weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

hehe det er ikke nemt med børn nej... her kan vi heldigvis bruges af begge piger... men der er nogle ting jeg kun må med dem, og nogle ting han kun må.... så det er ligeligt fordelt heldigvis...

nu vil den store så have en lillebror eller lillesøster mere så det må vi jo kigge på hvis vi får lov til at låne til huset

jamen kan godt få formuleret mig forkert engang imellem, men skal vi ikke bare sige at jeg har formuleret mig forkert, og du har forstået det forkert så er vi lige gode om det... men nu er der kun 2 dage tilbage er godt nok spændt...

Hehe.. Det er faktisk det samme som vi har her... Så det er nu meget rart og det går da også når jeg er alene hjemme også

Hehe.. Jamen så ved I jo hvad I skal, hvis I får huset  Det er altså så sødt når de selv beder om at få en lillebror eller søster

Ja, det bliver altså bare så spændende hvad han siger til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Hehe.. Det er faktisk det samme som vi har her... Så det er nu meget rart og det går da også når jeg er alene hjemme også

Hehe.. Jamen så ved I jo hvad I skal, hvis I får huset  Det er altså så sødt når de selv beder om at få en lillebror eller søster

Ja, det bliver altså bare så spændende hvad han siger til det

synes faktisk man hurtigt får fordelt opgaverne når man har børn.. her skal vi ikke spørge hinanden om tingene med hensyn til pigerne, der bliver det bare gjort...

jamen vi får da en masse at se til hvis de godkender os så nu må vi se hvad der sker... opdatering følger på fredag

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Gittemor09 skriver:

hej alle de skønne damer...

jeg vil intet med dette indlæg, så hvis du ikke er så nysgerrig så lad være med at læse mere end dette

mit ynglingshus igennem de sidste 10 år er sat til salg.... og kæresten og jeg har været oppe og kigge på det idag... og vi begge er helt vilde efter det.. Nu kommer den hårde del jo så bare desværre... lånet til det og det hele... men her inden længe får han højest sandsynligt penge til udbetalingen, og han har selv et fedt job...

og nogle vil måske sige : i har jo ikke været sammen så længe så hvorfor købe hus sammen allerede... er ligeglad med de kommentarer for andre har sagt til mig, prøv dog... det skader ikke at prøve sig frem jo..!! og jeg ved bare inderst inde i mit hjerte at det her skal være os længe fremover.. og der er rigeligt plads til vores heste og dyr....

ville intet med dette faktisk, andet end at fortælle at jeg håber og er indtil videre glad... men ikke sætter næsen for højt op alligevel...

Held og lykke med projektet

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Gittemor09

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med projektet

Kærligst
Sussie

tusind tak skal du have

Anmeld

19. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

synes faktisk man hurtigt får fordelt opgaverne når man har børn.. her skal vi ikke spørge hinanden om tingene med hensyn til pigerne, der bliver det bare gjort...

jamen vi får da en masse at se til hvis de godkender os så nu må vi se hvad der sker... opdatering følger på fredag

Ja, det gør man nemlig.. Så det er rigtig dejligt

Jeg glæder mig til at høre hvad han siger til det på fredag

Anmeld

19. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Ja, det gør man nemlig.. Så det er rigtig dejligt

Jeg glæder mig til at høre hvad han siger til det på fredag

jeg glæder mig bare til det er overstået, og de forhåbentlig kan komme med et positivt svar

Anmeld

19. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

jeg glæder mig bare til det er overstået, og de forhåbentlig kan komme med et positivt svar

Ja, det kan jeg godt forstå at du gør.. Det bliver da rigtig spændende

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

hej alle de skønne damer...

jeg vil intet med dette indlæg, så hvis du ikke er så nysgerrig så lad være med at læse mere end dette

mit ynglingshus igennem de sidste 10 år er sat til salg.... og kæresten og jeg har været oppe og kigge på det idag... og vi begge er helt vilde efter det.. Nu kommer den hårde del jo så bare desværre... lånet til det og det hele... men her inden længe får han højest sandsynligt penge til udbetalingen, og han har selv et fedt job...

og nogle vil måske sige : i har jo ikke været sammen så længe så hvorfor købe hus sammen allerede... er ligeglad med de kommentarer for andre har sagt til mig, prøv dog... det skader ikke at prøve sig frem jo..!! og jeg ved bare inderst inde i mit hjerte at det her skal være os længe fremover.. og der er rigeligt plads til vores heste og dyr....

ville intet med dette faktisk, andet end at fortælle at jeg håber og er indtil videre glad... men ikke sætter næsen for højt op alligevel...

Det ser hyggeligt ud og megabilligt dernede sydpå Mon ikke I får lov til at låne pengene. Jeg er i hvert fald blevet forhåndsgodkendt til at låne 900.000 kr. som enlig og når I er to, så er det jo bare endnu bedre! Håber I får jeres drømme opfyldt

Anmeld

19. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Det ser hyggeligt ud og megabilligt dernede sydpå Mon ikke I får lov til at låne pengene. Jeg er i hvert fald blevet forhåndsgodkendt til at låne 900.000 kr. som enlig og når I er to, så er det jo bare endnu bedre! Håber I får jeres drømme opfyldt

hahaha ja, det er sku megabilligt herned sydpå... og ideelt (staves) når man bare både kat, hunde og heste

der skulle være meget galt hvis vi ikke kan.. for min kæreste stiger altså i løn, og vil fremover få 25000 EFTER skat

og tak for støtten...

lover at opsumere fredag

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

hahaha ja, det er sku megabilligt herned sydpå... og ideelt (staves) når man bare både kat, hunde og heste

der skulle være meget galt hvis vi ikke kan.. for min kæreste stiger altså i løn, og vil fremover få 25000 EFTER skat

og tak for støtten...

r at opsumere fredag

Det lyder da bare super. Jeg ville ønske vi boede tæt på flere dyr, for min datter på 15 mdr. elsker alle dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.