weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Puha.. Det er virkelig også hårdt.. Vi har også lige kørt en runde med begge børn og så bagefter min kæreste.. Det var bare nogle lange uger, det var også før jul og helt til i sidste uge...

Puha, kan godt forstå at det er hårdt når man er enlig mor, du bor måske ikke sammen med din kæreste endnu?

Okay, så kunne det da godt tænkes at hun kom i den børnehave.. Det ville da være lækkert

nej, vi bor ikke sammen endnu...

nu får du garanteret et kæmpe chok

men vi har været sammen i 7 måneder.. havde månedsdag igår..

men har kendt hinanden i 12 år...

krydser ihvertfald fingre for at hun kommer derom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Spændende...og det er jo ikke jordens undergang at købe hus sammen, går det ikke kan den ene sikkert sagtens sidde i så billigt et hus..for man skal nok lige tænke at I maribo er det nok ikke ligefrem det nemmeste at komme af med et hus igen.. og husk så at pres dem godt, synes det virker dyrt, men måske det er grunden I betaler for?

Held og lykke i hvert fald..jeg fik selv et skønt lille hus midt i Vordingborg for 4 mdr. siden..heldigvis var det farmand der betalte, for det havde jeg ikke lige penge til.. men dejligt med eget hus..

Da jeg var 19 år købte jeg mit første hus med min daværende kæreste..vi mødtes 1 januar og købte hus i marts og flyttede ind første juli..

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Eva. skriver:

Spændende...og det er jo ikke jordens undergang at købe hus sammen, går det ikke kan den ene sikkert sagtens sidde i så billigt et hus..for man skal nok lige tænke at I maribo er det nok ikke ligefrem det nemmeste at komme af med et hus igen.. og husk så at pres dem godt, synes det virker dyrt, men måske det er grunden I betaler for?

Held og lykke i hvert fald..jeg fik selv et skønt lille hus midt i Vordingborg for 4 mdr. siden..heldigvis var det farmand der betalte, for det havde jeg ikke lige penge til.. men dejligt med eget hus..

Da jeg var 19 år købte jeg mit første hus med min daværende kæreste..vi mødtes 1 januar og købte hus i marts og flyttede ind første juli..

nej, for det er nemlig ikke dyrt at sidde i hvis man skulle gå hen og blive alene igen..

vi presser også prisen så langt ned vi kan.. for der er jo en del der ikke er iorden, og derfor skal der smides penge i det jo..!!

jeg håber bare at det hele vil gå op i en højere enhed....

Anmeld

16. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Fede gård....XXX alt jeg kan få i får et ja.men hvorfor skulle i ikke det........

Vi fandt sammen 26/7-2007 og 1/11- 2007 købt vi hus sammen jeg er også på KH og han er kørestrømsleder(mindre chef) med godt job.

Min man er udd lært elektriker hvis det er hihi......

Håber i får det...

Knusssssss

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Gittemor09 skriver:

nej, for det er nemlig ikke dyrt at sidde i hvis man skulle gå hen og blive alene igen..

vi presser også prisen så langt ned vi kan.. for der er jo en del der ikke er iorden, og derfor skal der smides penge i det jo..!!

jeg håber bare at det hele vil gå op i en højere enhed....

Mon ikke og til den pris kan en af jer vel godkendes alene.. men 1-150.000kr tror du ikke I kan presse dem det..

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Henriettemortil4 skriver:

Fede gård....XXX alt jeg kan få i får et ja.men hvorfor skulle i ikke det........

Vi fandt sammen 26/7-2007 og 1/11- 2007 købt vi hus sammen jeg er også på KH og han er kørestrømsleder(mindre chef) med godt job.

Min man er udd lært elektriker hvis det er hihi......

Håber i får det...

Knusssssss

tak skal du have

ja, min kæreste er udd. landmand.. men valgte at prøve noget nyt.. så nu arbejder han hos en intreprenør og er en slags souschef (han har meget at skulle have sagt ihvertfald) så det er jo ikke hans penge der vil være problemet.. mere min SK... KH...

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Eva. skriver:

Mon ikke og til den pris kan en af jer vel godkendes alene.. men 1-150.000kr tror du ikke I kan presse dem det..

vi har nemlig selv snakket om at presse dem ihvertfald 100.000 ned og fået råd til det samme af flere familiemedlemmer..!!

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Gittemor09 skriver:

vi har nemlig selv snakket om at presse dem ihvertfald 100.000 ned og fået råd til det samme af flere familiemedlemmer..!!

Det skal I i hvert fald og mere til hvis det er.. hvor langt er der til skole og børnehave osv..

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Eva. skriver:

Det skal I i hvert fald og mere til hvis det er.. hvor langt er der til skole og børnehave osv..

7 min. ca i bil til dagpleje og børnehave... ligger rimelig tæt på hinanden... og ca. 7 km. til skole hvis jeg vælger en i rødby når den tid kommer...

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

nej, vi bor ikke sammen endnu...

nu får du garanteret et kæmpe chok

men vi har været sammen i 7 måneder.. havde månedsdag igår..

men har kendt hinanden i 12 år...

krydser ihvertfald fingre for at hun kommer derom

Hæhæ... Fik skam ikke et chok.. For hvorfor skal man egentlig flytte i en dyr lejlighed og betale penge for den man ikke får igen, når nu man kan købe et billigt hus... For mon ikke I nok skal få det til at fungere, ellers ville I jo heller ikke vælge at købe hus

Tillykke med dagen i går  Dejligt at være nyforelskede

Ja, det kan jeg da godt forstå at du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.