weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

haha ja, det kan du have helt ret i ... hvis forældrene hader dyr, gør børnene det helt sikkert også med tiden....

Ja, jeg tænker nu mere på, hvis forældrene er bange for dyr, for så overfører de det inddirekte til deres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Ja, jeg tænker nu mere på, hvis forældrene er bange for dyr, for så overfører de det inddirekte til deres børn

ja, det har du helt ret i .... men har også oplevet mange forældre der simpethen ikke kan fordrage dyr, og så tror børnene at de er bange for dem, og bliver det selv...

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

ja, det har du helt ret i .... men har også oplevet mange forældre der simpethen ikke kan fordrage dyr, og så tror børnene at de er bange for dem, og bliver det selv...

Ja, det er bare så synd for børnene. Her elsker vi dyr

Anmeld

27. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Ja, det er bare så synd for børnene. Her elsker vi dyr

ja, det er det nemlig...

her er dyr også elsket.. sofie krammer og kysser dem alle hele tiden... og løber efter mine forældre labrador....

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

ja, det er det nemlig...

her er dyr også elsket.. sofie krammer og kysser dem alle hele tiden... og løber efter mine forældre labrador....

Laura løber også efter reservebedsternes hund og siger vov-vov-vov-vov

Anmeld

30. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Laura løber også efter reservebedsternes hund og siger vov-vov-vov-vov

det er simpelthen så morsomt at se når de gør det...!! sofie er også begyndt at sige vov vov til hundene...

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

det er simpelthen så morsomt at se når de gør det...!! sofie er også begyndt at sige vov vov til hundene...

Ja, det er herligt. Laura siger vov-vov og rap-rap konstant!

Anmeld

30. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Ja, det er herligt. Laura siger vov-vov og rap-rap konstant!

haha ej, hvor sødt

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

haha ej, hvor sødt

Ja, forleden i Bilka, hvor vi stod i børnetøjsafdelingen, lyder pludselig fra Laura: "Rap- rap, rap-rap". Jeg tænkte, at nu går det da vist over gevind med hende, men så fik jeg kigget i en lille kurv ved siden af vognen og der stod 3 gule badeænder

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

Opdatering:

vi har desværre ikke hørt noget svar fra realkreditten (staves) hvor stort et beløb vi vil være godkendt til... så det er stadig bare at vente og vente.... 

og det er endnu sværere nu jeg bare skal passe min seng og min dyne, så laver man ikke andet end at sove for at få tiden til at gå...

øv øv, hader at vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.