Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

Macaab skriver:

Det kunne godt være derfor så. Så har de "anbragt" ham der indtil da. Det virkede supergodt for os, da han så fik prøvet at blive passet af en anden, i små omgivelser, inden det gik løs i en stor inst.

Jeg krydser fingre. Nu har jeg heldigvis en glad og stabil dreng, så jeg håber bare at han kan holde til de skift der.

Han er jo i den der mor-syge periode pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Corn

Noneother skriver:

Jeg krydser fingre. Nu har jeg heldigvis en glad og stabil dreng, så jeg håber bare at han kan holde til de skift der.

Han er jo i den der mor-syge periode pt.

Det skal nok gå.

Den DP vi havnede ved i den korte periode, var rigtig bedstemor-agtig og forkælede dem for vildt, da det jo var hendes sidste børn. Så de havde det super godt, og hun havde mega overskud, fordi hun snart skulle slippe det helt

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Macaab skriver:

Det skal nok gå.

Den DP vi havnede ved i den korte periode, var rigtig bedstemor-agtig og forkælede dem for vildt, da det jo var hendes sidste børn. Så de havde det super godt, og hun havde mega overskud, fordi hun snart skulle slippe det helt

Ja hende her virkede osse rigtig sød. Det jo osse endnu en grund til at jeg synes det er super ærgeligt, at han så ikke får lov at blive der.

Anmeld

18. januar 2011

ChatH

Noneother skriver:

Ja men nu bor jeg meget i udkanten af byen.. Så jeg risikerer at få en plads i den modsatte ende, hvor jeg så skal med 2 busser bare for at komme i nærheden.

man kunne jo være heldig at det ikke var sådan, det skader jo ikke at prøve.

Anmeld

18. januar 2011

Corn

Noneother skriver:

Ja hende her virkede osse rigtig sød. Det jo osse endnu en grund til at jeg synes det er super ærgeligt, at han så ikke får lov at blive der.

Kan du hyre hende "orange"

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Chatarina skriver:

man kunne jo være heldig at det ikke var sådan, det skader jo ikke at prøve.

Nej men hende kontaktdamen og hendes kolega havde vidst nok de fleste dp´er herude.. og de prøvede stadig at greje hvordan vi kunne få en plads i nærheden til Marts.
Så det lød ikke ligefrem som om at der var nogen åbninger nu.

-men jeg ringer nu lige og forhører mig alligevel.

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Macaab skriver:

Kan du hyre hende "orange"

HaHa!  
Sgutte med de spareplaner vi ligger for dagen herhjemme. Mutti har planer om at spare op, så der kan blive en lille bil i August.

Anmeld

18. januar 2011

Nemesis

hvad med at ringe til pladsanvisningen og høre hvor de har tænkt sig at placere din dreng når hun er stoppet??

og om det ikke er muligt din søn starter der med det samme??

Selvom du er ved at tage kørekort kan køretimerne vel ligges om aftenen fx. hvor du har bedre mulighed for pasning.

Sisse

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

hvad med at ringe til pladsanvisningen og høre hvor de har tænkt sig at placere din dreng når hun er stoppet??

og om det ikke er muligt din søn starter der med det samme??

Selvom du er ved at tage kørekort kan køretimerne vel ligges om aftenen fx. hvor du har bedre mulighed for pasning.

Sisse

Nej. Køretimerne ligger inden 16. -og jeg skal igennem på en måned så det kræver lidt af mig.
Derudover har jeg heller ikke nogen der kunne tage ham om aftenen hvis det endelig skulle lade sig gøre med køretimerne.

Enlig mor + ingen forældre + Alle ansvarlige venner har arbejde...

Har lige ringet derhen, og de kan intet gøre. -De har endda slettet min ventelisteplads til VS, fordi jeg har taget imod dagplejetilbud. -og jeg kan ikke komme tilbage på listen så længe jeg reelt har dagtilbud grundet noget vores l****politikere har vedtaget.

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Det sku ikke iorden! Og det er bestemt synd for den lille også, synes da det ville være meget bedre at tilbyde ham en anden plads i stedet. Det er da direkte dumhed fra kommunens side af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.