Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

madagaskar skriver:

Kan du ikke ringe til kommunen og forklare dem, hvordan det hænger sammen? Det er da ikke fair for hverken din dreng eller dig!

Jo men kunne jo ikke få møde før idag, pga. ferie... Så nu er det bare for sent at få en anden plads i tide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

SussieThyssen

Noneother skriver:

Nej jeg blev bare sådan helt paf. og jeg kunne først få møde idag, fordi hun har været på ferie i en måned, så nu er der jo ikke rigtig tid til at finde en ny plads.
Jeg er lige startet på kørekort som jeg skal nå og ta´inden min barsel slutter, og jeg har ikke mulighed for alternativ børnepasning, så jeg må vel bare æde den.

Jeg synes bare ikke det er fair. -og der startede osse en anden dreng igår. Hvad tænker de på inde på pladsanvisningen?

Det er da hul i hovedet

Men det er jo lige sådan når man som jobkonsulent ser ledige, der skal pensioneres om 3-4 mdr eller på barsel, sidde der og søge job, og man i forvejen ved, der er den kolosale arbejdsløshed.
Systemerne er bare til at ryste på hovedet af...tit!

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

bullerbassen skriver:

ja må nok indrømme, at jeg ikke ville lade min dreng starte op et sted for knap 1½ måneder.

Forstår nu heller ikke hvorfor de tilbyder en plads, hvis hun går på pension. Det er da ikke optimalt , han når som du selv siger kun lige at blive kørt ind for at skulle starte et nyt sted.

Har I ikke mulighed for at takke nej & få en anden plads han kan blive hos.

Nej desværre. Nu er det jo tæt på at jeg simpelthen ikke kan nå at finde anden plads, og jeg skal nå at få taget kørekort inden barslen slutter. Ergo skal han jo passes.

Jeg kunne bare ikke få et møde før idag grundet ferie. ellers havde der jo været rigelig tid!

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

SussieThyssen skriver:

Det er da hul i hovedet

Men det er jo lige sådan når man som jobkonsulent ser ledige, der skal pensioneres om 3-4 mdr eller på barsel, sidde der og søge job, og man i forvejen ved, der er den kolosale arbejdsløshed.
Systemerne er bare til at ryste på hovedet af...tit!

Kærligst
Sussie

Ja jeg synes godt nok at de tænker med r**** ind imellem. Det bare surt at blive fanget i altså...

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

lillespurv20 skriver:

Det lyder da for dumt, ja undskyld mig jeg ville vælge ikke at starte ham op der!

Jeg har ikke noget valg. Kan ikke få en anden plads i nærheden så hurtigt. Ville bare gerne ha´vidst det for en måned siden.. Så havde der måske været tid.

Anmeld

18. januar 2011

Corn

Sådan fik vi også tilbudt til nummer to.

Han var 3 mdr i dagpleje, så gik hun på efterløn og han fik tilbudt en plads i brormands int. institution. Der var nemlig ikke plads i den inst. før efter de tre måneder, så det var en super god løsning for os

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Macaab skriver:

Sådan fik vi også tilbudt til nummer to.

Han var 3 mdr i dagpleje, så gik hun på efterløn og han fik tilbudt en plads i brormands int. institution. Der var nemlig ikke plads i den inst. før efter de tre måneder, så det var en super god løsning for os

Jeg vælger så osse at håbe på, at der måske til den tid er plads til ham i den VS vi søgte på... Det var bare i Juli, og han står vidst nr. 6 på ventelisten stadig.

Anmeld

18. januar 2011

ChatH

Noneother skriver:

Nej jeg blev bare sådan helt paf. og jeg kunne først få møde idag, fordi hun har været på ferie i en måned, så nu er der jo ikke rigtig tid til at finde en ny plads.
Jeg er lige startet på kørekort som jeg skal nå og ta´inden min barsel slutter, og jeg har ikke mulighed for alternativ børnepasning, så jeg må vel bare æde den.

Jeg synes bare ikke det er fair. -og der startede osse en anden dreng igår. Hvad tænker de på inde på pladsanvisningen?

Jeg ville ringe til pladsanvisningen og bede om en anden plads. det kan de helt sikkert godt hjælpe med pt med det antal børn der er idag

Anmeld

18. januar 2011

Corn

Noneother skriver:

Jeg vælger så osse at håbe på, at der måske til den tid er plads til ham i den VS vi søgte på... Det var bare i Juli, og han står vidst nr. 6 på ventelisten stadig.

Det kunne godt være derfor så. Så har de "anbragt" ham der indtil da. Det virkede supergodt for os, da han så fik prøvet at blive passet af en anden, i små omgivelser, inden det gik løs i en stor inst.

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Chatarina skriver:

Jeg ville ringe til pladsanvisningen og bede om en anden plads. det kan de helt sikkert godt hjælpe med pt med det antal børn der er idag

Ja men nu bor jeg meget i udkanten af byen.. Så jeg risikerer at få en plads i den modsatte ende, hvor jeg så skal med 2 busser bare for at komme i nærheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.