Nogle med lav BMI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Dinna88

flower skriver:

min bmi er 23.81 og er ikke tilfreds hader hver gang jeg ser mig i spejlet min dobbelhage er så irreterene og min mor har den også så det er vidst genetisk... og bruger en 38 i bukser det er møg irreterene.. og min mave er voksed ekstrem de sidste dage det sidder lige midt på

troed jo jeg var gravid men testene er blevet negativ selv om der var en mærkelig postiv i fredags

Det er jeg da ked af at høre. Har du tænkt over at du kan ændre på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

lykke mus

Dinna88 skriver:

Det er jeg da ked af at høre. Har du tænkt over at du kan ændre på det?

jeg dyrker motion hver dga spiser sundt får tit afvide af folk det er fordi jeg er kraftig bygged masser af muskler.. min lår har altid været kanon store

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

flower skriver:

jeg dyrker motion hver dga spiser sundt får tit afvide af folk det er fordi jeg er kraftig bygged masser af muskler.. min lår har altid været kanon store

Åh, hvis du er bygget til at være lidt større end os andre der har skrevet i tråden, så er det jo bare sådan du skal være

Anmeld

18. januar 2011

lykke mus

Dinna88 skriver:

Åh, hvis du er bygget til at være lidt større end os andre der har skrevet i tråden, så er det jo bare sådan du skal være

hmm for 3 årsiden var jeg nede på 33 kg pga dødsfald og en ulykke jeg blev indlagt og fik taget på op til 45 kg lige pluslig sagde det bare bang så lag jeg på 57 kg og den står ikke stlle  

Anmeld

18. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

da jeg vented frederic havde jeg et bmi på 18.72.

Havde da en vægt på 60 kg til mine 179 cm og en fedt % på 12.

Tog så små 14 kg på da jeg vented ham og nu her 2,4 år efter, ja så er der vel kun røget 2-3 kg.

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

flower skriver:

hmm for 3 årsiden var jeg nede på 33 kg pga dødsfald og en ulykke jeg blev indlagt og fik taget på op til 45 kg lige pluslig sagde det bare bang så lag jeg på 57 kg og den står ikke stlle  

Det er jeg da ked af at høre - kan du ikke få noget hjælp?

Anmeld

18. januar 2011

lykke mus

Dinna88 skriver:

Det er jeg da ked af at høre - kan du ikke få noget hjælp?

der er ikke noget at gøre andet ind at håbe den begynder at stå stille

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

flower skriver:

Ja okay

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

flower skriver:

Ja okay

Anmeld

18. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Uh ha det der med at kaste op det må du altså ikke... Det er noget frygteligt noget at tumle med. Tag det fra en der ved hvad det handler om.

Send mig en PB hvis du har brug for at snakke.

Tusinde tak, hvor er du sød!
Det er heldigvis ved at være ovre. Dog kan jeg stadig godt have det sådan, hvis jeg har en periode med mange angst-anfald.
MEN, jeg håber det snart bliver bedre .. Jeg starter til psykiater imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.