Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

MaleneF skriver:

Lyder næsten som lolland kommune til tider!!

Jeg er bare glad for vi fik plads til Simon (endelig)! Men det ligger også MEGA dumt, han skal starte den 15 marts og jeg slutter barsel den 13. så har vist fået sendt dem på overarbejde, for jeg kan jo ikke gå hjemme de sidste dage (selvom jeg er på kontanthjælp)

Nej. -og det er jeg jo osse, til jeg kan fortsætte min uddannelse i august.. man kan jo ikke bare lige sige "nu kommer jeg ikke de næste par dage" til dem.. Så holder de sgu på pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Noneother

Maja84 skriver:

det er da for langt ude, kan du ikke få en anden så, det ville jeg da selv synes var for åndssvagt, for som du skriver så skal han jo køres ind af 2 omgang på relativt kort tid

Jeg prøver at ringe til dem imorgen.. men det er sgutte så nemt.
Der er åbenbart lede ventelister her. Det kom sgu bag på mig.

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Jeg prøver at ringe til dem imorgen.. men det er sgutte så nemt.
Der er åbenbart lede ventelister her. Det kom sgu bag på mig.

øv da også, måske jeg skulle finde ud af hvordan ventelisterne er her, så jeg i god tid kan blive skrevet op, så det ikke kommer som en overraskelse. men ja virker da stadig latterligt at du får plads ved en så kort inden hun går af, og at du ikke fik det at vide noget før

Håber i finder en god løsning

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Maja84 skriver:

øv da også, måske jeg skulle finde ud af hvordan ventelisterne er her, så jeg i god tid kan blive skrevet op, så det ikke kommer som en overraskelse. men ja virker da stadig latterligt at du får plads ved en så kort inden hun går af, og at du ikke fik det at vide noget før

Håber i finder en god løsning

Jeg skrev ham op inden han fyldte 2 måneder, og han var ikke engang tæt på at få den ønskede plads, så ja.. gør det i tide, ellers risikere man at komme på røven!

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Jeg skrev ham op inden han fyldte 2 måneder, og han var ikke engang tæt på at få den ønskede plads, så ja.. gør det i tide, ellers risikere man at komme på røven!

uh så kan det godt være jeg skal høre om det, når jeg inden længe skal ned og høre omkring barsel, fik jo at vid eda jeg sidst var dernede jeg skulle komme igen i slutningen af jan, så kunne vi snakke om det, for var jo i god tid, og var dernede midt i dec har termin 3 marts, så synes da ikke det var tidligt at forhøre om barsel men så kan jeg jo bede om vejledning til dp i smame ombæring. troede ikke der var så meget rift om den slags

Håber alligevel i får en anden plads til ham, så han ikke skal køres ind ved den dp, som alligevel går af, bagefter

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Noneother skriver:

Nej. -og det er jeg jo osse, til jeg kan fortsætte min uddannelse i august.. man kan jo ikke bare lige sige "nu kommer jeg ikke de næste par dage" til dem.. Så holder de sgu på pengene

Ja de gør nemlig.. Det herre snyd

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Maja84 skriver:

uh så kan det godt være jeg skal høre om det, når jeg inden længe skal ned og høre omkring barsel, fik jo at vid eda jeg sidst var dernede jeg skulle komme igen i slutningen af jan, så kunne vi snakke om det, for var jo i god tid, og var dernede midt i dec har termin 3 marts, så synes da ikke det var tidligt at forhøre om barsel men så kan jeg jo bede om vejledning til dp i smame ombæring. troede ikke der var så meget rift om den slags

Håber alligevel i får en anden plads til ham, så han ikke skal køres ind ved den dp, som alligevel går af, bagefter

Jeg troede heller ikke det ville blive et problem. Troede 6½ måned var "i god tid" men man bli´r overrasket!

Ja jeg håber sgu osse det løser sig

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Jeg troede heller ikke det ville blive et problem. Troede 6½ måned var "i god tid" men man bli´r overrasket!

Ja jeg håber sgu osse det løser sig

Kan jeg godt forstå. Var lige inde og kigge om min kommune lover pasningsgaranti fra 3 mdr efter man har søgt, men tror stadig det er godt at være ude i god tid, så man bedre kan vælge hvor man ønsker at få dp henne

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Maja84 skriver:

Kan jeg godt forstå. Var lige inde og kigge om min kommune lover pasningsgaranti fra 3 mdr efter man har søgt, men tror stadig det er godt at være ude i god tid, så man bedre kan vælge hvor man ønsker at få dp henne

Den her var osse min pasningsgaranti..... det var den jeg fik som garantiplads.. -På trods af at jeg kun søgte VS

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Den her var osse min pasningsgaranti..... det var den jeg fik som garantiplads.. -På trods af at jeg kun søgte VS

wow, ja okay, så skal jeg ihvertfald være ude hurtigt, ellers ville alternativet, hvis jeg kunne, at passe den lille til der kom anden mulighed, men rart at vide. Tror jeg skal have kigget og forhørt, når jeg nu tager derned ang barsel

tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.