde nok insisteret meget mere, for det er ikke en holdbar løsning.

Sisse

Ja det troede jeg bestemt osse man kunne. For mit 1.valg var jo vuggestue. Jeg havde faktisk slet ikke søgt DP men grundet de multilange ventelister og mangel på vuggestuer (åbenbart) så har de vedtaget det.

Anmeld

18. januar 2011

Aves.

Noneother skriver:

Jeg tror jeg får vores legestue leder til det.
De lytter bedre efter, når det er en som hende der ringer ind, end når det "bare" er en 22årig enlig mor uden noget valg.

Det tror jeg nu ikke...men har du talt med nogle indenfor området du kan henvise til, så tror jeg det virker bedre end at få andre til det...ville det ikke netop tyde på du ikke magtede det og bare var en enlig ung mpr, hvis du forstår?

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Eva. skriver:

Det tror jeg nu ikke...men har du talt med nogle indenfor området du kan henvise til, så tror jeg det virker bedre end at få andre til det...ville det ikke netop tyde på du ikke magtede det og bare var en enlig ung mpr, hvis du forstår?

Jo men det er der nok osse en form for sandhed i. Jeg har nemlig snakket med de kommune folk før.
-og sandt. Det magter jeg simpelthen ikke igen, for hold da op hvor er jeg bare glad for at jeg har et godt psykisk helbred. Ellers var jeg da i den grad gået ned med flaget dengang.

Hende vores leder hvor imod. Hun er den type der bare får ting til at ske, når vi andre ikke kan.

Så jeg laver en opringning eller 2 mere imorgen, når jeg har sat mig helt ind i situationen, og virker det ikke, så må jeg sku ha´en anden ind over.

Anmeld

18. januar 2011

Aves.

Noneother skriver:

Jo men det er der nok osse en form for sandhed i. Jeg har nemlig snakket med de kommune folk før.
-og sandt. Det magter jeg simpelthen ikke igen, for hold da op hvor er jeg bare glad for at jeg har et godt psykisk helbred. Ellers var jeg da i den grad gået ned med flaget dengang.

Hende vores leder hvor imod. Hun er den type der bare får ting til at ske, når vi andre ikke kan.

Så jeg laver en opringning eller 2 mere imorgen, når jeg har sat mig helt ind i situationen, og virker det ikke, så må jeg sku ha´en anden ind over.

Lyder fornuftigt og du skal ikke lade dig spise af med noget...det er ikke barnet der tænkes på fra kommunen og kun du kan passe på dit barn..så kæmp..

Anmeld

18. januar 2011

Nettemor

Noneother skriver:

Nej. Køretimerne ligger inden 16. -og jeg skal igennem på en måned så det kræver lidt af mig.
Derudover har jeg heller ikke nogen der kunne tage ham om aftenen hvis det endelig skulle lade sig gøre med køretimerne.

Enlig mor + ingen forældre + Alle ansvarlige venner har arbejde...

Har lige ringet derhen, og de kan intet gøre. -De har endda slettet min ventelisteplads til VS, fordi jeg har taget imod dagplejetilbud. -og jeg kan ikke komme tilbage på listen så længe jeg reelt har dagtilbud grundet noget vores l****politikere har vedtaget.

det lyder mærkeligt. vi har fået dagplejeplads til vores søn men han står stadig på venteliste til vs fordi jeg bad om at have den i baghånd..

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

nettemor skriver:

det lyder mærkeligt. vi har fået dagplejeplads til vores søn men han står stadig på venteliste til vs fordi jeg bad om at have den i baghånd..

Ja det er nemlig pænt mærkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.