Jeg har været rigtig tynd og haft et bmi på 17-18 stykker... Min fedtprocent var 16-17 stykker dengang, som er alt for lav for kvinder.
Jeg følte jeg lignede en tegneserieko, fordi mine knogler 'stak ud' alle vegne.
Folk sagde til mig: Naaai, hvor må det være dejligt at være så tynd, men jeg syntes ikke det var sjovt. Jeg begyndte at træne for at få lidt figur igen. MIt maveskind hang også, fordi jeg havde været større. Jeg havde tabt 30-35 kg på under et år, uden som sådan at gøre noget.
Det jeg havde ændret var at jeg stoppede med at spise hvede, hvilket var godt for min krop. Derudover blev jeg forelsket og bagefter ulykkelig. Det var jeg så i 4 år. Altså ulykelig, hvilket gjorde at jeg stortset ingen appetit havde og jeg ikke sov om natten... Derfor var det svært at tage på.
Efter jeg blev kærester med Tom har det stabiliseret sig, altså min vægt. Jeg vejer pt lige under 70 kg, men vil gerne ned på 65, det er der jeg har det bedst.
Så nej, mit BMI er i normalområdet nu (lige i toppen), men jeg har været undervægtig og det syntes jeg faktisk er mindre sjovt, end at være let overvægtig... mmm.
Anmeld