Nogle med lav BMI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Dinna88

Gittemor09 skriver:

ja, det er skide svært... og nogle siger hellere være tynd end tyk.... men det kan altså også have sine negative ting at være tynd..

ja, han er en super god støtte.. han kommer tit med komplimenter hvis han kan mærke at jeg har en dårlig dag...

Ja, det er nemlig det. Det er jo lige så farligt at være tynd som det er at være tyk.

ah, det er da bare super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Gittemor09

Dinna88 skriver:

Ja, det er nemlig det. Det er jo lige så farligt at være tynd som det er at være tyk.

ah, det er da bare super

ja, det er det nemlig.. det er ikke nemt med noget som helst... der er så mange ting man skal tage hensyn til osv.

Anmeld

18. januar 2011

<3

Dinna88 skriver:

ah, på den måde haha, en tre årig giver bestemt motion!

Uha, du må ikke forstå det på den måde: jeg ÆDER som et sviiiiin hver dag. Haha. Jeg spiser rigtig meget. Det har jo også sit at skulle have sagt at jeg er veganer. Så jeg får ikke fed kød osv. Men jeg er ikke fanatisk overhovedet. Det er bare ting som at jeg ikke spiser hvidt brød, jeg bryder mig ikke om at spise fed mad og sådan. Så det er ikke fordi at jeg spiser sådan for ikke at tage på - jeg spiser sådan for at være sund Men tak for omtanken 

Godt at høre

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

Gittemor09 skriver:

ja, det er det nemlig.. det er ikke nemt med noget som helst... der er så mange ting man skal tage hensyn til osv.

Ja. Og man skal tage på med den rette mad osv. Det kan være svært

Anmeld

18. januar 2011

o0sus0o

Dinna88 skriver:

Ja. Og man skal tage på med den rette mad osv. Det kan være svært

man kan faktisk godt være tynd fed det fik jeg afvide af min læge, ud af til kan man se rigtig tynd ud men man spiser forkert og det man så har er fedt.

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

susan_bagger skriver:

man kan faktisk godt være tynd fed det fik jeg afvide af min læge, ud af til kan man se rigtig tynd ud men man spiser forkert og det man så har er fedt.

Ja, nemlig. Det er derfor man skal spise det rette når man vil tage på. Det nytter ikke noget bare at æde løs. 

Det er også grunden til at jeg "holder øje" med hvad jeg spiser

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Før jeg blev gravid vejede jeg mellem 54 og 56 kg (det svingede lidt alt efter hvad tid på måneden det var, og hvor meget jeg havde givet den gas med chokoladen) Jeg er 1,72 høj, så havde et BMI på omkring de 18. Nu vejer jeg omkring 58-59 kg og det er jeg vældig tilfreds med. Selvom jeg er pisse træt af mine mor-deller

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Før jeg blev gravid vejede jeg mellem 54 og 56 kg (det svingede lidt alt efter hvad tid på måneden det var, og hvor meget jeg havde givet den gas med chokoladen) Jeg er 1,72 høj, så havde et BMI på omkring de 18. Nu vejer jeg omkring 58-59 kg og det er jeg vældig tilfreds med. Selvom jeg er pisse træt af mine mor-deller

Arhahaha....   Hvor meget jeg havde givet den gas med chokoladen....

Det er også oftest pænere at man ikke er meget tynd. Din BMI lyder sund nu. Men ofte kan man jo heller ikke regne med BMI'en, da man jo kan være kraftigt bygget osv. 

.... Mor dellerne må godt være der! Det synes jeg altså.

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Arhahaha....   Hvor meget jeg havde givet den gas med chokoladen....

Det er også oftest pænere at man ikke er meget tynd. Din BMI lyder sund nu. Men ofte kan man jo heller ikke regne med BMI'en, da man jo kan være kraftigt bygget osv. 

.... Mor dellerne må godt være der! Det synes jeg altså.

Ja det betyder jo rigtig meget hvordan man er bygget og osse hvor kraftige knogler man har.

Ja mor-dellerne må vel egentlig godt være der. Synes bare det er svært at man ikke bare lige kan hoppe i de bukser man plejer fordi der sidder en delle i vejen, som kommer i klemme i lynlåsen. Det gør herre nas!

Anmeld

18. januar 2011

Manakauapo

Mit BMI ligger på 16,67. Jeg vejer 54 kg og er 180 cm høj.

Ved godt det ikke lyder af meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.