hannahmelissa skriver:
Jeg står endnu i uvidheden om hvad der kommer til at ske med Cecilya. Jeg skal i børne og unge udvalget d.1 marts, hvor der kommer svar, og hvis de beslutter at hun skal fjernes sker det samme dag .De har bare ikke grundlag for at tage hende,det er pga hendes aflastning, og pædagogen, de siger til mig at det går godt og til kommunen at det går skidt . Jeg føler mig noget så røvrendt Kommunen prøvede iøvrigt også at overtale mig til en frivillig anbringelse en million gange, og jeg sagde nej. For jeg har det sådan , at min pige har det godt hvor hun er , og hvis jeg bare "giver" hende væk, vil jeg aldrig kunne se hende i øjnene og sige at jeg har kæmpet til det sidste og gjort alt hvad jeg kunne . Cecilya er virkelig min verden, og selvfølgelig er der mange uheldige scener i DUM , med os alle. Men jeg er en god mor, uanset hvordan det fremstår på tv, og alle har ret til hver deres mening. Det er jo ikke for sjov at der er det her forum, så kan alle jo ikke regne med at alt bare er positivt,når folk har forskellige holdninger. Jeg er kun herinde for at dele min mening med andre, og for at se hvad der sker, andre steder end herhjemme. Trods alt, uanset hvilke kommentarer der kommer vil jeg til mit forsvar sige at jeg gør alt hvad jeg kan, og at jeg kun har Maks til at støtte mig. Min mor er dødssyg. Jeg har ingen kontakt til min far, eller hans familie, da de bor i Serbien. ALT andet af min familie er væk, og det sidste halve års tid har jeg udelukket mig selv fuldstændig fra omverdenen , fordi at alting skal gøres så skide perfekt, når kommunen overvåger en i hoved og røv og der at jeg går i byen hele tiden ! NEJ DET GØR JEG GODT NOK IKKE! jeg har været ude 1 gang siden min 18 års fødselsdag i august sidste år, selv jer der sidder og skriver her har nok været mere ude end jeg har !!Bare det at trøjen sidder forkert på barnet, eller det er opmærksomhedskrævende, så har det lige pludselig ikke rent tøj på, eller også lider det af omsorgssvigt, hvad fanden er det for noget?! INGEN lytter på mig i det her, eller giver mig den støtte jeg har brug for! Men her er min mening, som jeg er frit stillet til at komme med ..Folk der siger jeg er en dårlig mor, burde kraftedme se på de mødre der ikke giver deres unger mad, lader dem blive passet hele tiden osvosv. De stakkels små børn bliver jo snot forvirrede, og ikke mindst , kig på jer selv! I er også fyldt med fejl, lige såvel som os andre , og jeg hader at alle ikke kan være på god med hinanden, verdenen er uretfærdig, og man kan ikke andet end at nyde det indimellem og kæmpe sig ignnem resten . Er åben for spørgsmål og kommentarer, for som sagt er det ikke for sjov det forum er lavet. - Hannah.
når man tager sådan nogle valg (som ikke altid er det klogeste) så må man da for fanden da også regne med at alt hvad man laver bliver diskuteret.
når man har valgt at være "kendt" skal man virkelig passe på hvad man siger og gør...
det indlæg du lige skrevet kunne sagtens ende i "se og hør" hvor de ville nedgøre dig endnu mere...