weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Gittemor09

opdatering :

idag var vi inde hos ejendomsmæglerne med vores papirer... så nu skal de lige kigge dem igennem, og så sende dem til realkredit instituttet, og de så skal vende tilbage med hvor stort et beløb de ville kunne låne os....

og derefter går handlen igang, med at byde og skrive under..

han sagde at vores økonomi så rigtig godt ud, så vi kunne med stor garanti få lov til at låne...

vi sætter stadig ikke næsen for højt op, men vi håber selvfølgelig meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Det lyder da bare super. Jeg ville ønske vi boede tæt på flere dyr, for min datter på 15 mdr. elsker alle dyr

der er heller intet bedre end dyr...

jeg ville ikke kunne undvære mine... det er en dejlig hobby at have for mig ihvertfald...!!

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

der er heller intet bedre end dyr...

jeg ville ikke kunne undvære mine... det er en dejlig hobby at have for mig ihvertfald...!!

Det kan jeg levende forestille mig

Anmeld

23. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Det kan jeg levende forestille mig

synes ihvertfald man kan mærke om børn er vant til dyr eller ej ....

Anmeld

23. januar 2011

smutti1975

Tillykke med fundet håber for jer i får det !! det ser rigtig hyggeligt ud !!!!

Hvis ikke du har brug for råd så spring over nu - men vi fik disse råd da vi skulle købe og var glad for dem.

Husk at ejndomsmægleren er "sælgers mand" - så få nogen der har lidt styr på det med hushandel til at hjælpe jer.

Husk at tjek op på hvilke forsikrings muligheder der er nu - et af de huse vi kiggede på kunne f.eks. ikke forsikres mod rørskader da det var hjemmegjort.

det er vist muligt at tage kreditforenings lån til forbedringer der øger værdien i huset og det er billigere at låne dem der end i banken - så undersøg den mulighed, når i nu ved der skal sættes i stand.

Anmeld

23. januar 2011

Gittemor09

smutti1975 skriver:

Tillykke med fundet håber for jer i får det !! det ser rigtig hyggeligt ud !!!!

Hvis ikke du har brug for råd så spring over nu - men vi fik disse råd da vi skulle købe og var glad for dem.

Husk at ejndomsmægleren er "sælgers mand" - så få nogen der har lidt styr på det med hushandel til at hjælpe jer.

Husk at tjek op på hvilke forsikrings muligheder der er nu - et af de huse vi kiggede på kunne f.eks. ikke forsikres mod rørskader da det var hjemmegjort.

det er vist muligt at tage kreditforenings lån til forbedringer der øger værdien i huset og det er billigere at låne dem der end i banken - så undersøg den mulighed, når i nu ved der skal sættes i stand.

tak skal du have...

vi håber meget det kan lade sig gøre...

og tak for råddene vi har undersøgt det hele du skriver...

synes jeg er lidt pudsigt at du kommer med det råd, og lige nøjagtig de ting har vi forhørt os om rundt omkring....

nu skal vi bare have svar på hvor meget vi kan låne, og derefter byder vi på huset og så låner vi til at istandsætte for samme sted nemlig

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

synes ihvertfald man kan mærke om børn er vant til dyr eller ej ....

Lige præcis. Laura er ikke som sådan vant til dyr, men alligevel elsker hun alle dyr

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Lige præcis. Laura er ikke som sådan vant til dyr, men alligevel elsker hun alle dyr

synes det er dejligt at se folks positive reaktioner på dyr, frem for de børn der er rædselsslagne for dyr.. det synes jeg sku er synd..!!

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

synes det er dejligt at se folks positive reaktioner på dyr, frem for de børn der er rædselsslagne for dyr.. det synes jeg sku er synd..!!

Ja, det er nok ofte forældrene, der er kilden til det

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Ja, det er nok ofte forældrene, der er kilden til det

haha ja, det kan du have helt ret i ... hvis forældrene hader dyr, gør børnene det helt sikkert også med tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.