Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
69 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Noneother

Jeg har lige været til møde i min søns DP. Han skal jo starte her 1.februar.

Hun virker rigtig rar, og det gik såmen godt, MEN da mødet så er ved at være slut så fortæller kontaktpersonen da lige at DP går på pension medio marts!

Er jeg den eneste der synes at det så er top latterligt at tilbyde ham en plads der?
Han når jo kun lige nøjagtig at blive kørt ind, så slutter min barsel. og så skal han så til at køres ind et nyt sted.

Ved ikke altså, det synes jeg sgu ikke er særlig fair...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

ChatH

Noneother skriver:

Jeg har lige været til møde i min søns DP. Han skal jo starte her 1.februar.

Hun virker rigtig rar, og det gik såmen godt, MEN da mødet så er ved at være slut så fortæller kontaktpersonen da lige at DP går på pension medio marts!

Er jeg den eneste der synes at det så er top latterligt at tilbyde ham en plads der?
Han når jo kun lige nøjagtig at blive kørt ind, så slutter min barsel. og så skal han så til at køres ind et nyt sted.

Ved ikke altså, det synes jeg sgu ikke er særlig fair...

spurgte du ikke hvorfor de har givet ham den plads så? det er da for skørt...

Anmeld

18. januar 2011

sophiemy

Kan du ikke ringe til kommunen og forklare dem, hvordan det hænger sammen? Det er da ikke fair for hverken din dreng eller dig!

Anmeld

18. januar 2011

Den lykkelige

Ej det virker simpelthen for åndsvagt.. Kan man ikke sige nej til et tilbud?? Nu aner jeg ikke noget om det.. men kan jo ikke være rigtig det skal være på den måde.. Lidt spild af tid..

Anmeld

18. januar 2011

hyskystar

Er da underligt tilbude ham en plads for sådan en kort periode..

Måske du skulle ringe til pladsanvisningen og snakke med dem om det

Anmeld

18. januar 2011

Koen.

Det lyder da for dumt, ja undskyld mig jeg ville vælge ikke at starte ham op der!

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Det lyder godt nok underligt... 

Anmeld

18. januar 2011

bullerbassen

ja må nok indrømme, at jeg ikke ville lade min dreng starte op et sted for knap 1½ måneder.

Forstår nu heller ikke hvorfor de tilbyder en plads, hvis hun går på pension. Det er da ikke optimalt , han når som du selv siger kun lige at blive kørt ind for at skulle starte et nyt sted.

Har I ikke mulighed for at takke nej & få en anden plads han kan blive hos.

Anmeld

18. januar 2011

lisesp83

lillespurv20 skriver:

Det lyder da for dumt, ja undskyld mig jeg ville vælge ikke at starte ham op der!

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Chatarina skriver:

spurgte du ikke hvorfor de har givet ham den plads så? det er da for skørt...

Nej jeg blev bare sådan helt paf. og jeg kunne først få møde idag, fordi hun har været på ferie i en måned, så nu er der jo ikke rigtig tid til at finde en ny plads.
Jeg er lige startet på kørekort som jeg skal nå og ta´inden min barsel slutter, og jeg har ikke mulighed for alternativ børnepasning, så jeg må vel bare æde den.

Jeg synes bare ikke det er fair. -og der startede osse en anden dreng igår. Hvad tænker de på inde på pladsanvisningen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.