weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Hæhæ... Fik skam ikke et chok.. For hvorfor skal man egentlig flytte i en dyr lejlighed og betale penge for den man ikke får igen, når nu man kan købe et billigt hus... For mon ikke I nok skal få det til at fungere, ellers ville I jo heller ikke vælge at købe hus

Tillykke med dagen i går  Dejligt at være nyforelskede

Ja, det kan jeg da godt forstå at du gør

sådan har jeg det også...

og har ikke mulighed for at flytte i lejlighed da jeg har 3 heste, 2 hunde og en kat...

og på de fleste annoncer med lejlighed står der med stort HUSDYR IKKE TILLADT... heller ikke fedt at have 3 heste i en 3-værelses

men dejligt at være forelskede, og alligevel vide at vi har det godt sammen, og gerne vil være sammen hele tiden.. og så tage springet..

og tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

sådan har jeg det også...

og har ikke mulighed for at flytte i lejlighed da jeg har 3 heste, 2 hunde og en kat...

og på de fleste annoncer med lejlighed står der med stort HUSDYR IKKE TILLADT... heller ikke fedt at have 3 heste i en 3-værelses

men dejligt at være forelskede, og alligevel vide at vi har det godt sammen, og gerne vil være sammen hele tiden.. og så tage springet..

og tak skal du have

Hahaha... Nej, tror skam heller ikke at det ville være helt nemt at få hestene med op på anden etage, for at de skal ud og luftes nogen gange om dagen.. hehehe..

Men det ville da bare være super perfekt hvis I så kunne få huset, det ser da virkelig dejligt ud.. Og når I så har muligheden selv for at kunne sætte det istand er det da helt perfekt  Bare det var os der havde den mulighed, men vi har begge ti tommelfingre

Ja, det er da bare super dejligt at I har det sådan sammen

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Hahaha... Nej, tror skam heller ikke at det ville være helt nemt at få hestene med op på anden etage, for at de skal ud og luftes nogen gange om dagen.. hehehe..

Men det ville da bare være super perfekt hvis I så kunne få huset, det ser da virkelig dejligt ud.. Og når I så har muligheden selv for at kunne sætte det istand er det da helt perfekt  Bare det var os der havde den mulighed, men vi har begge ti tommelfingre

Ja, det er da bare super dejligt at I har det sådan sammen

tror heller ikke de andre beboere i lejlighederne ville blive glade for sådan en larm fra 3 heste og en masse andre husdyr

men jeg har altid boet i hus (pånær en gang hvor jeg boede i en lejlighed i et ½ år, så følte jeg mig kvalt)... og vil gerne bo i hus fremover

vi har heldigvis også håndværkere i familien som kan hjælpe til hvis det virkelig kniber for os

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

tror heller ikke de andre beboere i lejlighederne ville blive glade for sådan en larm fra 3 heste og en masse andre husdyr

men jeg har altid boet i hus (pånær en gang hvor jeg boede i en lejlighed i et ½ år, så følte jeg mig kvalt)... og vil gerne bo i hus fremover

vi har heldigvis også håndværkere i familien som kan hjælpe til hvis det virkelig kniber for os

Haha.. Nej det tror jeg så heller ikke at de ville være  Kunne godt være at de ville klage en del  Hvor må det være skønt med alle de dyr  

Ihh.. jeg ville også sådan ønske at vi kunne bo i hus, men det må lige vente lidt endnu, der er desuden heller ikke nogen huse i øjeblikket som jeg lige falder for

Det må virkelig være dejligt, det har vi desværre ikke.. Det ville ellers være skønt

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Haha.. Nej det tror jeg så heller ikke at de ville være  Kunne godt være at de ville klage en del  Hvor må det være skønt med alle de dyr  

Ihh.. jeg ville også sådan ønske at vi kunne bo i hus, men det må lige vente lidt endnu, der er desuden heller ikke nogen huse i øjeblikket som jeg lige falder for

Det må virkelig være dejligt, det har vi desværre ikke.. Det ville ellers være skønt

jeg elsker simpelthen dyr... ville ikke kunne leve mit liv ordentlig uden dyrene omkring mig.. og heldigvis elsker min kæreste også dyr...!!

nej, det skal jo også være et hus hvor man bare siger wooow og virkelig kan se muligheder i ... (synes jeg ihvertfald)

det er skønt med bekendte indenfor de forskellige brancher.. slet ikke tosset overhovedet...

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

jeg elsker simpelthen dyr... ville ikke kunne leve mit liv ordentlig uden dyrene omkring mig.. og heldigvis elsker min kæreste også dyr...!!

nej, det skal jo også være et hus hvor man bare siger wooow og virkelig kan se muligheder i ... (synes jeg ihvertfald)

det er skønt med bekendte indenfor de forskellige brancher.. slet ikke tosset overhovedet...

Jeg kan heller ikke leve uden dyr.. Vi har også en hund og han er bare skøn..

Det er nemlig det, jeg har heller ikke lyst til at købe et bare for at købe..  Men der går så også lidt endnu inden vi skal købe, men derfor kan jeg ikke lade være med at kigge..

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Jeg kan heller ikke leve uden dyr.. Vi har også en hund og han er bare skøn..

Det er nemlig det, jeg har heller ikke lyst til at købe et bare for at købe..  Men der går så også lidt endnu inden vi skal købe, men derfor kan jeg ikke lade være med at kigge..

dyr er også skønne hvis man har en dårlig dag, og har brug for en trofast ven

der skal altid være plads til at kigge.. ellers har man ikke mulighed for at sammenligne og få nogle ideer..!!

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

dyr er også skønne hvis man har en dårlig dag, og har brug for en trofast ven

der skal altid være plads til at kigge.. ellers har man ikke mulighed for at sammenligne og få nogle ideer..!!

Ja lige præcis.. De er bare rigtig skønne...

Det er nemlig det, jeg syns det er rigtig sjovt at sidde at kigge og få en masse ideer..

Nårh, må hellere smutte i seng.. Har første arbejdsdag efter endt barsel i morgen

Du må sove godt når du kommer der til

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Anne G skriver:

Ja lige præcis.. De er bare rigtig skønne...

Det er nemlig det, jeg syns det er rigtig sjovt at sidde at kigge og få en masse ideer..

Nårh, må hellere smutte i seng.. Har første arbejdsdag efter endt barsel i morgen

Du må sove godt når du kommer der til

ja, jeg er egentlig også på vej i seng vækkeuret ringer kl. 6 så jeg kan gøre mig færdig inden lillepigen vågner

du må også sove rigtig godt.. og tak for snaken.. det var hyggeligt

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Hehe.. Det samme her.. Men har fået vendt rundt på døgnrytmen imens jeg har været på barsel, så den skal lige vænnes lidt rundt igen..

Ja, det var rigtig hyggeligt at snakke med dig også  Og jeg glæder mig til at høre mere på tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.