Argh hvor latterligt! DP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Noneother

MaleneF skriver:

Det sku ikke iorden! Og det er bestemt synd for den lille også, synes da det ville være meget bedre at tilbyde ham en anden plads i stedet. Det er da direkte dumhed fra kommunens side af..

Præcis. og hende fra pladsanvisningen var enig. Hun kunne bare intet gøre. Så surt for mig OG surt for lillemand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Aves.

Noneother skriver:

Jeg har lige været til møde i min søns DP. Han skal jo starte her 1.februar.

Hun virker rigtig rar, og det gik såmen godt, MEN da mødet så er ved at være slut så fortæller kontaktpersonen da lige at DP går på pension medio marts!

Er jeg den eneste der synes at det så er top latterligt at tilbyde ham en plads der?
Han når jo kun lige nøjagtig at blive kørt ind, så slutter min barsel. og så skal han så til at køres ind et nyt sted.

Ved ikke altså, det synes jeg sgu ikke er særlig fair...

Hvad var deres begundelse for det valg...og selvfølgelig skal han ikek starte hos end er snart stopper..

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Noneother skriver:

Præcis. og hende fra pladsanvisningen var enig. Hun kunne bare intet gøre. Så surt for mig OG surt for lillemand.

Synes da det lyder meget mærkeligt at hun intet kan gøre.. :-s Noget må de da kunne gøre?  hvilken kommune bor du i?

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

Noneother skriver:

Hun virker rigtig rar, og det gik såmen godt, MEN da mødet så er ved at være slut så fortæller kontaktpersonen da lige at DP går på pension medio marts!

Er jeg den eneste der synes at det så er top latterligt at tilbyde ham en plads der?
Han når jo kun lige nøjagtig at blive kørt ind, så slutter min barsel. og så skal han så til at køres ind et nyt sted.

Ja det er latterlig

Personligt så ville jeg ringe og sige at jeg ikke ville have pladsen pga det.. For hvorfor køres ind et sted hvor han alligevel skal stoppe igen virker for fjollet

Anmeld

18. januar 2011

Brams

Noneother skriver:

Du skal da helt sikkert ikke køre din søn ind i den dp, for så efterfølgende at skulle køre ham hos en ny - det virker helt åndsvagt og synd for din dreng

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Eva. skriver:

Hvad var deres begundelse for det valg...og selvfølgelig skal han ikek starte hos end er snart stopper..

Hende jeg lige har snakket med kunne ikke gi´mig en grund. Hun synes osse det lød underligt men kunne intet gøre. -så jeg har intet valg udover at køre ham ind x 2 og håbe på det bedste.

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Brams skriver:

Du skal da helt sikkert ikke køre din søn ind i den dp, for så efterfølgende at skulle køre ham hos en ny - det virker helt åndsvagt og synd for din dreng

Det er top latterligt, men jeg har intet valg.

Kunne ikke få et møde før idag fordi hun har været på ferie i en måned, så nu er det ligesom for sent at finde andet i denne her del af byen.

Anmeld

18. januar 2011

Aves.

Hende jeg lige har snakket med kunne ikke gi´mig en grund. Hun synes osse det lød underligt men kunne intet gøre. -så jeg har intet valg udover at køre ham ind x 2 og håbe på det bedste.

Så havde jeg ringet direkte til den øverste chef og måske lige inden sat mig helt ind i hvad sådanne skift gør ved små børn...det er ikke ok og du skal da aldrig gå med til det...det er da simpelthen et svigt iver for dit barn...og jeg mener det er kommunen der svigter...ring til chefen for området direkte og nu.

Og jo, man har altid et valg...bare om at finde alle muligheder..

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det er latterlig

Personligt så ville jeg ringe og sige at jeg ikke ville have pladsen pga det.. For hvorfor køres ind et sted hvor han alligevel skal stoppe igen virker for fjollet

Problemet er bare at siger jeg nej, så kan jeg med al sandsynlighed ikke nå at få en anden plads i denne her del af byen "i tide"

Jeg har jo lige startet kørekort osv. fordi at han havde fået plads, og så kunne jeg osse nå det inden barslen slutter. -og det er bare SÅ vigtigt at få på plads inden jeg starter i skole.

Anmeld

18. januar 2011

Brams

Det er top latterligt, men jeg har intet valg.

Kunne ikke få et møde før idag fordi hun har været på ferie i en måned, så nu er det ligesom for sent at finde andet i denne her del af byen.

Men kan du ikke risikere at det heller ikke i midten af marts er muligt at få i den del af byen hvor du gerne vil, og så kunne du ligeså godt have kørt ham ind i en anden fra starten?

Tror jeg ville ringe hver dag til kommunen, indtil de giver sig. Håber du finder en løsning I kan være tilfredse med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.