Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

Eva. skriver:

Lyder fornuftigt og du skal ikke lade dig spise af med noget...det er ikke barnet der tænkes på fra kommunen og kun du kan passe på dit barn..så kæmp..

Det har jeg bestemt osse tænkt mig. -men de kan sgu være grove når de ved at jeg ikke har noget valg som sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Aves.

Noneother skriver:

Det har jeg bestemt osse tænkt mig. -men de kan sgu være grove når de ved at jeg ikke har noget valg som sådan.

Så kører du bare på...siger at du går videre med det og gør det...hvad med din mor, bedstemor, en veninde...har du ingen der evt kunne tage dit barn den måned eller to..:?

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

Noneother skriver:

Problemet er bare at siger jeg nej, så kan jeg med al sandsynlighed ikke nå at få en anden plads i denne her del af byen "i tide"

Jeg har jo lige startet kørekort osv. fordi at han havde fået plads, og så kunne jeg osse nå det inden barslen slutter. -og det er bare SÅ vigtigt at få på plads inden jeg starter i skole.

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. men samtidig så synes jeg ikke at din søn skal udsættes for et flyt.. for de knytter sig utroligt hurtigt til deres dp mor...

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. men samtidig så synes jeg ikke at din søn skal udsættes for et flyt.. for de knytter sig utroligt hurtigt til deres dp mor...

Nej, men jeg har ikke magiske evner, så hvad kan jeg gøre?

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Sikke noget elendig planlægning og prioritering du/i bliver udsat for.... 

Trop op på kommunen og lad være med at gå derfra indtil de har fundet en løsning for jer... Hvor der er vilje er der sq vej, og det er jo klart deres bommert.. 

Henvend dig til den øverste chef - det må være borgmesteren og fortæl om situationen. 

Hvis det ikke virker - skriv til ekstrabladet... Avisen som elsker at hjælpe de svare og tryne de store kommunale svin 

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Så kører du bare på...siger at du går videre med det og gør det...hvad med din mor, bedstemor, en veninde...har du ingen der evt kunne tage dit barn den måned eller to..:?

Det eneste levende familie jeg har, er min søn og min bror (som sidder i fængsel pt.)
mine venner har alle sammen lange arbejdstider, og bor i en by jeg bestemt aldrig skal tilbage til.

Edit: og hans far læser Hf og kunne ALDRIG drømme om at ta´en fridag.

Jeg har nogen der kan tage ham en time eller to i nødstilfælde, men ingen der "lige" kan tage ham et par måneder..

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Slagelse... -og der render du bare altid panden mod en mur, når du prøver at komme i kontakt med dem. Det er helt sindsygt!

Lyder næsten som lolland kommune til tider!!

Jeg er bare glad for vi fik plads til Simon (endelig)! Men det ligger også MEGA dumt, han skal starte den 15 marts og jeg slutter barsel den 13. så har vist fået sendt dem på overarbejde, for jeg kan jo ikke gå hjemme de sidste dage (selvom jeg er på kontanthjælp)

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

Noneother skriver:

Nej, men jeg har ikke magiske evner, så hvad kan jeg gøre?

Ringe og klage til DP kontoret.. det gjorde jeg

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

KaLee skriver:

Sikke noget elendig planlægning og prioritering du/i bliver udsat for.... 

Trop op på kommunen og lad være med at gå derfra indtil de har fundet en løsning for jer... Hvor der er vilje er der sq vej, og det er jo klart deres bommert.. 

Henvend dig til den øverste chef - det må være borgmesteren og fortæl om situationen. 

Hvis det ikke virker - skriv til ekstrabladet... Avisen som elsker at hjælpe de svare og tryne de store kommunale svin 

Hehe ja det kunne være en idé.. men altså. endnu et dilemma er jo osse at jeg slås om fuld forældremyndighed, så jeg skal for alt i verden ikke være alt for uvenner med den der dagplejemafia.

Hende der kontaktpersonen påstår jo at hun sagde det til mig for en måned siden, men det husker jeg intet om, og jeg er 100 på at jeg ville ha´bidt fast i sådan noget. Jeg havde jo nær fået kaffen galt i halsen da hun sagde det

Jeg sidder bare som en lus mellem to negle.

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Jeg har lige været til møde i min søns DP. Han skal jo starte her 1.februar.

Hun virker rigtig rar, og det gik såmen godt, MEN da mødet så er ved at være slut så fortæller kontaktpersonen da lige at DP går på pension medio marts!

Er jeg den eneste der synes at det så er top latterligt at tilbyde ham en plads der?
Han når jo kun lige nøjagtig at blive kørt ind, så slutter min barsel. og så skal han så til at køres ind et nyt sted.

Ved ikke altså, det synes jeg sgu ikke er særlig fair...

det er da for langt ude, kan du ikke få en anden så, det ville jeg da selv synes var for åndssvagt, for som du skriver så skal han jo køres ind af 2 omgang på relativt kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.