weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Hehe.. Det samme her.. Men har fået vendt rundt på døgnrytmen imens jeg har været på barsel, så den skal lige vænnes lidt rundt igen..

Ja, det var rigtig hyggeligt at snakke med dig også  Og jeg glæder mig til at høre mere på tirsdag

jeg havde også svært ved min dagrytme da sofie startede i dagpleje og jeg stadig var på barsel..var godt nok træt i starten da jeg skulle igang igen..

jeg lover at komme med update lige så snart han ringer tirsdag...

det bliver muligvis fredag vi skal ind og lægge budget sammen med deres budgetrådgiver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

jeg havde også svært ved min dagrytme da sofie startede i dagpleje og jeg stadig var på barsel..var godt nok træt i starten da jeg skulle igang igen..

jeg lover at komme med update lige så snart han ringer tirsdag...

det bliver muligvis fredag vi skal ind og lægge budget sammen med deres budgetrådgiver

Det har jeg heldigvis ikke nået at prøve, da vi desværre kun har haft sidste uge til at køre ham ind i pga hun har været sygemeldt..  Men det går heldigvis rigtig godt og min kæreste har fri i morgen, og jeg tirsdag så det er ikke så lange dage endnu at han får..

Det lyder rigtig god  Det bliver da spændende hvad de siger til jer

Nat nat

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Det har jeg heldigvis ikke nået at prøve, da vi desværre kun har haft sidste uge til at køre ham ind i pga hun har været sygemeldt..  Men det går heldigvis rigtig godt og min kæreste har fri i morgen, og jeg tirsdag så det er ikke så lange dage endnu at han får..

Det lyder rigtig god  Det bliver da spændende hvad de siger til jer

Nat nat

det må være dejligt at være to.. glæder jeg mig også til igen

ja, er selv meget spændt...

nat nat...

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

det må være dejligt at være to.. glæder jeg mig også til igen

ja, er selv meget spændt...

nat nat...

Det er det skam også... Men min kæreste går både i skole og arbejder, så jeg har også meget alenetid med ungerne, så er også "enlig" mor engang i mellem  Men kan godt forstå du glæder dig til at flytte sammen med din kæreste..

Nårh, jeg må hellere smutte i seng.. NAt nat

Anmeld

17. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Det er det skam også... Men min kæreste går både i skole og arbejder, så jeg har også meget alenetid med ungerne, så er også "enlig" mor engang i mellem  Men kan godt forstå du glæder dig til at flytte sammen med din kæreste..

Nårh, jeg må hellere smutte i seng.. NAt nat

engang imellem er det også bare dejligt at have lidt alenetid, enten med børnene eller helt alene..

ja, jeg glemte lige at komme tilbage til computeren og se du havde skrevet igår efter at have gjort mig sengeklar

Anmeld

17. januar 2011

Gittemor09

ejendomsmæglere er ikke til at blive kloge på

han sagde igår at han ville ringe tirsdag med at vi skulle ind og have lagt budget (så vi kunne finde frem til hvor dyrt et hus vi ville kunne låne til)

men men men han har sørme lige ringet... og det bliver fredag kl. 13. nu kan jeg så gå her i en uge og være hammer spændt..!!

Anmeld

17. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

ejendomsmæglere er ikke til at blive kloge på

han sagde igår at han ville ringe tirsdag med at vi skulle ind og have lagt budget (så vi kunne finde frem til hvor dyrt et hus vi ville kunne låne til)

men men men han har sørme lige ringet... og det bliver fredag kl. 13. nu kan jeg så gå her i en uge og være hammer spændt..!!

Ja, det er skam dejligt nok.. Men det kan godt være lidt hårdt når den store kun vil have sin far hele tiden, så er det ikke altid at han lige er til at arbejde sammen med

Øv det var da træls at han først har tid på fredag i stedet for.. Der er bare ikke noget værre når man lige har sat sig en dato i hovedet at den så bliver ændret..

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Ja, det er skam dejligt nok.. Men det kan godt være lidt hårdt når den store kun vil have sin far hele tiden, så er det ikke altid at han lige er til at arbejde sammen med

Øv det var da træls at han først har tid på fredag i stedet for.. Der er bare ikke noget værre når man lige har sat sig en dato i hovedet at den så bliver ændret..

nej, det er ikke altid nemt med de børn nogle gange er det kun far der dur, og andre gange er det kun mor

planen var hele tiden at det skulle være på fredag at vi skulle derind for der har min kæreste fri nemlig...

men han ville ringe idag med tidspunkt... men det blev så igår istedet for

tror jeg fik formuleret mig lidt forkert så det blev misforstået....

Anmeld

18. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

nej, det er ikke altid nemt med de børn nogle gange er det kun far der dur, og andre gange er det kun mor

planen var hele tiden at det skulle være på fredag at vi skulle derind for der har min kæreste fri nemlig...

men han ville ringe idag med tidspunkt... men det blev så igår istedet for

tror jeg fik formuleret mig lidt forkert så det blev misforstået....

Nej det er bestemt ikke nemt.. Den store er det kun far der dur og den lille er det kun mor der dur.. Så det kan være lidt svært nogen gange.. Men det gik da fint med at få dem puttet idag

Nårh okay på den måde ) Det var da dejligt at han ringede før den aftalte tid, i stedet for at man skal gå og vente og så han først ringer dagen efter  Det kan også være at det bare er mig der har misforstået det.. hehe

Anmeld

19. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Nej det er bestemt ikke nemt.. Den store er det kun far der dur og den lille er det kun mor der dur.. Så det kan være lidt svært nogen gange.. Men det gik da fint med at få dem puttet idag

Nårh okay på den måde ) Det var da dejligt at han ringede før den aftalte tid, i stedet for at man skal gå og vente og så han først ringer dagen efter  Det kan også være at det bare er mig der har misforstået det.. hehe

hehe det er ikke nemt med børn nej... her kan vi heldigvis bruges af begge piger... men der er nogle ting jeg kun må med dem, og nogle ting han kun må.... så det er ligeligt fordelt heldigvis...

nu vil den store så have en lillebror eller lillesøster mere så det må vi jo kigge på hvis vi får lov til at låne til huset

jamen kan godt få formuleret mig forkert engang imellem, men skal vi ikke bare sige at jeg har formuleret mig forkert, og du har forstået det forkert så er vi lige gode om det... men nu er der kun 2 dage tilbage er godt nok spændt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.