weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Gittemor09

Dinna88 skriver:

Det lyder bare ideelt  

Ah, det var da godt. Så lærer hun jo nok at have med de større at gøre med tiden

joooh, mon dog ikke...

man siger jo børn lærer med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Dinna88

Gittemor09 skriver:

joooh, mon dog ikke...

man siger jo børn lærer med tiden

Ja, og i takt med at hun selv bliver højere

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

lige præcis ja

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

ja, for familien betyder alligevel en del for os begge... dejligt at de lige kan komme forbi til en tår kaffe/the, eller at de ikke skal køre hele landet rundt hvis vi inviterer på mad...

det med dagpleje og børnehave var et krav hvis vi flyttede sammen at jeg ikke skulle have hende væk fra det.. for det er en skovbørnehave.. og det synes jeg er rigtig sundt for børn...

Ja det kender jeg godt.. Her betyder den nemlig også rigitg meget, så vi bor heller ikke langt fra familien

Arj hvor lækkert at det er en skovbørnehave, det har vi desværre ikke nogen af ved os, rigtig ærgeligt da jeg også rigtig gerne ville have ham afsted i en skovbørnehave

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Ja det kender jeg godt.. Her betyder den nemlig også rigitg meget, så vi bor heller ikke langt fra familien

Arj hvor lækkert at det er en skovbørnehave, det har vi desværre ikke nogen af ved os, rigtig ærgeligt da jeg også rigtig gerne ville have ham afsted i en skovbørnehave

jeg kan slet ikke undvære min familie... man har jo brug for gode råd og en snak indimellem...

skovbørnehaven blev åbnet i 2004 tror jeg... min nevø var iblandt den første gruppe børn der gik der...

og sådan en er bare uundværlig efter min mening

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

jeg kan slet ikke undvære min familie... man har jo brug for gode råd og en snak indimellem...

skovbørnehaven blev åbnet i 2004 tror jeg... min nevø var iblandt den første gruppe børn der gik der...

og sådan en er bare uundværlig efter min mening

Det kan jeg heller ikke.. Det er virkelig dejligt at have dem tæt på..

Det er også bare så ærgeligt at vi ikke har nogen i nærheden overhovedet.. Kan ikke forstå at der ikke er flere af dem, for jeg syns nemlig også at de er så gode for børnene  

Hvor er det dejligt med sådan en ny børnehave.. Vores har heldigvis lige fået helt nye redskaber udenfor og det er virkelig en kæmpe legeplads de har, så jeg syns også at vores er super god

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Det kan jeg heller ikke.. Det er virkelig dejligt at have dem tæt på..

Det er også bare så ærgeligt at vi ikke har nogen i nærheden overhovedet.. Kan ikke forstå at der ikke er flere af dem, for jeg syns nemlig også at de er så gode for børnene  

Hvor er det dejligt med sådan en ny børnehave.. Vores har heldigvis lige fået helt nye redskaber udenfor og det er virkelig en kæmpe legeplads de har, så jeg syns også at vores er super god

det synes jeg nemlig også... i de 3 år min nevø gik i skovbørnehave var han ikke syg en eneste gang.. det synes jeg var fantastisk.. både i dagpleje og nu i skole har han været syg flere gange...

der er desværre ikke pladsgaranti i denne skovbørnehave.. så det er dem der er skrevet op først der har plads først.. fik skrevet sofie op da hun var få uger gammel, så håber virkelig hun får en plads..!!

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

det synes jeg nemlig også... i de 3 år min nevø gik i skovbørnehave var han ikke syg en eneste gang.. det synes jeg var fantastisk.. både i dagpleje og nu i skole har han været syg flere gange...

der er desværre ikke pladsgaranti i denne skovbørnehave.. så det er dem der er skrevet op først der har plads først.. fik skrevet sofie op da hun var få uger gammel, så håber virkelig hun får en plads..!!

Arj det var da bare super dejligt, det har vi desværre ikke sluppet for.. Det kunne da have været dejligt

Okay, så håber jeg da godt nok at huin får pladsen når nu hun er skrevet så tidligt op

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Arj det var da bare super dejligt, det har vi desværre ikke sluppet for.. Det kunne da have været dejligt

Okay, så håber jeg da godt nok at huin får pladsen når nu hun er skrevet så tidligt op

det er jeg desværre heller ikke sluppet for...

sofie har været syg on and off siden før jul, men forkølelse og halsbetændelse...

nu er hun så småt begyndt igen det er sku hårdt som enlig mor...

håber godt nok også hun får en plads... men der er ikke så mange på venteliste til næste år som der stopper og skal i skole... så hun står rimelig højt oppe

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

det er jeg desværre heller ikke sluppet for...

sofie har været syg on and off siden før jul, men forkølelse og halsbetændelse...

nu er hun så småt begyndt igen det er sku hårdt som enlig mor...

håber godt nok også hun får en plads... men der er ikke så mange på venteliste til næste år som der stopper og skal i skole... så hun står rimelig højt oppe

Puha.. Det er virkelig også hårdt.. Vi har også lige kørt en runde med begge børn og så bagefter min kæreste.. Det var bare nogle lange uger, det var også før jul og helt til i sidste uge...

Puha, kan godt forstå at det er hårdt når man er enlig mor, du bor måske ikke sammen med din kæreste endnu?

Okay, så kunne det da godt tænkes at hun kom i den børnehave.. Det ville da være lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.