DUM mor skal måske have fjernet sit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Mor-til-asta-09

Synes det er utroligt svært at komme med en mening, for de unge mødre er klippet så godt ud at man ikke kan få et ordenligt indblik i mødrenes hverdag. Ja hun har møske gjort nogle dumme ting, men hun kan samtidig have gjort nogle super ting.. På ingen måde synes jeg et barn skal fjernes fra sine forældre, medmindre det lider. Og det har jeg ikke opfattelse af at Cecilya gør.. Men som sagt meget svært at komme med en mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Mor-til-asta-09 skriver:

Synes det er utroligt svært at komme med en mening, for de unge mødre er klippet så godt ud at man ikke kan få et ordenligt indblik i mødrenes hverdag. Ja hun har møske gjort nogle dumme ting, men hun kan samtidig have gjort nogle super ting.. På ingen måde synes jeg et barn skal fjernes fra sine forældre, medmindre det lider. Og det har jeg ikke opfattelse af at Cecilya gør.. Men som sagt meget svært at komme med en mening..

Jeg ville bare have en mening baseret på det vi ser, intet andet...for om det tegnede et billede af hvad kommunen åbenbart også ser..og det ser ud til at hænge sammen..

Anmeld

16. januar 2011

camillahej

ekstrabladet & bt overdriver altid for at få læsere men ved ikk om de har ret!?

Men det da forfærdeligt hvis det er sandt! & hvis det er løgn er det pisse synd for hende Hannah?

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

camillahej skriver:

ekstrabladet & bt overdriver altid for at få læsere men ved ikk om de har ret!?

Men det da forfærdeligt hvis det er sandt! & hvis det er løgn er det pisse synd for hende Hannah?

Det finder vi ud af...i hvert fald så er der da et eller andet der indikerer at noget er galt..

Anmeld

16. januar 2011

steph0804

Nu kommer jeg fra samme kommune/by som Hannah, og da byen ikke er blandt de største kan man næsten ikke undgå atkende nogen som kender nogen, og hvad jeg har hørt af, så er det vidst absolut til barnets bedste hvis det bliver fjernet.

Anmeld

16. januar 2011

maria_wlt

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har fra begyndelsen af, ikke mens at Hannah kunne opfylde datterend basale behov...

Det samme her 

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Lige præcis det gør jo at man som fagpersoner skal være endnu mere obs og disse menensker har bare de dårligste forudsætninger.. øv...det er synd, men man kan jo tænke over hvordan hun var blevet hvsi nogen havde grebet ind dengang hun var lille..?

ja, det er noget svært svært noget... der vil jo altid være nogen der har det værre end Hannahs datter... men jeg tror nu altså at der meget godt belæg for at se nærmere på sagen alligevel... desværre

Anmeld

16. januar 2011

Kamilla-m

Eva. skriver:

Det tror jeg alle er klar over...jeg ser ikke serien og var KUN interesseret i meninger dannet på baggrund af det vi kan, nemlig serien..

okay (:.

Anmeld

16. januar 2011

Nalle

Jeg kan ikke li' Hannah som person, da hun stadig har et meget stort behov for at få lov til at være teenager, det er også helt okay, hvis man ikke har børn. men det betyder på ingen måde at hun er en dårlig mor.
Der må jo være en grund til hun fik lov til at flytte fra mor-barn hjemmet og i hendes egen lejlighed.
Hannah gør mange ting som burde gøres anderledes med hendes datter.
Men i bund og grund tror jeg alle forældre gør nogle ting forkert, hvis vi alle blev filmet over så lang tid, som hun er ved at have været med.

Om hun skal fjernes eller ej, vil jeg slet ikke give en kommentar til.

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Nalle skriver:

Jeg kan ikke li' Hannah som person, da hun stadig har et meget stort behov for at få lov til at være teenager, det er også helt okay, hvis man ikke har børn. men det betyder på ingen måde at hun er en dårlig mor.
Der må jo være en grund til hun fik lov til at flytte fra mor-barn hjemmet og i hendes egen lejlighed.
Hannah gør mange ting som burde gøres anderledes med hendes datter.
Men i bund og grund tror jeg alle forældre gør nogle ting forkert, hvis vi alle blev filmet over så lang tid, som hun er ved at have været med.

Om hun skal fjernes eller ej, vil jeg slet ikke give en kommentar til.

Ok, så var det da lidt sjovt du skrev for du svarede ikke på spørgsmålet...men ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.