Nogle med lav BMI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Ja det betyder jo rigtig meget hvordan man er bygget og osse hvor kraftige knogler man har.

Ja mor-dellerne må vel egentlig godt være der. Synes bare det er svært at man ikke bare lige kan hoppe i de bukser man plejer fordi der sidder en delle i vejen, som kommer i klemme i lynlåsen. Det gør herre nas!

Jaaa, det er jo det. Jeg tror jeg har små knogler...  

Arh, du må ikke skrive sådan noget. (Fik en gang huden på hagen i klemme i lynlåsen på jakken - av!) - men det er da øv hvis du har det sådan. Så må du lægge chokoladen på hylden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Jaaa, det er jo det. Jeg tror jeg har små knogler...  

Arh, du må ikke skrive sådan noget. (Fik en gang huden på hagen i klemme i lynlåsen på jakken - av!) - men det er da øv hvis du har det sådan. Så må du lægge chokoladen på hylden 

Lægge chokoladen på hylden!!!! Er du da fuldstændig rundt på taget??? Så vil jeg næsten hellere undvære min ene arm.

Nej pjat. Men jeg har et par laster som jeg meget nødigt vil undvære, herunder chokolade og cola zero. Til gengæld ryger jeg ikke og det er meget småt med alkoholen efter jeg har fået børn (har nu vidst osse fået min del alkohol i mine "unge dage").

Synes der skal være plads til lidt nydelse i livet, ellers bliver det hele da for surt.

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Lægge chokoladen på hylden!!!! Er du da fuldstændig rundt på taget??? Så vil jeg næsten hellere undvære min ene arm.

Nej pjat. Men jeg har et par laster som jeg meget nødigt vil undvære, herunder chokolade og cola zero. Til gengæld ryger jeg ikke og det er meget småt med alkoholen efter jeg har fået børn (har nu vidst osse fået min del alkohol i mine "unge dage").

Synes der skal være plads til lidt nydelse i livet, ellers bliver det hele da for surt.

Hahahahah

Som du skriver, så skal der vare plads til det man nyder her i livet, det handler jo bare om alt med måde (bortset fra chokoladen!!!) og så må mor dellerne altså godt være der - man må jo godt være bare en smule menneske Så der synes jeg helt sikkert at du har ret. Det er jo nok heller ikke fordi du dør inden du er 60 fordi du spiser chokolade og drikker cola. 

Anmeld

18. januar 2011

Sees

Min vægt har nærmest været OVERALT!

Da jeg var konfirmand, vejede jeg knap 70 kilo  
Hvilket jo er meget med mine 163 cm.
Tabte mig så pludselig helt vildt (ikke noget jeg gjorde noget for) og kom ned på 47 kilo, og der blev jeg indtil jeg blev gravid, hvor jeg, et par dage inden jeg fødte vejede 63 kilo.
Efter fødslen tabte jeg mig lidt, men tog hurtigt på igen, og var oppe på 68 kilo.

Siden november måned har jeg så været langt nede psykisk og samtidig tabt mig meget, så fra oktober måned og til nu er jeg gået fra 68 til 52 kilo.

Så min BMI ligger på 19,5, og det er vel meget fint

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Hahahahah

Som du skriver, så skal der vare plads til det man nyder her i livet, det handler jo bare om alt med måde (bortset fra chokoladen!!!) og så må mor dellerne altså godt være der - man må jo godt være bare en smule menneske Så der synes jeg helt sikkert at du har ret. Det er jo nok heller ikke fordi du dør inden du er 60 fordi du spiser chokolade og drikker cola. 

Altså nu skal det heller ikke lyde som om jeg spiser flere kg chokolade om dagen, men jeg er slemt glad for det, og kan ikke handle uden at der ryger lidt i kurven. Har virkelig forsøgt at lade være, men det varer lige nøjagtig en dag, så er jeg faldet i igen.

Gad vide om der er noget der hedder Anonyme chokoholikere.....

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Sees. skriver:

Min vægt har nærmest været OVERALT!

Da jeg var konfirmand, vejede jeg knap 70 kilo  
Hvilket jo er meget med mine 163 cm.
Tabte mig så pludselig helt vildt (ikke noget jeg gjorde noget for) og kom ned på 47 kilo, og der blev jeg indtil jeg blev gravid, hvor jeg, et par dage inden jeg fødte vejede 63 kilo.
Efter fødslen tabte jeg mig lidt, men tog hurtigt på igen, og var oppe på 68 kilo.

Siden november måned har jeg så været langt nede psykisk og samtidig tabt mig meget, så fra oktober måned og til nu er jeg gået fra 68 til 52 kilo.

Så min BMI ligger på 19,5, og det er vel meget fint

Øj ja din vægt har godt nok svinget meget! Men det betyder virkelig osse meget hvordan man har det psykisk. Min vægt daler osse når jeg har en down-periode. Nogen mennesker spiser meget når de er kede af det, mens andre glemmer at spise.

Nok lige usundt når det kommer til stykket.

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Altså nu skal det heller ikke lyde som om jeg spiser flere kg chokolade om dagen, men jeg er slemt glad for det, og kan ikke handle uden at der ryger lidt i kurven. Har virkelig forsøgt at lade være, men det varer lige nøjagtig en dag, så er jeg faldet i igen.

Jeg gør det på en anden måde: min moder arbejder om natten, så hun kører på arbejde kl. 14 mens jeg er i skole. Ofte skriver jeg til hende om hun skal ud at køre/handle, og om hun så ikke liiiige kan tage noget chokolade med hjem  Mit problem ligger nok ikke i at spise der hver dag, det er nok snarere mængden, thøhø. Men jeg ser det nu heller ikke som et problem. 

Ehrm.... Vi er jo ikke anonyme længere  hæhæ. 

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Jeg gør det på en anden måde: min moder arbejder om natten, så hun kører på arbejde kl. 14 mens jeg er i skole. Ofte skriver jeg til hende om hun skal ud at køre/handle, og om hun så ikke liiiige kan tage noget chokolade med hjem  Mit problem ligger nok ikke i at spise der hver dag, det er nok snarere mængden, thøhø. Men jeg ser det nu heller ikke som et problem. 

Ehrm.... Vi er jo ikke anonyme længere  hæhæ. Alle der læser dette kender til vores "mis"brug!

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Ehrm.... Vi er jo ikke anonyme længere  hæhæ. Alle der læser dette kender til vores "mis"brug!

Jeg kan blive i helt dårligt humør hvis jeg ved at vi ingenting har ude i skuffen. Det beroliger mig på en eller anden måde at vide at der er lidt guf i huset. Uh ha det lyder faktisk ret sygt nu hvor jeg tænker over det

Nåh nej vi er jo ikke ligefrem anonyme længere.... Men er der ikke noget med at første skridt ud af afhængigheden, er erkendelsen af at man har et problem

Anmeld

18. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Øj ja din vægt har godt nok svinget meget! Men det betyder virkelig osse meget hvordan man har det psykisk. Min vægt daler osse når jeg har en down-periode. Nogen mennesker spiser meget når de er kede af det, mens andre glemmer at spise.

Nok lige usundt når det kommer til stykket.

Ja, det betyder rigtig meget, og det betyder faktisk også rigtig meget hvor langt nede jeg egentlig er.

Hvis det "bare" er sådan en periode hvor økonomien ramler og min mor er urimelig, så spiser jeg som en tosse, men hvis det er sådan en periode, hvor fremtidsdrømme er en by i Rusland, og man er blevet svigtet af den man stolede mest på og og og ...
Ja så æder jeg OVERHOVEDET ikke. Ikke fordi jeg ikke vil, og det er faktisk også sådan at jeg tænker på mad konstant, men så snart jeg har taget tre mundfulde så er jeg ved at kaste op.

Men den her periode, fra oktober til nu, har jeg også været så langt nede at jeg har kastet op efter hvert måltid - Det var ligesom min krops måde at råbe om hjælp på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.